ik wist wel dat ik je kon aansteken. wassie lekker?quote:Op maandag 22 februari 2010 18:11 schreef SeaOfLove het volgende:
lasagne verde
heerlijk toch.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:01 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Shoarma, vers van de slager. Gewoon simpel gehouden met alleen wat shoarma en sla.
en knoflook saus natuurlijk.
het was zeker lekker, maar ik heb wel vals gespeeld, was nl kant en klaar uit t koelvak vd supermarktquote:Op maandag 22 februari 2010 20:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik wist wel dat ik je kon aansteken. wassie lekker?
quote:Op maandag 22 februari 2010 21:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heerlijk toch.
ik haal mijn shoarma bij de turkse slager. kleine stukjes lamsklees die je maar kort op heet vuur hoeft te bakken, bbqen of onder de hete gril of salamander. zonder olie. kost misschien 6,95 euro per kilo.
Advacado prut.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mwoh, ik mis hier in de buurt af en toe echt een Turkse of Marokkaanse slager! In mn vorige woonplaats was er wel 1, die had altijd toffe aanbiedingen inderdaad, en de eigenaar brulde altijd heel vrolijk "HEE VRIEND!!" tegen iedereen. Beter dan de supermarktMaar helaasch ik ben nu verhuisd en vrolijke slagerloos.
OT: ik heb vandaag hamburgers met avocadoprut gegeten
ja en niet te vergeten beetje ui, das ook bij mij prutquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:02 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Advacado prut.
Dat doet me denken aan prut zoals ik het ken.
Paar eitjes met wat tomaat erbij en dat dan roeren. Lekker op brood.
Dat noem ik altijd prut
Geen dank! Leuk hè, zelf maken? En zooooo goedkoop!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:47 schreef PiperMaru het volgende:
Puntjes quesadilla meegenomen naar het werk van zelfgemaakte volkorentortilla's
Thx to minilot voor het recept!!
Idd leuk en goedkoop! Wel een smeerzooi op het aanrecht, met het kneden, uitrollen enzo. Maar eigenlijk zijn tortilla's superveelzijdig. Ik at ze eigenlijk altijd alleen 's avonds of als hapje bij een feestje. Maar koude wraps of quesadilla's meenemen naar het werk is eigenlijk ook heel relaxed!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:51 schreef minilot het volgende:
[..]
Geen dank! Leuk hè, zelf maken? En zooooo goedkoop!
Dat went vanzelf.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:58 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Idd leuk en goedkoop! Wel een smeerzooi op het aanrecht, met het kneden, uitrollen enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |