light producten zijn troep. komen hier niet in huis. maar begrijp dat het bij jou een miskoop wasquote:Op woensdag 24 februari 2010 08:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
weet niet.. heb normaal superchips en nu een keer gewone gepakt en zag eerdaags dat het light was.. maar zo'n ramp is het toch niet? chips = chips
of bedoel je dat chips zelf troep is?
die vind ik echt lekkerder dan de gewone, die volkoren dingenquote:
Ach, niet per definitie. Maar light chips is een beetje een onzinproduct: minder vet, maar natuurlijk meer koolhydraten, waardoor het light-effect echt maar marginaal is.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
light producten zijn troep. komen hier niet in huis. maar begrijp dat het bij jou een miskoop was
Cola saus? Vertel eens,quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:10 schreef -Mellow- het volgende:
Vanavond beenham in colasaus, daarbij roseval aardappeltjes uit de oven ( om ook te dippen in de colasaus) en een frisse salade van geblancheerde peultjes, rode paprika en rucola met balsamicodressing.
Als toetje iets met peer, maple syrup en slagroom. Weet nog niet of ik het zo basic laat of dat ik er echt iets mee ga maken, een taartje ofzo
Van die Chrystal clear dingenquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:22 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Vanavond lekker Stampot rauwe andijvie! Met sloavink
Wou voor de gehaktbal gedrenkt in jus gaan maar dankzij FutureFairytale toch voor de sloavink gegaan
Weet iemand hier iets zonder koolhydraten om te drinken wat lekker is? Want Cola ligh/zero
Fanta light / zero of Rivella begint minder lekker te worden. Ik mix het nu met Cola en fanta met mijn zelfmaak frisdrank machine maar alsnog ik begin die light troep zat te worden.
Ik heb diabetes daarom light zonder koolhydraten.
dan zou je meer richting groentesapjes moeten gaan, appelsap en aanverwanten bevatten nog best wat suiker.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:13 schreef SeaOfLove het volgende:
zelf sapjes maken met sapcentrifuge misschien ook een optie? afgewisseld met gewoon water.
ook lekker! maar diabetes eten toch wel gewoon fruit? waarom dat dan niet uitpersen evt gemixed met groente? favoriet hier is mandarijn met wortelsap. @ degene die hier diabeet is, kijk even in het feedback topic in cul, daar post misshobje een link naar sap topicquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
dan zou je meer richting groentesapjes moeten gaan, appelsap en aanverwanten bevatten nog best wat suiker.
Nu je het zegt! Die zijn idd wel lekker! Dat ik daar niet eerder aan heb gedacht.quote:
Nee joh, dat zit vol met suikers. Dat is het probleem. Een appelsapje of zo, zit vol met suikerquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ook lekker! maar diabetes eten toch wel gewoon fruit? waarom dat dan niet uitpersen evt gemixed met groente? favoriet hier is mandarijn met wortelsap. @ degene die hier diabeet is, kijk even in het feedback topic in cul, daar post misshobje een link naar sap topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |