quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:42 schreef Lysdexie het volgende:
Verdomme, net ff CoD gedaan, 10 games en 10 verlorenben aggresief als de pest
Ik hoop niet voor een Marokkaan dat ik hem tegenkom
Ik heb ook heel lang PES gespeeld op de PS2quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Me broer ook altijd pissig als hij verliest met PES
Ik vroeger ook met Fifa maar nu heb ik een verbod.
Ik heb nu Start Ocean the last Hope international.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:46 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Ik heb ook heel lang PES gespeeld op de PS2maar nu speel ik alleen nog CoD, heb niet veel tijd meer voor games..
fappenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:48 schreef Skeletor het volgende:
ik verveel me... wat te doen??
*kras kras
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:48 schreef Skeletor het volgende:
*kras kras
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:42 schreef Lysdexie het volgende:
Verdomme, net ff CoD gedaan, 10 games en 10 verlorenben aggresief als de pest
Ik hoop niet voor een Marokkaan dat ik hem tegenkom
Zo win je nog eens wat!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:48 schreef Skeletor het volgende:
*kras kras
Neenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:53 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Ja maar dan aan de binnenkant van de pols
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:53 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Ja maar dan aan de binnenkant van de pols
De rotte appel van fok is er weerquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:55 schreef ToT het volgende:
Hmmz, ik kan dat plaatje niet vinden van: "Remember: along the strees, not across the road!" of zoiets!
Hahahahah ja dat dus!!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:55 schreef ToT het volgende:
Hmmz, ik kan dat plaatje niet vinden van: "Remember: along the strees, not across the road!" of zoiets!
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:56 schreef donthate het volgende:
[..]
De rotte appel van fok is er weer![]()
Hey neger!! Conta bai?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:56 schreef donthate het volgende:
[..]
De rotte appel van fok is er weer![]()
Sorry ik ben geen antiquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:58 schreef donthate het volgende:
[..]
...als je et goed schrijft beantwoord ik em
jwz ik ben er bij Gquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:00 schreef a.stegeman het volgende:
wie gaat er mee wie gaat er mee dikke jonkos roken met albertooo
Sinds die zijn tuin beter beveiligd heeft kan ik em niet meer luchtenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:00 schreef poqpoq het volgende:
donthate die TOT een rotte appel noemt?
ik meen me te herinneren dat je hem tof vond.
Neenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:00 schreef a.stegeman het volgende:
wie gaat er mee wie gaat er mee dikke jonkos roken met albertooo
Ach ik noem hem ook kutneger enzo terwijl ik hem ook tof vind!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:00 schreef poqpoq het volgende:
donthate die TOT een rotte appel noemt?
ik meen me te herinneren dat je hem tof vond.
TUIN??? Wiet...ehhh...KATOENplantage, ja!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:00 schreef donthate het volgende:
[..]
Sinds die zijn tuin beter beveiligd heeft kan ik em niet meer luchten
Niet alles hier snel volmakenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:01 schreef motorbloempje het volgende:
he, remlof, biertje?
ik zit nu ff een bucket bij kentucky weg te werkenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:01 schreef ToT het volgende:
[..]
TUIN??? Wiet...ehhh...KATOENplantage, ja!
Je hebt nu ff pauze, maar ga zo wel weer plukken he!
Als je vandaag je plukquotum nog haalt, krijg je nog een stuk watermeloen als beloning!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:03 schreef donthate het volgende:
[..]
ik zit nu ff een bucket bij kentucky weg te werkendus niet stoer als ik mn kipje neem
kheb schijt aan de blauw
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |