Ze zijn vast in Eindhoven ofzoquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:38 schreef Pino112 het volgende:
Wtf zijn er tokkies deze uitzending; die jehova's, nu een negerin die 's avonds in een erotisch restaurant werkt
Ik zag een glimlach?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:38 schreef Karina het volgende:
Stacey kijkt weer lekker sjacherijnig zeg.
geil moet ze zijn,,, geil moet ze zijnquote:
OH ZEG DAT DAN METEENquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
met caps krijg ik meer aandacht
Er wonen ook normale mensen in EIndhovenquote:
ik ook niet neequote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:40 schreef droomvrouwtje het volgende:
dat monster is door??zo geweldig vond ik het niet hoor
In de regio's waar carnaval gevierd wordt is niemand normaal!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er wonen ook normale mensen in EIndhoven
Priscillaquote:
ja idd maar weinig soeps..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
HmmWaar blijven de lekkere mannen nou???
Alleen maar leipe wijven voorbij gekomen
Mja, da's een goede vraagquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
HmmWaar blijven de lekkere mannen nou???
Alleen maar leipe wijven voorbij gekomen
En we hadden al jehovas daarnet. Het is een complot!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:41 schreef iBenny het volgende:
Die ;lijkt op de eerste winares van Xfactor
Ohja wie dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er wonen ook normale mensen in EIndhoven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |