Lees dan eerst deze even: De elende van Lowlandsquote:Op zondag 21 februari 2010 22:37 schreef PiRANiA het volgende:
1e keer lowlands wordt het voor mij. Ben benieuwd of ik "geinfecteerd" word met het LL-virus
Die OPquote:Op zondag 21 februari 2010 22:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lees dan eerst deze even: De elende van Lowlands
Waarom staat die eigenlijk niet in de OP? Dat is een legendarisch topic
quote:I'm into rock, electronic, pop, alternative and dance, including:
The Beatles, Coldplay, Red Hot Chili Peppers, Daft Punk, Fleetwood Mac, Röyksopp, Linkin Park, Dune, The Rolling Stones, 3 Doors Down, Michael Jackson, Metallica, Evanescence, Pink Floyd, Europe, Nightwish, Antonio Vivaldi, Van Halen, Paul McCartney, Welle:Erdball, blink-182, Angerfist, Gorillaz, Bloodhound Gang, The Pretenders, MGMT, Nickelback, Rammstein, Within Temptation, Limp Bizkit, Depeche Mode, Bob Marley, System of a Down, Radiohead, KoЯn, Bon Jovi, Saxon, Nirvana, Oasis, The Killers, Veronica, Moby, Bob Marley & The Wailers, Arctic Monkeys, 30 Seconds to Mars, Matchbox Twenty, Masters of Hardcore, Creedence Clearwater Revival, Electric Light Orchestra, The Mamas & The Papas.
Wat dacht je van het algehele verhaal?quote:
Als ze in de post kwijt raken wel. Maar dan moeten ze wel een onderzoek laten instellen.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan maken ze de code ongeldig en krijg je een nieuwe, als het goed is
Nee man, ze doen niet zo moeilijk.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:54 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Als ze in de post kwijt raken wel. Maar dan moeten ze wel een onderzoek laten instellen.
Raak jij ze kwijt dan mag je nieuwe kopen.
Dat lijkt me een mooie plek, doe maar de zaterdag, dan kan ik daarna blijven hangen voor 90's now. Ga er vanuit dat dat weer komtquote:Op zondag 21 februari 2010 22:33 schreef Haunter het volgende:
[..]
Dan natuurlijk voor de afsluiter in de Grolsch
Sprak vandaag de gitarist. Ze zouden "een festival in NL doen", maar wisten zelf ook nog niet welk, maar ze wilden zeker langskomen haha. LL lijkt me het meest waarschijnlijk, hooguit Pinkpop als andere optie maar meer kan ik niet bedenken.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zou bijzonder fijn zijn. Daar heb ik afgelopen keer echt enorm van genoten en onlangs helaas een concert van gemist dankzij de NS
[..]
Of allemaal
90s nowquote:Op zondag 21 februari 2010 23:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat lijkt me een mooie plek, doe maar de zaterdag, dan kan ik daarna blijven hangen voor 90's now. Ga er vanuit dat dat weer komt
Noes.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:38 schreef Bullet-tooth het volgende:
Daft Punk zit volgens het gelekte tourschema dan in Australië, dus dat lijkt hem helaas niet te worden.
Pinkpop zou zomaar kunnen maar dat zou ik dan erg jammer vindenquote:Op zondag 21 februari 2010 23:03 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Sprak vandaag de gitarist. Ze zouden "een festival in NL doen", maar wisten zelf ook nog niet welk, maar ze wilden zeker langskomen haha. LL lijkt me het meest waarschijnlijk, hooguit Pinkpop als andere optie maar meer kan ik niet bedenken.
Dat was toen een pure deal met de boekingsagent dat ze die erbij kregen, het was een briljant optreden, maar erg misplaatst.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pinkpop zou zomaar kunnen maar dat zou ik dan erg jammer vinden
Was Kees er? Potverdorie hebben we toch wat gemistquote:Op zondag 21 februari 2010 23:15 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, gisteravond was Kees van Hondt. Dat wist ik van tevoren niet
Die had het opeens over "Keeswaardige platen" en na een tijdje kwam er alleen maar baggermuziek. Heb ik op een blaadje geschreven: "Keeswaardige schlager" en aan 'm gegeven. Moest 'ie flink lachen maar het duurde lang voordat dat weer kan. Toch weer de polonaise gelopen
Dat heb je sowiesoquote:Op zondag 21 februari 2010 23:18 schreef conobram het volgende:
[..]
Was Kees er? Potverdorie hebben we toch wat gemist
defenatly!quote:Op zondag 21 februari 2010 22:37 schreef PiRANiA het volgende:
1e keer lowlands wordt het voor mij. Ben benieuwd of ik "geinfecteerd" word met het LL-virus
Hell yes! Ik ging eerst af en toe weekendje Pinkpop en andere kleinere festivals, maar na mijn eerste keer LL koop ik altijd meteen het kaartje in het begin. En ja, ik heb 'm van dit jaar ook alquote:Op zondag 21 februari 2010 22:37 schreef PiRANiA het volgende:
Hahaha ja absoluut! Geniaal feestje met een en al sentiment wat om je oren vliegt. Het vette is juist, dat iedereen helemaal los gaat als er een bekende tune voorbij komt zettenquote:Op zondag 21 februari 2010 23:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat lijkt me een mooie plek, doe maar de zaterdag, dan kan ik daarna blijven hangen voor 90's now. Ga er vanuit dat dat weer komt
Dat schema wat niet klopte bedoel je?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:38 schreef Bullet-tooth het volgende:
Daft Punk zit volgens het gelekte tourschema dan in Australië, dus dat lijkt hem helaas niet te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |