quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:21 schreef Apuleius het volgende:
Die van mij bij Blokker.
Van de groothandel.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En waar heeft de blokker dat kopje vandaan?
Van de leverancierquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En waar heeft de blokker dat kopje vandaan?
Je verziekt het.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:24 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Geschapen door god in 7 dagen
Ik vroeg het atheïstenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:24 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Geschapen door god in 7 dagen
Wat wil je hier nu uiteindelijk mee bereiken? Waar komt materie vandaan? Waar komt de oerknal vandaan? Niemand die dat exact weet, lijkt me.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:19 schreef naatje_1 het volgende:
Jullie hebben we een heel erg groot geloof![]()
Want, als jullie beredeneren dat alles een oorzaak en een gevolg heeft, beantwoord mij dan is deze vraag:
Waar komt een kopje vandaan?
Hoe komt het dat alles oorzaak - gevolg heeft, behalve de oerknal (aldus atheïsten)quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:25 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wat wil je hier nu uiteindelijk mee bereiken? Waar komt materie vandaan? Waar komt de oerknal vandaan? Niemand die dat exact weet, lijkt me.
Nou ben ik eigenlijk geen atheïst dus ik weet niet of ik mee mag praten, maar ik vraag me af waar je heen wil met deze discussie.
Hoe komt het dat alles oorzaak - gevolg heeft, behalve god (aldus theïsten)quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:04 schreef naatje_1 het volgende:
Hoe komt het dat alles oorzaak - gevolg heeft, behalve de oerknal (aldus atheïsten)
Alles heeft een oorzaak, zeg ik als atheist. Ik snap alleen niet waarom het een morele oorzaak moet zijn, of een 'functie' die wij (mensen) begrijpen.quote:
En de wetenschap zegt dit?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wetenschap enzo, meestal geloven de atheïsten in de wetenschap
Wat is de oorzaak van het ontstaan van oorzaak en gevolg?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:26 schreef Bot13 het volgende:
Alles heeft een oorzaak, zeg ik als atheist.
Wetenschap is geen geloof.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:23 schreef naatje_1 het volgende:
Wetenschap enzo, meestal geloven de atheïsten in de wetenschap
Misschien zullen we dat nooit weten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:28 schreef Iblis het volgende:
[..]
Wat is de oorzaak van het ontstaan van oorzaak en gevolg?
Want als we dat niet kunnen verklaren dan moet er toch wel een schepper zijn!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:29 schreef maess het volgende:
TS verwacht dat wij even de oerknal verklaren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |