abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 februari 2010 @ 18:48:37 #51
259246 Cristal
Magical touch...
pi_78194089
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:13 schreef Michielos het volgende:

[..]

Heb je een link? Veilig voor nederlandse mannen is bv. om voor een W of een M te gaan.
Het is een beetje stom voorbeeld maar >hier< heb je een linkje, en als je dan eventjes naar 9:00 doorspoelt zie je dat ze het in 1 x goed heeft. Daarna zie je dat ze haar skills benadrukt door te zeggen van 'Wauw dat ging snel, zag je dat?'

Misschien is het toeval, of misschien wist ze al dat het om een Joop ging, maar ook in de voorgaande seizoenen van Char heb ik gezien dat ze het wel vaker goed had. En als je eenmaal het raden van initialen goed hebt kun je de rest er gewoon simpel achteraan raden, bij een M is het altijd MA of MI & bij J is het meestal JO of JA etc.
De ogen zijn twee ramen waardoor de ziel naar buiten kijkt.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 18:52:42 #52
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_78194229
Ik ga even kijken. Ik zal dit bericht editen

Ik vind het btw nu al jammer dat het bij iemand thuis is. Een trucje dat Robbert bv vaker gebruikte is het "even naar de WC gaan" en op de kalender kijken voor namen. In een huis zijn vaker aanwijzingen te vinden dan in een studiosetting. Misschien heb je een linke voor me waar ze dit in een studiosetting doet?

Merk ook op dat ze perfect :"not perfect theory" hanteert: Ze weet al dat het Joost is , maar zegt nog steeds Joop of Joost. Anders zou je kunnen zeggen: "Ja , dat heb je van de kalender o.i.d."

[ Bericht 35% gewijzigd door Michielos op 19-02-2010 18:58:27 ]
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 19:21:30 #53
259246 Cristal
Magical touch...
pi_78195131
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:52 schreef Michielos het volgende:
Ik ga even kijken. Ik zal dit bericht editen

Ik vind het btw nu al jammer dat het bij iemand thuis is. Een trucje dat Robbert bv vaker gebruikte is het "even naar de WC gaan" en op de kalender kijken voor namen. In een huis zijn vaker aanwijzingen te vinden dan in een studiosetting. Misschien heb je een linke voor me waar ze dit in een studiosetting doet?

Merk ook op dat ze perfect :"not perfect theory" hanteert: Ze weet al dat het Joost is , maar zegt nog steeds Joop of Joost. Anders zou je kunnen zeggen: "Ja , dat heb je van de kalender o.i.d."
Sorry, maar ik kan zo snel niet een voorbeeld bij Char vinden maar heb wel een ander iemand die het ook direct goed heeft, hij heeft het in 1 x goed, rond 0:40

vrijdag 19 februari 2010 @ 19:26:50 #54
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_78195308
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:21 schreef Cristal het volgende:

[..]

Sorry, maar ik kan zo snel niet een voorbeeld bij Char vinden maar heb wel een ander iemand die het ook direct goed heeft, hij heeft het in 1 x goed, rond 0:40

ja Derren Brown. hij gebruikt daar de shotgun techniek. Aangezien ik hem hoger inschat dan Char, denk ik eerder dat Char een beetje hot reading gebruikt aangezien ze bij de persoon thuis is.
pi_78246207
Bijzonder bedankt voor de link van de leugenacademie, heb me meteen opgegeven voor een training.

Ook om zelf een betere leugenaar te worden lijkt me dit erg handig
Gaap Goals rulezzz!
  zondag 21 februari 2010 @ 02:17:41 #56
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_78252126
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 23:15 schreef M_Schtoppel het volgende:
Bijzonder bedankt voor de link van de leugenacademie, heb me meteen opgegeven voor een training.

Ook om zelf een betere leugenaar te worden lijkt me dit erg handig
hij is er weer
pi_78256618
Tering wat een dure workshop, is het echt de moeite waard? Heeft iemand hier die workshop gedaan?
Gaap Goals rulezzz!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 10:48:13 #58
259246 Cristal
Magical touch...
pi_78335476
Vorig jaar stond er op de huishoudbeurs een man die handanayses deed. Dan moest je je hand onder een apparaat leggen, je sterrenbeeld & geboortedatum geven. Ik kreeg toen 2 blaadjes in mijn hand geduwt waarop een reading stond! Ik vond die reading echt heel specifiek, er stonden allemaal dingen in beschreven die precies mij zijn! Maar nu weet ik ondertussen dat het een cold reading is
pi_78383098
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:31 schreef Michielos het volgende:
Zoals ik zei: ik geef je graag boekenadvies die je kunt kopen e.d.
Zou je wat willen noemen dan? Zag dat je al 1 titel genoemd hebt, maar er zijn vast meer boeken die jij geschikt vind/vond...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  zaterdag 27 februari 2010 @ 19:07:06 #60
259246 Cristal
Magical touch...
pi_78527238
Zouden jullie hier mischien nog wat readings kunnen plaatsen? Gewoon wat standaard dingentjes..
pi_78537042
Wat jou betreft. Ik krijg sterk de indruk dat je af en toe een soort onbedwingbare neiging hebt aan jezelf te werken of zoiets. Een soort oerdrang waarbij je een of meerdere handen lijkt te gebruiken. Dit komt vaker voor naarmate je in een upbeat periode zit en minder als je wat downig bent. Ook herhaling van de actie komt regelmatig voor met een niet noemenswaardige pauze. Herken je dit? Het is alsof je iets kwijt wilt...

Gaap Goals rulezzz!
  vrijdag 9 april 2010 @ 23:29:47 #62
259246 Cristal
Magical touch...
pi_80145682
Misschien een leuke tip;

De nieuwe Quest ligt in de winkel & deze gaat onder andere over Cold Reading!
http://www.quest.nl/brain(...)ing-iedereen-kan-het
pi_80145983
Leuk topic... Vorige week toevallig nog een onderzoeksrapport over gemaakt, wel over de basis van het systeem, een aantal leuke tips:

- “Je bent erg voorkomend en snel bereid voor anderen te zorgen, maar als je eerlijk bent, merk je soms dat je egoïstische aanvechtingen hebt.”

- “Je bent over het algemeen een rustig en bescheiden persoon, maar onder de juiste omstandigheden, kun je de gangmaker van een feest zijn.”

- “Ik voel dat je iemand bent die in het algemeen te vertrouwen is. Geen heilige, niet volmaakt, maar laten we zeggen dat als het erop aankomt, dan weet je hoe belangrijk het is dat men je kan vertrouwen.”

- “Je bent wereldwijs, en dat is wijsheid opgedaan door de harde werkelijkheid van het leven en niet uit boeken.

Die laatste werd nog gebruikt bij Het Zesde Zintuig btw. Verder wordt er altijd hetzelfde gebruikt bij plaats delict, namelijk:
- Klap (kan op allerlei manieren worden opgevat)
- Angst (joh)
- Onverwachts (joh)
- hysterisch doen, een acteerstukje dat je bang bent/weinig adem krijgt
- Iets in de borst/keel
- overval (op andere manieren op te vatten

En zoals Quest al zegt:
• Verlopen kalender.
• Een doos met oude foto's
• Sieraden van een overleden familielid.
• Een pak speelkaarten, waaraan misschien een kaart ontbreekt.
• Een of ander elektronisch hebbeding dat niet meer werkt.
• Verlopen kalender.
• Sleutels waarvan je niet meer weet waar die bij horen.
• Horloge of klok die niet meer loopt.
• Een oorbel waarvan er nog maar één is.
• Kleren die nooit gedragen zijn.
• Foto's van dierbaren in portemonnee.
• Droeg het haar vroeger lang, maar later korter.
• Oude verlopen medicijnen.

Echt een schande dat 1/3 van de Nederlanders in Char gelooft...
  dinsdag 11 mei 2010 @ 15:54:10 #64
259246 Cristal
Magical touch...
pi_81300127
Voor iedereen die geintresseerd is in het boek, The full facts about Cold Reading die kan hem hierzo downloaden in PDF formaat!

http://www.mediafire.com/?mzyl5imnwtt

Het is geschreven door Ian Rowlands, hij is een ware meester in Cold reading, & heeft dit boek geschreven en het is heel leerzaam
  dinsdag 11 mei 2010 @ 15:56:55 #65
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_81300244
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 15:54 schreef Cristal het volgende:
Voor iedereen die geintresseerd is in het boek, The full facts about Cold Reading die kan hem hierzo downloaden in PDF formaat!

Het is geschreven door Ian Rowlands, hij is een ware meester in Cold reading, & heeft dit boek geschreven en het is heel leerzaam
Cool, thanks.
Je moeder is een hamster
pi_81306177
quote:

Thanks! Is ie legaal geupload?
pi_82859053
De gevoelige snaar bij mensen raken, dan geloven ze alles. Niet dat ik cold readings geef, gewoon.
Er is moed nodig om een einde aan je leven te maken, maar er is nog meer moed nodig om een einde aan je leven te maken.
pi_88098988
quote:
Voor iedereen die geintresseerd is in het boek, The full facts about Cold Reading die kan hem hierzo downloaden in PDF formaat! :)

Het is geschreven door Ian Rowlands, hij is een ware meester in Cold reading, & heeft dit boek geschreven en het is heel leerzaam :P
Iemand die 'm nog eens door kan sturen aan me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')