Lekker he! ik ga ze ook zeker vaker makenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:22 schreef SeaOfLove het volgende:
lmellow, de kikkererwten-courgette burgers waren voor herhaling vatbaar! erbij hadden we turks brood, een raita aubergine-puree en humus. echt heerlijk gegeten gisteren
ZOMG!! Die shit is lekker! Dat heb ik al jaren niet meer gehad! Ik ga morgen meteen kopen in de winkel!!!quote:Op zondag 28 februari 2010 11:09 schreef -Mellow- het volgende:
Nu Brinta.
Ik ben er "groot" mee gewordenquote:Op zondag 28 februari 2010 12:04 schreef motorbloempje het volgende:
Brintabeuh! als ik zou moeten gokken hoe karton dat al 4 weken in een blauwalgsloot heeft liggen weken in hoogzomer zou smaken, dan zou ik zegen 'als brinta'
haha kreeg je trek van mijn slechte ervaring?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:22 schreef Tezz het volgende:
Goed, na de posts over rauw ei, en de combi met spek en room kan ik vertellen dat wij een overheerlijke carbonara heb gegeten net!
Ik gebruik in mijn carbonara trouwens (naast uitgebakken pancetta, sjalot en knoflook) een mix van eidooiers, parmezaan en volle melk. Na het mengen zet ik de pasta nog even op het vuur, zodat de eidooiers toch nog even mee kunnen garen, dus van rauw ei is in mijn (overheerlijke) carbonara geen sprake!![]()
is dat oranje (bord rechts) bakeljauw?quote:Op zondag 28 februari 2010 13:55 schreef lies1947 het volgende:
gisteren op strand van caracas baai, curacao, kip voor mannetje en bakeljao voor mij
[ afbeelding ]
ja dat is bakeljauw en heel lekker.quote:is dat oranje (bord rechts) bakeljauw?
met op de rest van het bord komkommerslierten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |