Ik had het al niet zo op britten, ze zijn vaak dik en lelijk, rijden aan de verkeerde kant van de weg, zijn eigenwijs met hun britse ponden en miles en het is altijd kloteweer in hun land. Wel aardige humor (vooral Top Gear), maar daarmee hebben we de positieve eigenschappen wel gehad. Het volgende artikel op nu.nl versterkt mijn negatieve vooroordeel:
quote:
AMSTERDAM - Britten delen het bed met miljoenen bacteriën. Uit een onderzoek naar de slaapkamergewoonten in Engeland blijkt namelijk dat een half miljoen Britten het beddengoed slechts drie keer per jaar wast.
© Gezondheidsnet
Eén op de zes Britten geeft aan het beddengoed één keer per maand te verschonen. Dit baart de onderzoekers zorgen want dit zou betekenen dat zo’n tien procent van het gewicht van een ongewassen kussen bestaat uit bacteriën, waaronder dode huidcellen.
Onder de vieze Britten zijn de meeste onder de 25 jaar en woonachtig in Londen. Eén op de tien daarvan wast het bed hoogstens zes keer per jaar, wat ervoor zorgt dat het bed miljoenen bacteriën kan bevatten.
Bron:
nu.nlGadverredamme

! Nu de vraag, hoe vaak verschoont de gemiddelde fokker zijn/haar bed?
Ts begint, eens per week, soms in een luie bui of als ik een aantal nachten elders slaap eens per 2 weken.