Overzicht van de Poll(s) :quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:46 schreef Marrije het volgende:De enige echte RLS die altijd door gaat is gezeteld in het Haagse
![]()
Politiek 24![]()
Volg hier de streams van Het Vragenuurtje op elke dinsdag van 14 tot 15 uur.
Of de streams van Politiek 24 op elk moment van de dag.
[...]
LIVE debatten in de Commissiezalen
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Femke vraagt de voorzitter om een vraag te mogen stellen. "Nee" zegt de voorzitter, "Ja" zegt Femke.
Femke is boos en wil deze toon niet accepteren van de voorzitter. Voorzitter wijst Femke op het reglement van orde. Bitch fight!!
quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:41 schreef beequeen het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat JPB dit gaat overleven. Of ben ik nu naïef?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Kant: "Nu breekt mijn klomp!"
Pechtold kijkt naar haar voeten.
![]()
![]()
![]()
Leuk, ik heb die van Groningen gedaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Deze kwam ik toen tegen http://www.stemwijzer.nl/gr2010/denhaag/index.html
Whehehe... beetje vroeg nog.quote:
Geweldig, en nog supersnel ook.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Even de OP erin geplakt, nu dus overleg in de ministerraad. We weten pas wat als dat afgelopen is. Zal wel uitgesteld worden naar 1 maart.
Ik kan de OP niet aanpassen hè, als JIJ het topique open doetquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Whehehe... beetje vroeg nog.
Ben je er blij mee?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk, ik heb die van Groningen gedaan.
1 Partij voor de Dieren
2 GroenLinks
3 SP
Raar, zoveel religie-gebonden vragen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:12 schreef Lavenderr het volgende:
Disana, je vroeg welke wijzer we hadden, ik had deze :
http://www.partijenwijzer.nl/
Ik kom, best wel grappig, voor Den Haag uit bij de Partij voor de Dieren.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je bent voor Thieme zag ik? Vind haar een beetje te benepen. Ben wel voor rechten voor dieren enzo, maar die partijen slaan dan weer helemaal door.
Ja, ik weet het, maar ik wist dat er een modje to the rescue zou komen, vooral als ik jou naam noem.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan de OP niet aanpassen hè, als JIJ het topique open doet![]()
Achja... dat is die A-status hè.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:17 schreef ThunderBitch het volgende:
maar ik wist dat er een modje to the rescue zou komen, vooral als ik jou naam noem.![]()
Ik vind het opvallend dat de twitter zo stil isquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is avondeten besteld.
*bron EenVandaag
Nee, niet met die van Den Haag, ik ga die Lavender opgaf ook maar even invullen vanavond.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik las dat jij helemáál niet blij was
Misschien is het wel een heel liberale partij?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, niet met die van Den Haag, ik ga die Lavender opgaf ook maar even invullen vanavond.
Ik vraag me af wat ik met een moslimpartij moet.
1 PvdAquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Raar, zoveel religie-gebonden vragen.
1 PvdA
2 D66
3 GroenLinks
CDA? En hoe voelt dat?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
1 PvdA
2 CDA
3 PVV
Ja, idd veel religievragen.
CDA voelt nog gekker dan PvdAquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:25 schreef Disana het volgende:
[..]
CDA? En hoe voelt dat?![]()
Heb je die van Thunderbitch ook voor jouw plaats gemaakt?
Om precies te zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien is het wel een heel liberale partij?
Ik vermoed dat je toch beter alle vragen kunt invullen om een goed beeld te krijgen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Om precies te zijn.
Ik heb echter geen zwaarte toegekend aan bepaalde onderwerpen en ook vaak (11 keer) Geen eens of oneens ingevuld omdat ik het niet interessant genoeg vond.
Dit is eruit gekomen:
Het is de Islam Democraten
SP
Haagse Stadspartij
[..]
Even de andere (van Lavenderr ingevuld (wel totaal andere vragen).quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je toch beter alle vragen kunt invullen om een goed beeld te krijgen.
CDA en CU mensen zouden gezegd hebben dat alle voorstellen nog steeds op tafel liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |