quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:04 schreef xxiessiexx het volgende:
Hier gebeurt dat dus echt niet (ook TNT). Ik zou meteen opstappen als ik ze zo over mij zou horen praten. Ik zou het haar vertellen en dat zij dan die TC ermee confronteert als ze wil.
Niet (meer) in mijn dienst.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:45 schreef calamares het volgende:
Niet aanstellen; gebeurt overal. Sowieso is de gemiddelde vorm van humor tegenwoordig erg ongenuanceerd, seksistisch en vooral grof. Als je hier al niet tegen kunt, ga je ongetwijfeld voor nog meer van deze 'struikelblokken' komen te staan.
En dat geloof je serieus?quote:
Prove me wrong. Ik werk er jaren en als ik erbij zit houden ze hun mond wel. Achter m'n rug roddelen ze ook niet heel veel over me omdat er mensen zijn die het dan voor me opnemen, ik heb in de loop van de tijd het respect verdiend van een hoop collega's.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
En dat geloof je serieus?
In de efteling is er plek voor sprookjes, maar niet op de werkvloer. Bij elk bedrijf waar ik heb gewerkt word wel eens geroddeld over iedereen (het hoeft niet altijd over pijpen/beffen/neuken te gaan). Roddelen kan ook tussen twee personen gaan die het niet voor jou opnemen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Prove me wrong. Ik werk er jaren en als ik erbij zit houden ze hun mond wel. Achter m'n rug roddelen ze ook niet heel veel over me omdat er mensen zijn die het dan voor me opnemen, ik heb in de loop van de tijd het respect verdiend van een hoop collega's.
Verhouding vrouw:man is 6:de rest.
Als twee collega's (mannelijk of vrouwelijk) het erover hebben (tegen elkaar) dat ze met jou wel eens een nummertje willen maken, dan vindt jij dat seksuele intimidatie?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:18 schreef loveli het volgende:
Ik heb het niet over onschuldig roddelen, maar over onfatsoenlijke praat en seksuele intimidatie.
Het is niet dat ik hier niet tegen kan hoor, ik vind het gewoon ongepast en nu hebben ze net de 'pech' dat het ook nog eens over iemand gaat die ik buiten het werk om goed ken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:45 schreef calamares het volgende:
Als je hier al niet tegen kunt, ga je ongetwijfeld voor nog meer van deze 'struikelblokken' komen te staan.
En dan is het OK? Ik vind dit soort opmerkingen echt niet kunnen, grapjes maken over een ander, prima, een beetje dubbelzinnige opmerking, nog daar aan toe. Maar zeggen "die kan vast lekker pijpen", dat vind ik te ver gaan. Dat zeg je toch niet over een collega tegen een andere collega?quote:
Dus jij hebt nog nooit tegen een collega (of andersom) gezegd dat die of die een lekker kontje heeft?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen heb ik echt nog nooit gehoord (maar goed, ik ben een vrouw).
Ik niet in ieder geval.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 08:00 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Dus jij hebt nog nooit tegen een collega (of andersom) gezegd dat die of die een lekker kontje heeft?
Nee, nog nooit. En ik vind dat ook niet op hetzelfde neerkomen. En als een "baas" dat zegt. vind ik helemaal belachelijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 08:00 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Dus jij hebt nog nooit tegen een collega (of andersom) gezegd dat die of die een lekker kontje heeft?
Misschien minder expliciet als, die kan vast lekker pijpen, maar op zich komt dat net op hetzelfde neer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |