Hoezo, spreek jij Frans?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:54 schreef Deisyy het volgende:
Is het een franse bulldog Soury?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:54 schreef Soury het volgende:
Lelijk en zo lelijk dat ze weer lief worden..Daar zouden sommige ouders es eerlijk mee moeten zijn !!
Vous parlez avec le Buldog aussi?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mais oui, je parle une petit peut francais.
Heb je toevallig ook die lesbische scene van Thirteen (uit House dus)quote:
Non, le chien ne parle pas á moiquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:57 schreef D. het volgende:
[..]
Vous parlez avec le Buldog aussi?
Of zoiets
geen idee echt niet, maar ben wel een fan van dit soort iig..quote:
Gaat niet echt goed huhquote:
Wees blij dat het je bankstel niet is.. Ennuh is gewoon met tinypic'squote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
M'n hele lay-out stuk door die bastaard hond
Omdat ik die kut katten hebquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jawel hoor. 't Gaat wel aardig met mij.
Maar waarom neem jij dan zelf geen hond Soury?
Nou soms wel ja. Bedoel de oude kater. Die pist nog steeds waar ie wil. Ging een tijd goed maar tis weer mis nu. Dan kan ik soms wel es achter mijn oren krabben en denk ik wel es optyfen. Aan de andere kant is die ouwe lul juist lief geworden (dat heeft me ook minstens een jaar gekost) maar die kruipt zo nu en dan op schoot en daar ben ik serieus echt blij mee. De jongste is geen probleem btw. Die noemt me wel Hoerrrrrrrr maar roep gewoon slet terugquote:
Goed gesport?quote:
Flikker toch es op echt !!! Je post binnen een minuut toch wel toch ??quote:
Heb je al eens gekeken op internet of je er niets tegen kunt doen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou soms wel ja. Bedoel de oude kater. Die pist nog steeds waar ie wil. Ging een tijd goed maar tis weer mis nu.
Oeh, bitchfightquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker toch es op echt !!! Je post binnen een minuut toch wel toch ??
Ja hallo, nu natuurlijk niet meer hè, als jij dat gaat voorspellenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker toch es op echt !!! Je post binnen een minuut toch wel toch ??
Er is al een heel topic aan besteedquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je al eens gekeken op internet of je er niets tegen kunt doen?
Zo'n zeikerd zou ik niet in huis willen hebben
Welnee !!! Ik vind jou wel een bitch eigenlijk ! Zomaar .. Ik vind dat tvp gedoe zo'n onzinquote:
Post dan gewoon ipv dat tvp gedoe..????quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:29 schreef Laysa het volgende:
Ik post wat ik wil , hoe ik wil en wanneer ik wil...wanneer ik wens te tvpen dan tvp ik..alleen al om het feit dat dat schijnbaar mensen ergert.....
Je kan je natuurlijk overal druk om maken...
Thanksquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee !!! Ik vind jou wel een bitch eigenlijk ! Zomaar ..
Ja, ik ookquote:Ik vind dat tvp gedoe zo'n onzin
eeejjjjjjjjjjjjjjquote:
GODNONDETERINGquote:
GODNONDETERINGquote:
kut is ook maar 3 letters, je raakt er nooit over uitgepraat.quote:
Maar het is zo onnodig, zo nutteloosquote:
Het is helemaal niet nutteloos. Ik kijk in meerdere draadjes en middels een tvp (als ik op dat moment even niets te melden heb) kan ik dat draadje toch lekker snel terugvinden in mijn MAT. Kortom, ik begrijp die tvp's wel.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het is zo onnodig, zo nutteloos
Post dan gewoon iets of onzin voor mijn part, maar een tvp en dan later meeposten is zo ....... stom.
Niet dat ik me er druk om maak, er zijn belangrijkere dingen om me druk om te maken, maar gewoon omdat.
Zou het echt?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:52 schreef remlof het volgende:
Er komen zo twee persconferenties in Den Haag, eentje op het Ministerie van Algemene Zaken (JP) en eentje op het Ministerie van Financiën (Bos), wordt er getwitterd. Als dat waar is weet je wel hoe laat het is
Die tvp's wel, maar de tvp's waar na 4 posts een normale post volgt niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is helemaal niet nutteloos. Ik kijk in meerdere draadjes en middels een tvp (als ik op dat moment even niets te melden heb) kan ik dat draadje toch lekker snel terugvinden in mijn MAT. Kortom, ik begrijp die tvp's wel.
Je bent inmiddels Sienke-fan zie ikquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:53 schreef Laysa het volgende:
TVPTVPTVPTVPTVPTVP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik wel. Kom op, dit is een SC, niks mis met een tvp af en toe van de harde kern.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die tvp's wel, maar de tvp's waar na 4 posts een normale post volgt niet.
Ik vind je sha-lalalie smilies erger dan je tvp'squote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:53 schreef Laysa het volgende:
TVPTVPTVPTVPTVPTVP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Er moet gewoon functionaliteit komen dat je een topic aan MyAT kan toevoegen, zodat alle tvp's overbodig zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is helemaal niet nutteloos. Ik kijk in meerdere draadjes en middels een tvp (als ik op dat moment even niets te melden heb) kan ik dat draadje toch lekker snel terugvinden in mijn MAT. Kortom, ik begrijp die tvp's wel.
Zoals ik al zei, ik maak me er niet druk om, het is gewoon hoe ik er over denkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wel. Kom op, dit is een SC, niks mis met een tvp af en toe van de harde kern.
Ik vind hem zo leuk, al kan ik niet zo 1-2-3 zeggen wat hij betekent, maar hij past altijd.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Complimenten voor jegebruik Deis, hij raakt al aardig ingeburgerd.
En stiekem een traantje wegpinken, ik voel jequote:
Oh god Pietje...mocht ik naar die Meet komen dan zal heel je fokking beeld van mij veranderenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En stiekem een traantje wegpinken, ik voel je.
Die is er en heet Bookmarks. Alleen ietwat onhandig, want het zit nogal boveninquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er moet gewoon functionaliteit komen dat je een topic aan MyAT kan toevoegen, zodat alle tvp's overbodig zijn.
Je neus in je hand snuiten, toch?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind hem zo leuk, al kan ik niet zo 1-2-3 zeggen wat hij betekent, maar hij past altijd.
Niet? Ik leg het nog één keer aan je uitquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die tvp's wel, maar de tvp's waar na 4 posts een normale post volgt niet.
Ideaal voor Balkenende, vindt hij leuk, kan hij nog even op de fiets, of skiën. Even leutig doen, jeweets, je kent 'm.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:55 schreef Deisyy het volgende:
Maar Bea zit in Lech, aan wie moeten ze dan hun ontslag aanbieden?
Jep, de 100 meter vrije val in de categorie kabinet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:07 schreef D. het volgende:
Gaan we vanavond nog medailles proberen binnen te halen?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, de 100 meter vrije val in de categorie kabinet.
Jij hoeft mij niets uit te leggen, want ik snap prima wat je bedoeltquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niet? Ik leg het nog één keer aan je uit![]()
Ik kijk hier even en denk "Nog niets te beleven" en doe even een TVP. Daarna ga ik nog vier topics af, daar is ook nog niet veel te beleven (of wel) en kom ik weer terug middels die MAT in de eerste (of niet als in die andere wat te beleven was)
Ja prima, maar jij gaat in het vervolg maar gewoon mee met de rest en je plaatst dus ook gewoon een TVP. Al was het maar voor het groepsgevoelquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hoeft mij niets uit te leggen, want ik snap prima wat je bedoelt![]()
Ik heb al eerder gezegd dat ik me er niet druk om maak, maar dat ik er gewoon zo over denk. dus als je wilt tvp-en ga je je goddelijke gang maar.
Daar zijn medailles voor?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, de 100 meter vrije val in de categorie kabinet.
Jep, en een felicitatie van de koningin zelf.quote:
Ik heb hem weleens op een skateboard bezig gezien, dus skiën lijkt me niet zo;n goed plan voor Balkiequote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ideaal voor Balkenende, vindt hij leuk, kan hij nog even op de fiets, of skiën. Even leutig doen, jeweets, je kent 'm.
Voor het tvp-kliek-groepsgevoelquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja prima, maar jij gaat in het vervolg maar gewoon mee met de rest en je plaatst dus ook gewoon een TVP. Al was het maar voor het groepsgevoel
Kant ook, de vrouwelijke haanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
De hele oppositie zit al klaar in Nova.
Alleen daarom zou je het kabinet toch al laten vallen zou ik zeggenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, en een felicitatie van de koningin zelf.
Volgens mij niet, morgen pas de 1500 m.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:17 schreef Laysa het volgende:
Maar moet nederland vanavond nog iets doen op de OS?
Anders ga ik eens vroeg naar bed denk ik
Nee, morgen 1500m.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:17 schreef Laysa het volgende:
Anders ga ik eens vroeg naar bed denk ik
Ja, dat bedoelde ik dus eigenlijkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:17 schreef Laysa het volgende:
Goed planquote:Anders ga ik eens vroeg naar bed denk ik
Gewoon bier en chips pakken, doet half Nederland nu. Niks om je voor te schamen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:18 schreef Laysa het volgende:
ff toetje eten ....en dan lekker naar de val van het kabinet kijken
Ja Rem, heb je die andere topicreeks nog niet ontdektquote:
Daar heb ik geen zin in...ik neem zo'n vies goor klef smerig vanille toetje met opgeklopte schuim van 0.17 eurocentquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gewoon bier en chips pakken, doet half Nederland nu. Niks om je voor te schamen.
ja hequote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik dus eigenlijk
[..]
Goed plan
nee ik ga straks wel gelijk slapen....morgen ook al een latertje en volgende wek moet ik echt weer in mn normale slaapritme zittenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Kun je lekker liggen lezen, bijvoorbeeld
Er is alleen de Nova livestream nu, ik zit vooral in #23 [Crisis] ***SPANNING IN DEN HAAG*** !!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja Rem, heb je die andere topicreeks nog niet ontdekt
Livestreams: Vragenuurtje & Debatten 2e Kamer #5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |