quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ze bekeerd zich tot het Christendom, neemt de naam 'Maria' aan, verhuist naar Griekenland en zegt daar in de media 'Vanaf nu is Griekenland mijn vaderland'. Dan gaat het uit, ze verhuist weer naar Turkije en roept weer in de Turkse media dat er niks boven je eigen land en volk gaat, en beweerd ook nog eens dat ze weer moslim is geworden en haar naam Tugce weer gebruikt. Domme hoer.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En wat te denken van Tugçe Kazaz, die christen werd toen ze met een Griek kreeg en toen het uit was weer terug moslim werd.
Daarom.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik denk niet dat je amg schelden in de TT, bortecinem![]()
Geweldige afsluiter ook.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze bekeerd zich tot het Christendom, neemt de naam 'Maria' aan, verhuist naar Griekenland en zegt daar in de media 'Vanaf nu is Griekenland mijn vaderland'. Dan gaat het uit, ze verhuist weer naar Turkije en roept weer in de Turkse media dat er niks boven je eigen land en volk gaat, en beweerd ook nog eens dat ze weer moslim is geworden en haar naam Tugce weer gebruikt. Domme hoer.![]()
Btw, kan iemand de TT wijzigen?
Het waren gewoon de emoties die even oplaaiden?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Daarom.![]()
En sowieso is het een stomme TT.
Trusten.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:28 schreef wikwakka2 het volgende:
ik ga maar eens slapen, 10 rustgevende uurtjes wachten op mij.
Zo is goed.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Maar ik ga niet te veel knoeien, anders krijg ik op mijn kop van de mods van GC, wat niet mijn gebied is.
Slaap vredig, Wik.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:28 schreef wikwakka2 het volgende:
ik ga maar eens slapen, 10 rustgevende uurtjes wachten op mij.
Tsja, is wel een goed boek, vond ik. Maar het gaat voor een groot deel ook over politiek, dus ik weet niet of je daar wel van houdt.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, heb een ander boek gekregen. Toch maar bestellen dan.
In dat boek ging het ook over een aantal Indianenstammen, niet allemaal. Zo schijnt een van die stammen water bijvoorbeeld 'su' te noemen, een hond 'it' en vader 'ata'.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:42 schreef Bortecinem het volgende:
Niet alle Indianan maar van bepaalde stammen was voor zover ik het weet wel bekend dat ze van Turken afstammen. Maar die waren niet zo lang geleden daarheen geemigreerd (2000 jaar geleden). Van andere Indiaanse stammen is bekend dat hun taal veel Turkse woorden bevat. Weet even niet meer welke precies.
Vet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
In dat boek ging het ook over een aantal Indianenstammen, niet allemaal. Zo schijnt een van die stammen water bijvoorbeeld 'su' te noemen, een hond 'it' en vader 'ata'.Maar goed, moet je eens lezen.
En wist je bijvoorbeeld dat de Azteken in Midden-Amerika het woordje 'tepe' (''heuvel'') hebben overgenomen van de Turken? Bijvoorbeeld Chapultepec. Er zijn echt tientallen heuvels die een naam hebben die op 'tepe(c)' eindigt of daarmee begint. Nog een voorbeeld: Popocatépetl.quote:
Studentikoos.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Hoeveelste Balkenende kabinet was dit? 4e?
Tijd voor verandering. Ik ga maar voor onze vrinden de democraten zesenzestig.
Geen idee.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heeft hij gisteren nog komische opmerkingen gemaakt?
Geen idee, maar ze zijn wel altijd pro-onderwijs en tegen bezuinigingen op onderwijs.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jwt.
Alhoewel, was D66 niet vóór de afschaffing van de basisbeurs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |