quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je op elke keer dat een kabinet op dit punt heeft gestaan gaat drinken ontwikkel je een aardig alcoholprobleem
Hard maar waarquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je op elke keer dat een kabinet op dit punt heeft gestaan gaat drinken ontwikkel je een aardig alcoholprobleem
Gister heb ik ook niets kunnen zien.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
gelijk aan gisteren, ze zijn het nog niet eens
quote:
Daarnaast zie ik het de Nederlandse oppositiepartijen het ook niet pikken om alleen betrokken te worden wanneer de premier daar zin in heeft. Een samen met de PVV doorgedrukt voorstel over Moslims zal er vast voor zorgen dat een ander voorstel waar ze het inhoudelijk niet mee oneens zijn wordt getorpedeerd.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:23 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ook niet irrelevant: in Noorwegen zijn de partijen wat gelijkwaardiger aan elkaar. In Nederland is het CDA al decennia de spil van de politiek. Met een minderheidskabinet kun je rare situaties krijgen dat oppositiepartijen op audiëntie moeten komen bij de premier, en dus aan stevig oppositie voeren niet toe komen.
Is dat twitter?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:24 schreef Dynd het volgende:
fritswester
zo uitzending 19.30 RTL Nieuws spanning te snijden op Binnenhof; kabinet stevent op breuk af 1 minutes ago from web
Nog niet maar het weekend is nog lang niet voorbijquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gister heb ik ook niets kunnen zien..
Maar ik verwachtte eigenlijk dat Balkenende zou toegeven en dat het brandje geblust zou zijn, maar dat is dus niet zo.
Blijkbaar denken een hoop mensen dat een overheid die zich op grote schaal met het prive-leven van mensen bemoeien goed is. Ze denken vast allemaal dat het alleen anderen aangaat, en henzelf niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Veel neo-conservatiever krijg je het niet met alle puzzelstukjes in de kamer. Uiteraard perfect in jouw straatje.
Die zijn er tenminste open over. Itt 'de liberalen' die op heimelijke wijze de verhoudingen in de maatschappij van bovenaf willen sturen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:27 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Blijkbaar denken een hoop mensen dat een overheid die zich op grote schaal met het prive-leven van mensen bemoeien goed is. Ze denken vast allemaal dat het alleen anderen aangaat, en henzelf niet.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:29 schreef remlof het volgende:
Kunnen ze bij een minderheidskabinet niet gewoon op dee eerste zittingsdag een motie van wantrouwen tegen het gehele kabinet indienen?
Gewoon om de toon alvast te ztten
Je hebt toch internet?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:31 schreef GuidooH het volgende:
Houden jullie me op de hoogte?Geen rtl4 hier...
Ikke niet.. je kijkt zelf maar.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:31 schreef GuidooH het volgende:
Houden jullie me op de hoogte?Geen rtl4 hier...
Parenclub Verlegen Veulen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:30 schreef Equites het volgende:
[..]
Ga je vanavond nog naar die parenclub dan ouwe?
't Moet juist verbeteren toch?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:34 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben er weer, is de situatie al ''goed'' verslechterd?
Pleasure2gether met Gabyquote:
Vallen natuurlijk.quote:
Dus hij is gewend aan het vallen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:35 schreef Omnifacer het volgende:
Van Middelkoop heeft nogal eens een uitglijder trouwens
Ja duhhhquote:
En twitter?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:38 schreef Toad het volgende:
motie rottenberg/kelder: geen smsjes meer in de kamer
En vooral een herhaling van zetten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:39 schreef Equites het volgende:
Die gasten praten wat af zeg. Zou je toch tierelier van worden.
Nog even en er komen twitter-debatten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Politiek dichter bij de burger
Schaakmat.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
En vooral een herhaling van zetten.
Interactie met de burger tijdens het debat, moeten we ja of nee stemmen , twitter nu #Motie294quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:42 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Nog even en er komen twitter-debatten.
Vertrouwen in Balkenende 4quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:38 schreef Kwaliteit het volgende:
haagsche
Wat een gezelligheid.. Volgens @fritswester moet iedereen, in een rondje, vertrouwen uitspreken in elkaar, dan wel in Balkenende 4...
Dat is bijna net zoiets als vertrouwen op de FOK! crewquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |