Ik had het eigenlijk over dat kamertweets bij mij aangaf dat het kabinet al 30 minuten niet meer had getwitterd.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:07 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
idd vaag, zouden ze zijn opgeroepen?
dat topic mag inmiddels wel dichtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Neuh, als deze vol is gaan we verder in de Overleg Afghanistan zit muurvast: Den Haag weer in crisis 4 reeks.
quote:Nog geen duidelijkheid. CDA en Christenunie keihard in aanvaring met PvdA over onderling vertrouwen. Of omgekeerd, hoe je het wilt zien.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:10 schreef -jos- het volgende:
Nog geen duidelijkheid. CDA en Christenunie keihard in aanvaring met PvdA over onderling vertrouwen. Of omgekeerd, hoe je het wilt zien. less than 10 seconds ago from web
GMTAquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:10 schreef RvLaak het volgende:
fritswester:
Nog geen duidelijkheid. CDA en Christenunie keihard in aanvaring met PvdA over onderling vertrouwen. Of omgekeerd, hoe je het wilt zien.
o? waarom dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:10 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
dat topic mag inmiddels wel dicht
Bij nader inzien vind ik hem wel een ruig figuurquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:10 schreef fratsman het volgende:
Hoe lang gaat die belegen hippie nog door met wauwelen?
Hebben ze ook meer info gegeven over tijd?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
Volgens Radio 1 wordt er een persconferentie voorbereidt op het ministerie van Financien!
Ok thx, even aanzettenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
Volgens Radio 1 wordt er een persconferentie voorbereidt op het ministerie van Financien!
Over IJsland?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
bietje laatquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:12 schreef Linkpagina het volgende:
Frits Wester:
"Nog geen duidelijkheid. CDA en Christenunie keihard in aanvaring met PvdA over onderling vertrouwen. Of omgekeerd, hoe je het wilt zien.
2 minutes ago from web "
Neem jij het iemand kwalijk dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:12 schreef eriksd het volgende:
Valt mij wel op dat iedereen hoopt op de val. Meestal heb je ook wat mensen die voor een kabinet zijn, maar kennelijk is dit kabinet zo slecht dat die zelfs dun gezaaid zijn.
Kan te maken hebben met deal ijslandquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |