Ik ben TLKquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:04 schreef a.stegeman het volgende:
[..]
Hey jij weer !! verdraaide pannekoek
ik niet hoor ik er nu niet bijquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:05 schreef Skeletor het volgende:
ik heb in mn broek geplast...
just sayin'
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:05 schreef Skeletor het volgende:
just sayin'
lekker warm hequote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:05 schreef Skeletor het volgende:
just sayin'
Pampers hier, FTW!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:05 schreef Skeletor het volgende:
just sayin'
Godverdomme, je zult maar 1 van die koters zijn die op die verpakking staan!quote:
Iedere keer als ik die moet bijvullen moet ik zo lachenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Godverdomme, je zult maar 1 van die koters zijn die op die verpakking staan!Dan heb je ook geen leven meer op school!
Die knul rechtsboven ziet er best oud uitquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Godverdomme, je zult maar 1 van die koters zijn die op die verpakking staan!Dan heb je ook geen leven meer op school!
je zou godverdomme maar katoenplukken en dan als een aapje aangestaard wordenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je ze een keer 's ochtends vergeten uit te doen. Loop je daar op school met je broek half op je enkels om je mooie Björn Borg onderbroek te showen......ehhhh.......quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Iedere keer als ik die moet bijvullen moet ik zo lachen
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je ze een keer 's ochtends vergeten uit te doen. Loop je daar op school met je broek half op je enkels om je mooie Björn Borg onderbroek te showen......ehhhh.......
Jah, goeie! *Noteert: Muren verhogen ter voorkoming dat donthate er overheen ontsnapt en tegen starende blikken*quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:09 schreef donthate het volgende:
[..]
je zou godverdomme maar katoenplukken en dan als een aapje aangestaard worden
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:10 schreef donthate het volgende:
mag je als neger priester worden in nederland?
Nee! je mag wel een priester pijpen als neger.. Schijnt namelijk niet besmettelijk te zijn...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:10 schreef donthate het volgende:
Alleen mensen met een ziel mogen dat, ja!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:10 schreef donthate het volgende:
Holy shit!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:11 schreef donthate het volgende:
[..]
dat gaa ik dus doenben toch al zwaar gelovig dus
Ik moet zeggen, voor een troll lukt het je toch af en toe me aan het lachen te maken hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:11 schreef donthate het volgende:
[..]
Bel me als je een priester gevonden hebt ja..quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:11 schreef donthate het volgende:
[..]
boeddhisme moet je doen !quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:11 schreef donthate het volgende:
[..]
nee flikker nu maar weer opquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:13 schreef pinguin92 het volgende:
weet iemand al hoe het in den haag zit of maakt dat hier niet zoveel uit?
We wachten op berichtquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:13 schreef pinguin92 het volgende:
weet iemand al hoe het in den haag zit of maakt dat hier niet zoveel uit?
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, voor een troll lukt het je toch af en toe me aan het lachen te maken hoor
Je maakt het wel heel bont
En elke nacht om 4 uur opstaan om eten te koken voor de monniken die langs de deur komen om om eten te bedelen?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
boeddhisme moet je doen !
Oh wachtquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:16 schreef ToT het volgende:
[..]
En elke nacht om 4 uur opstaan om eten te koken voor de monniken die langs de deur komen om om eten te bedelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meh, heb ik in Thailand meegemaakt, dat!quote:
Ja ziet er allemaal vredig uit.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, heb ik in Thailand meegemaakt, dat!
Verder wel een erg mooi geloof hoor. Ik neig ook een beetje richting het Boeddhisme.
ja je eet gewoon ff van alle walletjes af nee zo werkt dat niet jongemanquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, heb ik in Thailand meegemaakt, dat!
Verder wel een erg mooi geloof hoor. Ik neig ook een beetje richting het Boeddhisme.
Ach, New Age-stromingen hebben sowieso best wel wat ideeën van het Boeddhisme overgenomen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja ziet er allemaal vredig uit.
Meh, de Islam spreekt mij bijvoorbeeld weer niet aan!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:19 schreef a.stegeman het volgende:
[..]
ja je eet gewoon ff van alle walletjes af nee zo werkt dat niet jongeman
Mensen die me jongeman noemen trouwens!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:19 schreef a.stegeman het volgende:
[..]
ja je eet gewoon ff van alle walletjes af nee zo werkt dat niet jongeman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |