Hoezo, spreek jij Frans?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:54 schreef Deisyy het volgende:
Is het een franse bulldog Soury?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:54 schreef Soury het volgende:
Lelijk en zo lelijk dat ze weer lief worden..Daar zouden sommige ouders es eerlijk mee moeten zijn !!
Vous parlez avec le Buldog aussi?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mais oui, je parle une petit peut francais.
Heb je toevallig ook die lesbische scene van Thirteen (uit House dus)quote:
Non, le chien ne parle pas á moiquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:57 schreef D. het volgende:
[..]
Vous parlez avec le Buldog aussi?
Of zoiets
geen idee echt niet, maar ben wel een fan van dit soort iig..quote:
Gaat niet echt goed huhquote:
Wees blij dat het je bankstel niet is.. Ennuh is gewoon met tinypic'squote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
M'n hele lay-out stuk door die bastaard hond
Omdat ik die kut katten hebquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jawel hoor. 't Gaat wel aardig met mij.
Maar waarom neem jij dan zelf geen hond Soury?
Nou soms wel ja. Bedoel de oude kater. Die pist nog steeds waar ie wil. Ging een tijd goed maar tis weer mis nu. Dan kan ik soms wel es achter mijn oren krabben en denk ik wel es optyfen. Aan de andere kant is die ouwe lul juist lief geworden (dat heeft me ook minstens een jaar gekost) maar die kruipt zo nu en dan op schoot en daar ben ik serieus echt blij mee. De jongste is geen probleem btw. Die noemt me wel Hoerrrrrrrr maar roep gewoon slet terugquote:
Goed gesport?quote:
Flikker toch es op echt !!! Je post binnen een minuut toch wel toch ??quote:
Heb je al eens gekeken op internet of je er niets tegen kunt doen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou soms wel ja. Bedoel de oude kater. Die pist nog steeds waar ie wil. Ging een tijd goed maar tis weer mis nu.
Oeh, bitchfightquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker toch es op echt !!! Je post binnen een minuut toch wel toch ??
Ja hallo, nu natuurlijk niet meer hè, als jij dat gaat voorspellenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker toch es op echt !!! Je post binnen een minuut toch wel toch ??
Er is al een heel topic aan besteedquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je al eens gekeken op internet of je er niets tegen kunt doen?
Zo'n zeikerd zou ik niet in huis willen hebben
Welnee !!! Ik vind jou wel een bitch eigenlijk ! Zomaar .. Ik vind dat tvp gedoe zo'n onzinquote:
Post dan gewoon ipv dat tvp gedoe..????quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:29 schreef Laysa het volgende:
Ik post wat ik wil , hoe ik wil en wanneer ik wil...wanneer ik wens te tvpen dan tvp ik..alleen al om het feit dat dat schijnbaar mensen ergert.....
Je kan je natuurlijk overal druk om maken...
Thanksquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee !!! Ik vind jou wel een bitch eigenlijk ! Zomaar ..
Ja, ik ookquote:Ik vind dat tvp gedoe zo'n onzin
eeejjjjjjjjjjjjjjquote:
GODNONDETERINGquote:
GODNONDETERINGquote:
kut is ook maar 3 letters, je raakt er nooit over uitgepraat.quote:
Maar het is zo onnodig, zo nutteloosquote:
Het is helemaal niet nutteloos. Ik kijk in meerdere draadjes en middels een tvp (als ik op dat moment even niets te melden heb) kan ik dat draadje toch lekker snel terugvinden in mijn MAT. Kortom, ik begrijp die tvp's wel.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het is zo onnodig, zo nutteloos
Post dan gewoon iets of onzin voor mijn part, maar een tvp en dan later meeposten is zo ....... stom.
Niet dat ik me er druk om maak, er zijn belangrijkere dingen om me druk om te maken, maar gewoon omdat.
Zou het echt?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:52 schreef remlof het volgende:
Er komen zo twee persconferenties in Den Haag, eentje op het Ministerie van Algemene Zaken (JP) en eentje op het Ministerie van Financiën (Bos), wordt er getwitterd. Als dat waar is weet je wel hoe laat het is
Die tvp's wel, maar de tvp's waar na 4 posts een normale post volgt niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is helemaal niet nutteloos. Ik kijk in meerdere draadjes en middels een tvp (als ik op dat moment even niets te melden heb) kan ik dat draadje toch lekker snel terugvinden in mijn MAT. Kortom, ik begrijp die tvp's wel.
Je bent inmiddels Sienke-fan zie ikquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:53 schreef Laysa het volgende:
TVPTVPTVPTVPTVPTVP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik wel. Kom op, dit is een SC, niks mis met een tvp af en toe van de harde kern.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die tvp's wel, maar de tvp's waar na 4 posts een normale post volgt niet.
Ik vind je sha-lalalie smilies erger dan je tvp'squote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:53 schreef Laysa het volgende:
TVPTVPTVPTVPTVPTVP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Er moet gewoon functionaliteit komen dat je een topic aan MyAT kan toevoegen, zodat alle tvp's overbodig zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is helemaal niet nutteloos. Ik kijk in meerdere draadjes en middels een tvp (als ik op dat moment even niets te melden heb) kan ik dat draadje toch lekker snel terugvinden in mijn MAT. Kortom, ik begrijp die tvp's wel.
Zoals ik al zei, ik maak me er niet druk om, het is gewoon hoe ik er over denkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wel. Kom op, dit is een SC, niks mis met een tvp af en toe van de harde kern.
Ik vind hem zo leuk, al kan ik niet zo 1-2-3 zeggen wat hij betekent, maar hij past altijd.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Complimenten voor jegebruik Deis, hij raakt al aardig ingeburgerd.
En stiekem een traantje wegpinken, ik voel jequote:
Oh god Pietje...mocht ik naar die Meet komen dan zal heel je fokking beeld van mij veranderenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En stiekem een traantje wegpinken, ik voel je.
Die is er en heet Bookmarks. Alleen ietwat onhandig, want het zit nogal boveninquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er moet gewoon functionaliteit komen dat je een topic aan MyAT kan toevoegen, zodat alle tvp's overbodig zijn.
Je neus in je hand snuiten, toch?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind hem zo leuk, al kan ik niet zo 1-2-3 zeggen wat hij betekent, maar hij past altijd.
Niet? Ik leg het nog één keer aan je uitquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die tvp's wel, maar de tvp's waar na 4 posts een normale post volgt niet.
Ideaal voor Balkenende, vindt hij leuk, kan hij nog even op de fiets, of skiën. Even leutig doen, jeweets, je kent 'm.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:55 schreef Deisyy het volgende:
Maar Bea zit in Lech, aan wie moeten ze dan hun ontslag aanbieden?
Jep, de 100 meter vrije val in de categorie kabinet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:07 schreef D. het volgende:
Gaan we vanavond nog medailles proberen binnen te halen?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, de 100 meter vrije val in de categorie kabinet.
Jij hoeft mij niets uit te leggen, want ik snap prima wat je bedoeltquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niet? Ik leg het nog één keer aan je uit![]()
Ik kijk hier even en denk "Nog niets te beleven" en doe even een TVP. Daarna ga ik nog vier topics af, daar is ook nog niet veel te beleven (of wel) en kom ik weer terug middels die MAT in de eerste (of niet als in die andere wat te beleven was)
Ja prima, maar jij gaat in het vervolg maar gewoon mee met de rest en je plaatst dus ook gewoon een TVP. Al was het maar voor het groepsgevoelquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hoeft mij niets uit te leggen, want ik snap prima wat je bedoelt![]()
Ik heb al eerder gezegd dat ik me er niet druk om maak, maar dat ik er gewoon zo over denk. dus als je wilt tvp-en ga je je goddelijke gang maar.
Daar zijn medailles voor?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, de 100 meter vrije val in de categorie kabinet.
Jep, en een felicitatie van de koningin zelf.quote:
Ik heb hem weleens op een skateboard bezig gezien, dus skiën lijkt me niet zo;n goed plan voor Balkiequote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ideaal voor Balkenende, vindt hij leuk, kan hij nog even op de fiets, of skiën. Even leutig doen, jeweets, je kent 'm.
Voor het tvp-kliek-groepsgevoelquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja prima, maar jij gaat in het vervolg maar gewoon mee met de rest en je plaatst dus ook gewoon een TVP. Al was het maar voor het groepsgevoel
Kant ook, de vrouwelijke haanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
De hele oppositie zit al klaar in Nova.
Alleen daarom zou je het kabinet toch al laten vallen zou ik zeggenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, en een felicitatie van de koningin zelf.
Volgens mij niet, morgen pas de 1500 m.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:17 schreef Laysa het volgende:
Maar moet nederland vanavond nog iets doen op de OS?
Anders ga ik eens vroeg naar bed denk ik
Nee, morgen 1500m.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:17 schreef Laysa het volgende:
Anders ga ik eens vroeg naar bed denk ik
Ja, dat bedoelde ik dus eigenlijkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:17 schreef Laysa het volgende:
Goed planquote:Anders ga ik eens vroeg naar bed denk ik
Gewoon bier en chips pakken, doet half Nederland nu. Niks om je voor te schamen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:18 schreef Laysa het volgende:
ff toetje eten ....en dan lekker naar de val van het kabinet kijken
Ja Rem, heb je die andere topicreeks nog niet ontdektquote:
Daar heb ik geen zin in...ik neem zo'n vies goor klef smerig vanille toetje met opgeklopte schuim van 0.17 eurocentquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gewoon bier en chips pakken, doet half Nederland nu. Niks om je voor te schamen.
ja hequote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik dus eigenlijk
[..]
Goed plan
nee ik ga straks wel gelijk slapen....morgen ook al een latertje en volgende wek moet ik echt weer in mn normale slaapritme zittenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Kun je lekker liggen lezen, bijvoorbeeld
Er is alleen de Nova livestream nu, ik zit vooral in #23 [Crisis] ***SPANNING IN DEN HAAG*** !!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja Rem, heb je die andere topicreeks nog niet ontdekt
Livestreams: Vragenuurtje & Debatten 2e Kamer #5
Ik vind de twitter-hype in het algemeen redelijk bizarquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vind de twitter-hype icm zo'n politieke crisis toch wel redelijk bizar.
Het komt op mij over alsof ik te maken heb met scholieren die elkaar zitten te sms-en. Ik heb er geen beeld bij van stabiliteit, degelijkheid, doordachtheid en kwaliteit.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vind de twitter-hype icm zo'n politieke crisis toch wel redelijk bizar.
quote:FemkeHalsema RT @NielsvdBerge: "Politie gaat met beveiliging naar binnen. Wie wordt er uit het kabinet verwijderd?
Livequote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
Live: http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/
Yep, extra journaal.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ik lees daar dat om 0:01 iets op RLT4 komt?
Meer herhaling dan live...helaaschquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
De berichtgeving is ouderwets Nederlands amateuristisch, het is nergens te volgen momenteel. Alleen twitter: http://twitter.com/kabinetscrisis/eerstehand
Klinkt als een grap, is 't niet. Zelfs politiek24 heeft herhalingen.
Anniequote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:15 schreef Anniebab het volgende:
Wat een afgang die beurs!!!!!![]()
Niks voor mij
Bijna niks en wat ik gekocht heb, slaat ook nergens op,een tokkie-bijeenkomst was t, stelletje uitgehongerde aasgieren.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hoeveel tassen vol heb je meegenomen naar huis
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:23 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Bijna niks en wat ik gekocht heb, slaat ook nergens op,een tokkie-bijeenkomst was t, stelletje uitgehongerde aasgieren.
T begon al met 2 uur in een file staan . Echt tijdverspilling
Nou ja ik was er nog nooit geweest, en ben weer een ervaring rijker,quote:
Ja, maar stiekem vond je het vast wel een beetje leuk...toch?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:26 schreef Anniebab het volgende:
Er liepen ook heeeeel veel mensen ,die geen Wilders stemmen. Hahahahah
En graaien allemaal in die bakkies chocolaatjes, vreselijk.
nou, nee echt tis niks voor mij, ik heb een paar dingetjes gekocht, en merendeels voor me dochter,maar nee echt niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar stiekem vond je het vast wel een beetje leuk...toch?
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:31 schreef CarOnline het volgende:
Just A Perfect Day,
Drink Sangria In The Park,
And Then Later, When It Gets Dark,
We Go Home.
Just A Perfect Day,
Feed Animals In The Zoo
Then Later, A Movie, Too,
And Then Home.
Oh It's Such A Perfect Day,
I'm Glad I Spent It With You.
Oh Such A Perfect Day,
You Just Keep Me Hanging On,
You Just Keep Me Hanging On.
Just A Perfect Day,
Problems All Left Alone,
Weekenders On Our Own.
It's Such Fun.
Just A Perfect Day,
You Made Me Forget Myself.
I Thought I Was Someone Else,
Someone Good.
Oh It's Such A Perfect Day,
I'm Glad I Spent It With You.
Oh Such A Perfect Day,
You Just Keep Me Hanging On,
You Just Keep Me Hanging On.
You're Going To Reap Just What You Sow,
You're Going To Reap Just What You Sow...
Ja ,alles is beter na dit debacle,maar we heben evengoed wel gelachen hoor,me zus is supergezellig altijd.En heb gelukkig nog t weekend voor me,lekker relaxen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nah, dan weet je dat ook weer. Volgende keer maar een Kamasutra beurs proberen. Niet dat dat wat is, maar het ziet er wel iets anders uit en het is vast ietsiepietsie leuker om zoiets met je zus te bezoeken
bedoel je deze Pietje?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook die lesbische scene van Thirteen (uit House dus)?
graag gedaanquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja de scene die volgt op de eerste foto. Na de episode, die lege blik, zo ontzettend
![]()
.
nee ik ben eigenlijk een beetje misselijk van die cornettoquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Fann, heb jij ook trek in iets lekkers?
Ik heb ook nog een bak ijs in de vriezer, roomijs, banaan er doorheen en chocola er bovenopquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:02 schreef FANN het volgende:
[..]
nee ik ben eigenlijk een beetje misselijk van die cornetto
want het werden er twee
ik hoef niet meerquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een bak ijs in de vriezer, roomijs, banaan er doorheen en chocola er bovenop
Ja, maar nu niet meerquote:
heb je een korte samenvatting?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar nu niet meer![]()
We gaan zo maar slapen, die eikels van ministers plus MP gunnen het het volk niet dat ze een persconferentie krijgt op een normaal tijdstip
Korter kan ik het niet maken: Livestreams: Vragenuurtje & Debatten 2e Kamer #5quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:09 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je een korte samenvatting?
scheelt weer...
oke effe doorgeschrold,quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Korter kan ik het niet maken: Livestreams: Vragenuurtje & Debatten 2e Kamer #5
Geeft niks hoor. Ik vind ietwat dommige meisjes die zich nergens voor interesseren eigenlijk wel aantrekkelijk en heb er wel een zwak voorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:17 schreef FANN het volgende:
[..]
oke effe doorgeschrold,
staat zeker heel erg dom en simpel als ik zeg dat ik effe de intresse niet kan opbrengen h'e?
![]()
maar tis wel zo, ik kan wel heel interessant gaan doen enzo maar het interesseerd me
eigenlijk op dit moment geen flikker
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geeft niks hoor. Ik vind ietwat dommige meisjes die zich nergens voor interesseren eigenlijk wel aantrekkelijk en heb er wel een zwak voor
Ik zat je dan ook te plagen. Je moet een tik hebben om de hele avond naar politiek te zitten kijken en dat leuk te vinden.quote:
wat zou jij doen als je op klaarlichte dag een AH tas zou vinden met 50.000 euroquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zat je dan ook te plagen. Je moet een tik hebben om de hele avond naar politiek te zitten kijken en dat leuk te vinden.
Ik zou het naar de politie brengen denk ik. Ik ben zo gereformeerd opgevoed dat ik geheid niet meer zou kunnen slapen als ik hem zou houden. Dit vanwege schuldgevoel. Jonge jonge, wat ben ik toch een sukkelquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:28 schreef FANN het volgende:
[..]
wat zou jij doen als je op klaarlichte dag een AH tas zou vinden met 50.000 euro
erin?
niet dat dat mij gebeurd ismaar stel, komt ook weer uit een ander topic..
zou je het naar de pliesie brengen of houden?
Geen tijd om te luisteren, druk, druk, drukquote:
oke ga ik nog effe zappenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geen tijd om te luisteren, druk, druk, druk
o nee vin ik niet errug, wil gewoon effe zappenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, hoef je niet gelijk weg te rennen.
Ja, maar vind het ook wel gezellig als je naast mij zit te kwebbelen, wel gewoon zachtjes dan hèquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:38 schreef FANN het volgende:
[..]
o nee vin ik niet errug, wil gewoon effe zappen
ga nou maar naar die stomme politiek
Nou Dementor vanavond lekker die SV stream gaan kijken.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 08:33 schreef Dementor het volgende:
Dit gaan hele interessante verkiezingen worden.
Dacht het niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 08:45 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Nou Dementor vanavond lekker die SV stream gaan kijken.![]()
Okay ik kijk misschien een minuut of vijf om vervolgens heel hard te lachen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 08:51 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Jawel jawel niet tegenstribbelen
Maar de vraag is welke vlag?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:14 schreef Dementor het volgende:
Wilders: de vlag kan uit
Ik zei gister nog tegen Juud, Wilders komt weer met de vlag aanzetten.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 08:33 schreef Dementor het volgende:
Dit gaan hele interessante verkiezingen worden.
Ik las 'maanden' ,maar je bedoelde minuten?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:16 schreef BobdeStreamer het volgende:
Hop met die zomer en anders maken we hem zelf
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las 'maanden' ,maar je bedoelde minuten?
Veel plezier de komende maanden Bob.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:28 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
ok geef me nog wat tijd, maar deze week had ik even een forumrevival van 20 jaar geleden. Toch vanaf de commodore 64 (en eerder) bestaat mijn grootste vreugde uit het ontmoeten, zien, ruiken, voelen, knuffelen van real live mensen.
Ik ben zo blij dat hier geen sneeuw meer ligtquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:11 schreef tuinfluiter het volgende:
Ligt weer sneeuw , alles is wit, 2 mereltjes op het tuinhek.
Waarom maakt 'iemand' jou daarvoor wakker?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:31 schreef Laysa het volgende:
Ik werd gewoon om 4 uur wakker gesmst dat het kabinet was gevallen
Omdat die iemand mij altijd wel wakker mag makenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:39 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom maakt 'iemand' jou daarvoor wakker?
Da's geen reden hequote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Omdat die iemand mij altijd wel wakker mag maken![]()
Ja maar nu wist ik gelijk met de rest van wakker Nederland dat we dus binnenkort 2 x naar de stembus moeten....ik heb daar zo geen zin in...weet inmiddels echt niet meer wat ik moet stemmenquote:
Ik weet ook nog niet welke keuzes we krijgenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar nu wist ik gelijk met de rest van wakker Nederland dat we dus binnenkort 2 x naar de stembus moeten....ik heb daar zo geen zin in...weet inmiddels echt niet meer wat ik moet stemmen
De 'echte'?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:45 schreef Noek het volgende:
Oeh, ik kreeg net This is it binnen op dvd. Vanavond kijken, zin in!
Downloaden niet geluktquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:45 schreef Noek het volgende:
Oeh, ik kreeg net This is it binnen op dvd. Vanavond kijken, zin in!
Nee, duurde me te lang dus dan wacht ik liever 100 jaar op de dvd.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Downloaden niet gelukt? mogguh
De echte wie? Bakker?quote:
Nee, de echte echte.quote:
Ik overweeg 'm ook te kopenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, de echte echte.
Is ook wel mooi hè, zo'n echt hoesje enzo. Hij is dood dus is het gelijk een stukje geschiedenis wat je koopt ofzo. Hoor dat daaaan!![]()
Joh! Hier is het al lente!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:11 schreef tuinfluiter het volgende:
Ligt weer sneeuw , alles is wit, 2 mereltjes op het tuinhek.
Ja, toch wel hè. Al is het eigenlijk niks natuurlijk, zo'n rond glimmend ding maar dan ga je het opeens een gevoel toedichten.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik overweeg 'm ook te kopen
Ik kocht destijds de allereerste cd's (ik had nog niet eens een speler) dus een DVD als afsluiter lijkt me wel gepast
Meid!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:25 schreef Laysa het volgende:
Ik was net gewoon zonder sjaal naar buiten..weleenswaar per ongeluk maar toch
Nouhoouuuu!!!! das dan wel net iets te overdreven vind ikquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Meid!![]()
Morgen in bikini aan de Waal?
Of heeft Nijmegen geen "stadstrand" ?
Dat je er geld in hebt gestopt en daarmee een soort "eer" bewijst, misschien... en dat je "een stukje geschiedenis" in huis hebt gehaald ja. Slaat nergens op maar da's wel vaker zo met gevoel.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, toch wel hè. Al is het eigenlijk niks natuurlijk, zo'n rond glimmend ding maar dan ga je het opeens een gevoel toedichten.
Ja hè. Zo'n twee keer per jaar, altijd hartje zomer op een bloedhete dag, loop ik de Noordzee in. Maar eigenlijk vind ik het ook dan maar smerig koud.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nouhoouuuu!!!! das dan wel niet iets te overdreven vind ik
Ik kom altijd zonder sjaal buitenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:25 schreef Laysa het volgende:
Ik was net gewoon zonder sjaal naar buiten..weleenswaar per ongeluk maar toch
Mensen hebben gevoelens bij de vreemdste dingenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, toch wel hè. Al is het eigenlijk niks natuurlijk, zo'n rond glimmend ding maar dan ga je het opeens een gevoel toedichten.
Dat eer bewijzen voel ik helemaal niet, ik vind het gewoon wel tof om sommige dingen te hebben (verrassing!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat je er geld in hebt gestopt en daarmee een soort "eer" bewijst, misschien... en dat je "een stukje geschiedenis" in huis hebt gehaald ja. Slaat nergens op maar da's wel vaker zo met gevoel.
Hagenezen hebben een eigen stuk strand, waar het ook hoogzomer prima toeven is. Alleen zijn er nu plannen om dat hele gebied te laten vernaggelen door projectontwikkelaars. Met een terminal voor een cruiseschip, en natuurlijk appartementen voor mensen met een goed pensioen. Afblijven met de tengels! De gemeenteraadsverkiezingen worden wat dat betreft van groot belang want een aantal partijen voelt daar gelukkig ook helemaal niéts voor.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:35 schreef Laysa het volgende:
Ik ben niet zo van het zwemmen...ik zit dan liever op mn balkon met alles binnen handbereik dan op een overvol strand...al zal ik er geloof ik van de zomer wel een paar dagen aan moeten geloven maar dat doe ik dan wel met liefde
Ja ik las het op de grote borden. Wtf, handen af van het zuiderstrand, weet je hoe ver scheveningen fietsen is.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Hagenezen hebben een eigen stuk strand, waar het ook hoogzomer prima toeven is. Alleen zijn er nu plannen om dat hele gebied te laten vernaggelen door projectontwikkelaars. Met een terminal voor een cruiseschip, en natuurlijk appartementen voor mensen met een goed pensioen. Afblijven met de tengels! De gemeenteraadsverkiezingen worden wat dat betreft van groot belang want een aantal partijen voelt daar gelukkig ook helemaal niéts voor.
Anyway, ik ga die deur maar eens dicht doen want om nou met een sjaal om in de huiskamer te gaan zitten.
Dat heb ik ook, maar die driehonderd LP's staan ergens in een kast op zolder. Al jaren. Eerst deden we nog weleens "nostalgisch avondje", maar de pickupnaald is een spijker.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat eer bewijzen voel ik helemaal niet, ik vind het gewoon wel tof om sommige dingen te hebben (verrassing!)en die dicht ik dan een gevoel toe. Net zoals ik al mijn lp's niet weg kan doen omdat ik iets voel.
En hoe druk. Met Limburgers en ander provinciaal paupervolk.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik las het op de grote borden. Wtf, handen af van het zuiderstrand, weet je hoe ver scheveningen fietsen is.
Jij slaat gewoon de hele zomer over en begint meteen aan de kerst?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:44 schreef BobdeStreamer het volgende:
Nou hup aan het werk,laat mij maar gaan ik zit in een ontzettend kerstgevoel.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:44 schreef BobdeStreamer het volgende:
Nou hup aan het werk,laat mij maar gaan ik zit in een ontzettend kerstgevoel.
Ik hoor wel wie tegen is als jij je erin verdiept hebt. Kan me ook niet voorstellen dat SP voor is trouwensquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:45 schreef Gert het volgende:
[..]
En hoe druk. Met Limburgers en ander provinciaal paupervolk.![]()
Dus: let op wat je stemt Lies!
Dan kom ik ook in Den Haag wonen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:23 schreef Gert het volgende:
Joh! Hier is het al lente!![]()
De zon schijnt en de achterdeur staat zelfs open!
(het is nu dan ook stervenskoud binnen, maar goed)
Namens Den Haag, je bent welkom!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:46 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dan kom ik ook in Den Haag wonen.
Of in Groningen, want de zon stráált hier. Ik voel de warmte binnen achter het raam.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:46 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dan kom ik ook in Den Haag wonen.
Heerlijk als ze ook nog terug kan praten.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:45 schreef Noek het volgende:
[..]
en een gelukkig nieuwjaar.
[ afbeelding ]
BOB-lijn!
Huh, wat? Ow, het kapselquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:45 schreef Noek het volgende:
[..]
en een gelukkig nieuwjaar.
[ afbeelding ]
BOB-lijn!
Ja is goed.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hoor wel wie tegen is als jij je erin verdiept hebt. Kan me ook niet voorstellen dat SP voor is trouwens
Ik maak me zorgen zoveel mensen die werkelijk denken dat dit de betere optie is.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:07 schreef Laysa het volgende:
Ik was ook heul niet van plan om op die man met pet te stemmen
Tja, hij is de enige die echt een alternatief biedtquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:08 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ik maak me zorgen zoveel mensen die werkelijk denken dat dit de betere optie is.
Misschien waar maar niet op een betere fijnere en gezellige wereld, dan kan je naar mijn mening beter op Johan Vlemmix stemmen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:09 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, hij is de enige die echt een alternatief biedt
Johan kun je niet serieus nemenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:13 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Misschien waar maar niet op een betere fijnere en gezellige wereld, dan kan je naar mijn mening beter op Johan Vlemmix stemmen.
Lees hier net de plaatselijke krant, TON staat in de peiling als grootste.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:08 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ik maak me zorgen zoveel mensen die werkelijk denken dat dit de betere optie is.
Dat denk ik ook, maar er is maar 1 manier om daar achter te komenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:12 schreef Laysa het volgende:
ik vind hem ietwat engig....ik denk serieus dat ie nog lang niet het achterste van zn tong heeft laten zien...maar das mijn mening....ik denk dat als we die man een kans geven tot regeren dat een hoop mensen zich over 1,5 jaar nog eens achter de oren zullen krabben....
De mijne ook niet....maar nu nog ff besluiten uit welke andere slechte partijen ik moet kiezenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:16 schreef D. het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar er is maar 1 manier om daar achter te komen
En nee, mijn stem heeft ie niet
Want?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
De mijne ook niet....maar nu nog ff besluiten uit welke andere slechte partijen ik moet kiezenHet moge duidelijk zijn dat het niet PvDa gaat worden
Omdat!!!!!.....ik vind de timing van laten vallen van het kabinet niet zo goed uitgekozen...al helemaal niet om het onderwerp...Ik vind het ontzettend laf dat ze eerst een hele poos er in mee gaan en dan ineens toch maar niet....ik hou dr gewoon niet van als mensen niet achter een eerder genomen besluit staan...Maar das mijn meningquote:
Ze waren nu juist de enige die achter hun besluit bleven staanquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Omdat!!!!!.....ik vind de timing van laten vallen van het kabinet niet zo goed uitgekozen...al helemaal niet om het onderwerp...Ik vind het ontzettend laf dat ze eerst een hele poos er in mee gaan en dan ineens toch maar niet....ik hou dr gewoon niet van als mensen niet achter een eerder genomen besluit staan...Maar das mijn mening
En gepiepeld zijn door Verhagenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ze waren nu juist de enige die achter hun besluit bleven staan
Ga toch weg manquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
Voor mensen die niet weten wat ze moeten stemmen, kijk dan toch eens naar het programma van de Partij voor de Dieren. Ok, wat erg veel aandacht voor die kut beesten, maar op zich kan het geen kwaad. Lees voor de mensen het programma door, Hoofdstuk 9. Daar staan een hoop zinnige zaken. Het is geen slecht alternatief als je genoeg hebt van die andere partijen.
http://www.partijvoordedi(...)rammadef20061001.pdf
[ afbeelding ]
Maar Marianne zou je wel geven, een cavia niet (hoop ikquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:38 schreef BobdeStreamer het volgende:
Wie de mens leert kennen gaat van dieren houden.
Nee, die neem jequote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar Marianne zou je wel geven, een cavia niet (hoop ik)
Je loopt achter.quote:
Ja, alle issues van de meeste partijen kunnen bij twee of drie ondergebracht wordenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:45 schreef Lavenderr het volgende:
Ik zou nooit op de Partij voor de Dieren stemmen, vind dat die niets te zoeken hebben in de Kamer.
Die issues van Thieme kunnen allemaal ondergebracht worden bij de 'groene' partijen.
Ik zie de PvdD meer als een 'vluchtpartij' voor mensen die niet weten wat ze moeten stemmen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, alle issues van de meeste partijen kunnen bij twee of drie ondergebracht worden
Dat is hoe partijen aanvangen hè, zo zijn we uiteindelijk aan alle partijen gekomenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie de PvdD meer als een 'vluchtpartij' voor mensen die niet weten wat ze moeten stemmen.
Je meent het.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:38 schreef Gert het volgende:
Mensen, we krijgen eerst nog gemeenteraadsverkiezingen hè.
Het is geen goed idee om daar klakkeloos te stemmen wat je ook landelijk zou stemmen, aangezien gemeenteraden over hele andere dingen beslissen dan de Tweede Kamer. Het kan maar zo zijn dat jouw landelijke partij op gemeentelijk niveau plannen heeft waar je het helemaal niet mee eens bent.
Sterker nog ik heb een caviaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar Marianne zou je wel geven, een cavia niet (hoop ik)
quote:
Ik denk niet dat wij hier in de SC half Nederland representeren.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, half Nederland heeft er geen idee van.
Ja, wij ook. Het is maar goed dat we er zijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:45 schreef BobdeStreamer het volgende:
Hehe schatje, ik was al een heel epistel aan harakiri aan het schrijven heb je het topic al gesloten.... zucht
Ik vind juliie een top duo
Niet die helft iigquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wij hier in de SC half Nederland representeren.
Voor een erudiete slimmerik als jij is dat natuurlijk een open deur hè. Maar je zult ze de kost moeten geven die op 3 maart in het stemhokje lopen te zoeken naar Geertje.quote:
Doe ff serieus...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
Voor mensen die niet weten wat ze moeten stemmen, kijk dan toch eens naar het programma van de Partij voor de Dieren. Ok, wat erg veel aandacht voor die kut beesten, maar op zich kan het geen kwaad. Lees voor de mensen het programma door, Hoofdstuk 9. Daar staan een hoop zinnige zaken. Het is geen slecht alternatief als je genoeg hebt van die andere partijen.
http://www.partijvoordedi(...)rammadef20061001.pdf
[ afbeelding ]
Dat is mooi, dan denken ze misschien bij de landelijke verkiezingen: ach, vorige keer stond hij er ook niet bij.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor een erudiete slimmerik als jij is dat natuurlijk een open deur hè. Maar je zult ze de kost moeten geven die op 3 maart in het stemhokje lopen te zoeken naar Geertje.
Ach die was allang al weg, we hebben dik twee uur in de file gestaan, enne t was de eerste en gelijk de laatste keer dat ze mij daar hebben gezien....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Annie waar zijn de foto's van Rob Geus?
Noem me maar gewoon Tom.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor een erudiete slimmerik als jij is dat natuurlijk een open deur hè. Maar je zult ze de kost moeten geven die op 3 maart in het stemhokje lopen te zoeken naar Geertje.
Nou wonen jullie daar natuurlijk enorm ruim allemaal, daar op het platteland, maar dát ga je niet redden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |