Dito!quote:
Das ook lekkere prutquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:02 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Advacado prut.
Dat doet me denken aan prut zoals ik het ken.
Paar eitjes met wat tomaat erbij en dat dan roeren. Lekker op brood.
Dat noem ik altijd prut
Ik ga het eens proberenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Das ook lekkere prut![]()
Mijne is avocado, geprakt met een heel fijn gesnipperd uitje, zout, peper en evt wat citroensapLekker op hamburgers, hotdogs, wraps, een gewone boterham, etcetera
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja en niet te vergeten beetje ui, das ook bij mij prut
Sloavink misschien wel het favoriete stukje vlees bij de Hollandse maaltijd voor mij. Samen met een lekkere gehaktbal rijk met jus.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:09 schreef FutureFairytale het volgende:
andijvie met sloavink, lekker Hollandsch
jij begrijpt hetquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:22 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Sloavink misschien wel het favoriete stukje vlees bij de Hollandse maaltijd voor mij. Samen met een lekkere gehaktbal rijk met jus.
Gewoon normaal andijvie of een stampotje
Hmm... lekker, met een panga filet of zo.quote:
of eet japanse zoutjes, zonder de pindadingenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:09 schreef Ayca het volgende:eet dan helemaal geen chips als je gezond wilt doen.
jammer die met pinda zijn juist de lekkere in het zakjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
of eet japanse zoutjes, zonder de pindadingen
was niet serieus bedoeld hoor, als gezonde snackquote:
weet niet.. heb normaal superchips en nu een keer gewone gepakt en zag eerdaags dat het light was.. maar zo'n ramp is het toch niet? chips = chipsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:24 schreef SeaOfLove het volgende:
waarom koop je die troep in hemelsnaam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |