Spannendquote:De hoogzwangere Wendy van Dijk ligt op dit moment te bevallen. Dit is vanavond nadat dit in de Coen & Sander Show werd gespeculeerd, bevestigd door het management.
Wendy is in verwachting van haar vriend en RTL-baas Erland Galjaard. Wendy heeft al een zoontje, Sem (7), uit een eerdere relatie met zanger Xander de Buisonjé. Nog geen drie weken geleden heeft Xander een zoontje gekregen met zijn vriendin Sophie, Dex.
flauw.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:50 schreef just me het volgende:
Wat een sloerie Wendy is in verwachting van haar vriend en RTL-baas Erland Galjaard en wie is nou de vader?
Leuke naamquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:58 schreef iBenny het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)en-van-dochter.dhtml
Het is een dochtertje![]()
Lizzy Vedra van Dijk is de naam
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:03 schreef sararaats het volgende:
hoeveel is zeven pond?
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:41 schreef Cee het volgende:
Goed.
Vraag is niet wanneer het volgende kind komt maar van wie het zal zijn.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:16 schreef Schenkstroop het volgende:
Lizzy Lezzie Slezzie gaarne mij Beffie
Ha ha ha, wel grappig i.d.d. dat het 'vader' is, gehusseld en zoquote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:16 schreef Cee het volgende:
Vedra, een anagram van vader.
Ik denk dat ze hiermee wil vertellen dat er nogal verwarring rondom de verwekker is.
Moest ook meteen een Pride & Prejudice denkenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 @ 19:24 schreef XMarlies het volgende:
[..]
Ha ha ha, wel grappig i.d.d. dat het 'vader' is, gehusseld en zo![]()
Lizzy vind ik een prachtige naam.
Zou ze ook gek zijn op Pride & Prejudice?
Wel de oude 6 uur durende engelse versie dan he ;-)
Gefeliciteerd vooral
Eerbetoon aan haar overleden vader..quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:16 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat ze hiermee wil vertellen dat er nogal verwarring rondom de verwekker is.
Had ze 'm niet Paap of Appa kunnen noemen?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:50 schreef bloempje18 het volgende:
[..]
Eerbetoon aan haar overleden vader..
Ja, zowel op video als dvd en ik kijk het gemiddeld 2 keer per 3 jaar.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:32 schreef Leigh het volgende:
[..]
Moest ook meteen een Pride & Prejudice denken
(En die BBC-uitvoering uit 1995 is idd de beste. Heb jij 'm ook thuis staan?)
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:16 schreef Cee het volgende:
dat zei ik toch alquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:50 schreef just me het volgende:
Wat een sloerie Wendy is in verwachting van haar vriend en RTL-baas Erland Galjaard en wie is nou de vader?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |