Het is een beetje stom voorbeeld maar >hier< heb je een linkje, en als je dan eventjes naar 9:00 doorspoelt zie je dat ze het in 1 x goed heeft.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
Heb je een link? Veilig voor nederlandse mannen is bv. om voor een W of een M te gaan.
Sorry, maar ik kan zo snel niet een voorbeeld bij Char vinden maar heb wel een ander iemand die het ook direct goed heeft, hij heeft het in 1 x goed, rond 0:40quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:52 schreef Michielos het volgende:
Ik ga even kijken. Ik zal dit bericht editen
Ik vind het btw nu al jammer dat het bij iemand thuis is. Een trucje dat Robbert bv vaker gebruikte is het "even naar de WC gaan" en op de kalender kijken voor namen. In een huis zijn vaker aanwijzingen te vinden dan in een studiosetting. Misschien heb je een linke voor me waar ze dit in een studiosetting doet?
Merk ook op dat ze perfect :"not perfect theory" hanteert: Ze weet al dat het Joost is , maar zegt nog steeds Joop of Joost. Anders zou je kunnen zeggen: "Ja , dat heb je van de kalender o.i.d."
ja Derren Brown. hij gebruikt daar de shotgun techniek. Aangezien ik hem hoger inschat dan Char, denk ik eerder dat Char een beetje hot reading gebruikt aangezien ze bij de persoon thuis is.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:21 schreef Cristal het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kan zo snel niet een voorbeeld bij Char vinden maar heb wel een ander iemand die het ook direct goed heeft, hij heeft het in 1 x goed, rond 0:40
hij is er weerquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:15 schreef M_Schtoppel het volgende:
Bijzonder bedankt voor de link van de leugenacademie, heb me meteen opgegeven voor een training.
Ook om zelf een betere leugenaar te worden lijkt me dit erg handig
Zou je wat willen noemen dan? Zag dat je al 1 titel genoemd hebt, maar er zijn vast meer boeken die jij geschikt vind/vond...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:31 schreef Michielos het volgende:
Zoals ik zei: ik geef je graag boekenadvies die je kunt kopen e.d.
Cool, thanks.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:54 schreef Cristal het volgende:
Voor iedereen die geintresseerd is in het boek, The full facts about Cold Reading die kan hem hierzo downloaden in PDF formaat!
http://www.mediafire.com/?mzyl5imnwtt
Het is geschreven door Ian Rowlands, hij is een ware meester in Cold reading, & heeft dit boek geschreven en het is heel leerzaam
Thanks! Is ie legaal geupload?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:54 schreef Cristal het volgende:
Voor iedereen die geintresseerd is in het boek, The full facts about Cold Reading die kan hem hierzo downloaden in PDF formaat!
Het is geschreven door Ian Rowlands, hij is een ware meester in Cold reading, & heeft dit boek geschreven en het is heel leerzaam
quote:Iemand die 'm nog eens door kan sturen aan me?Op dinsdag 11 mei 2010 15:54 schreef Cristal het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |