quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:58 schreef PowerAdmin het volgende:
[..]
Is een extreem-rechtse turkse slogan van de grijze wolven.
Als wij datzelfde in het Nederlands zouden zeggen worden we opgepakt door het systeem en aangeklaagd voor racisme fascisme en dat soort ongein.
Alleen die plaatjes al die je krijgt te zien bij google images het rode gevaar komt deze keer uit het zuidoosten
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:36 schreef PowerAdmin het volgende:
het gaat niet om wat we van de personen vinden maar van de aantallen.
en 300 000 duizend zijn veeeel te veel turken in Nederland.
Nederlanders horen in Nederland en turken horen in Turkye.
Dus of integreer eens en noem jezelf nederlands of ga daar waar de turken zich hedendaags vestigen, op het voormalig byzantijnse rijk waar 20 mijoen christenen bruut uitgemoord zijn.
We als europeanen eissen schade vergoeding voor de 20 miljoen christenen die jullie hebben uitgemoord.
+ rente en het grongebied terug naar europa!
Welk systeem? Windows? Mac? Linux?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:58 schreef PowerAdmin het volgende:
[..]
Is een extreem-rechtse turkse slogan van de grijze wolven.
Als wij datzelfde in het Nederlands zouden zeggen worden we opgepakt door het systeem en aangeklaagd voor racisme fascisme en dat soort ongein.
Alleen die plaatjes al die je krijgt te zien bij google images het rode gevaar komt deze keer uit het zuidoosten
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Stelletje extreem-nationalistische Atatürk-aanbidders zijn het!
Inderdaad, mensen die mensen aanbidden! Wal-ge-lijk voor woordenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:18 schreef Ayca het volgende:
En verder ben ik het met TM eens natuurlijk.![]()
[..]
Ja dat zal het zijn denk ikquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:12 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ze hebben je zien masturberen.
Maroc.nl?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:22 schreef tho_Omas het volgende:
Open ditzelfde topic op de Turkse variant van fok, en vraag wat ze van Koerden vinden.
Op Turkse fora zitten vaak net zoveel Koerden als Turken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:22 schreef tho_Omas het volgende:
Open ditzelfde topic op de Turkse variant van fok, en vraag wat ze van Koerden vinden.
Zeker Fok! weer dat niet met vreemde tekens kan omgaanquote:
http://i48.tinypic.com/2qrzpts.jpgquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:01 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
je hotlink doet mijn google chrome laten flippen, host eens op tinypic ofzo.
De meeste Turken die ik ken, maken goeie kebab of werken in de supermarkt. Geen last van. Niet in Nederland, maar in Duitsland overigens.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:16 schreef polderturk het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met Turken? Hebben jullie contact met Turken in Turkije of in Nederland? Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden.
Turkse meisjes kunnen zekerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:41 schreef kwiwi het volgende:
Ik ken 1 Turks meisje en die is hartstikke lief en aardigEn voor de rest ken ik er eigenlijk geen..
vertaling:quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:54 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Wat zeg je nou? Hebben de meeste Turken diarree?
Nee, het is niet niet 'die zichzelf Turks mag noemen' maar 'gelukkig is diegene die zich een Turk noemt/voelt'.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:36 schreef donnerkabab het volgende:
[..]
vertaling:
Gelukkig is diegene die zichzelf Turks mag noemen
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:18 schreef Paul het volgende:
ik ken wel wat Turken en ze zijn wel lief
Marokkanen zijn wel stom
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:56 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ze zijn dom, en stinken net als andere mensen uit het Midden-Oosten.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:17 schreef Kper_Norci het volgende:
De Turken bij ons in het dorp maken verdomd goeie shoarma döner kebab
Ze zien er anders uit. Praten een andere taal. Andere waarden en gedrag.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:11 schreef AnusSoft het volgende:
hoe hou je turken en marrokanen uit elkaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |