Ha ha ha, wel grappig i.d.d. dat het 'vader' is, gehusseld en zoquote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:16 schreef Cee het volgende:
Vedra, een anagram van vader.
Ik denk dat ze hiermee wil vertellen dat er nogal verwarring rondom de verwekker is.
Moest ook meteen een Pride & Prejudice denkenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 @ 19:24 schreef XMarlies het volgende:
[..]
Ha ha ha, wel grappig i.d.d. dat het 'vader' is, gehusseld en zo![]()
Lizzy vind ik een prachtige naam.
Zou ze ook gek zijn op Pride & Prejudice?
Wel de oude 6 uur durende engelse versie dan he ;-)
Gefeliciteerd vooral
Eerbetoon aan haar overleden vader..quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:16 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat ze hiermee wil vertellen dat er nogal verwarring rondom de verwekker is.
Had ze 'm niet Paap of Appa kunnen noemen?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:50 schreef bloempje18 het volgende:
[..]
Eerbetoon aan haar overleden vader..
Ja, zowel op video als dvd en ik kijk het gemiddeld 2 keer per 3 jaar.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:32 schreef Leigh het volgende:
[..]
Moest ook meteen een Pride & Prejudice denken
(En die BBC-uitvoering uit 1995 is idd de beste. Heb jij 'm ook thuis staan?)
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:16 schreef Cee het volgende:
dat zei ik toch alquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:50 schreef just me het volgende:
Wat een sloerie Wendy is in verwachting van haar vriend en RTL-baas Erland Galjaard en wie is nou de vader?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |