Ik ben TLKquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:04 schreef a.stegeman het volgende:
[..]
Hey jij weer !! verdraaide pannekoek
ik niet hoor ik er nu niet bijquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:05 schreef Skeletor het volgende:
ik heb in mn broek geplast...
just sayin'
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:05 schreef Skeletor het volgende:
just sayin'
lekker warm hequote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:05 schreef Skeletor het volgende:
just sayin'
Pampers hier, FTW!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:05 schreef Skeletor het volgende:
just sayin'
Godverdomme, je zult maar 1 van die koters zijn die op die verpakking staan!quote:
Iedere keer als ik die moet bijvullen moet ik zo lachenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Godverdomme, je zult maar 1 van die koters zijn die op die verpakking staan!Dan heb je ook geen leven meer op school!
Die knul rechtsboven ziet er best oud uitquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Godverdomme, je zult maar 1 van die koters zijn die op die verpakking staan!Dan heb je ook geen leven meer op school!
je zou godverdomme maar katoenplukken en dan als een aapje aangestaard wordenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je ze een keer 's ochtends vergeten uit te doen. Loop je daar op school met je broek half op je enkels om je mooie Björn Borg onderbroek te showen......ehhhh.......quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Iedere keer als ik die moet bijvullen moet ik zo lachen
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je ze een keer 's ochtends vergeten uit te doen. Loop je daar op school met je broek half op je enkels om je mooie Björn Borg onderbroek te showen......ehhhh.......
Jah, goeie! *Noteert: Muren verhogen ter voorkoming dat donthate er overheen ontsnapt en tegen starende blikken*quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:09 schreef donthate het volgende:
[..]
je zou godverdomme maar katoenplukken en dan als een aapje aangestaard worden
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:10 schreef donthate het volgende:
mag je als neger priester worden in nederland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |