Dat is net als wanneer een aanslag als Londen wordt goedgekeurd en de slachtoffers worden uitgelachenquote:
[UPD] Instortende minaret plet moskeegangersquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Linkie?
Wat een bazen reageren daar.
Is allemaal al weggehaald als het goed is.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:27 schreef Rabin888 het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)aret_plet_mosli.html
Op de FP kunnen ze er ook wat van...
[UPD] Instortende minaret plet moskeegangers
Nee, dat lijkt nog een kind.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:26 schreef DrDentz het volgende:
Is dat Yes-R die onderste?
Is volgens mij ouder hoor. Het is het oudste gedeelte van de stad. Zit aan het oude kasteel/ gevang vast..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:54 schreef Barcaconia het volgende:
4 eeuwen oud. Wordt dat tegenwoordig zo slecht onderhouden vraag ik me dan af?
Nou en? Alsof ook maar iemand de FP associeert met kwaliteit en goede inhoudelijke discussies.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:02 schreef Mutant01 het volgende:
En maar kankeren op Marokko.nl, de frontpage van Fok is een factor 20 erger.
En Yes-r is volwassen wil je zeggen?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 07:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt nog een kind.
Marokko is best een arm land, denk dat ze daar simpelweg het geld niet voor hebben. En niet zulke strenge regels en controle's op de veiligheid van gebouwen natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Het is natuurlijk erg.. Mijn medeleven!
Maar waarom onderhouden ze hun monumentale gebouwen niet? Het spaart mensenlevens en vanuit cultuurhistorisch oogpunt is dat belangrijk..
Corruptie. Het geld zit gewoon in de zakken van de ambtenaren die daarvoor verantwoordelijk zijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:13 schreef Chadi het volgende:
Denk inderdaad dat het geld er niet voor is.
Wat afschuwelijk! Door hun gaan prachtige oude gebouwen kapot..quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Corruptie. Het geld zit gewoon in de zakken van de ambtenaren die daarvoor verantwoordelijk zijn.
Behalve dat is er simpelweg ook geen geld voor behoud en onderhoud.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Corruptie. Het geld zit gewoon in de zakken van de ambtenaren die daarvoor verantwoordelijk zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |