Dat is gelul natuurlijk. Mensen voorlichten met een kutproduct en dan zeggen dat het beter is dan niets?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:08 schreef Diaan73 het volgende:
Tja, dat is dan maar zo
quote:Het is gewoon best belangrijk om te stemmen en dan liever een beetje er wat voor doen dan helemaal niets en gewoon meegaan met de stroming of helemaal niet stemmen.
Dat ben ik dus niet met je eens.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:10 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zin/tijd om zich in politiek te verdiepen, wat Diaan zegt, dan vind ik 't beter om via de stemwijzer je keuze te bepalen dan om helemaal niet te gaan stemmen.
Ja dat zou best kunnen.... Die teksten van die achterlijke bos uien soms........ Je zou hem toch een paar rammen voor zijn kop willen geven....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat de kiezers van de PVV niet eens stemwijzer raadplegen hoor. Die gaan gewoon af op de oneliners van Geert Wilders![]()
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:14 schreef Diaan73 het volgende:
reactie volgt later... moet nu WII fitten. Peaceman inmaken met de Olympische Spelen
Ik kan me niet voorstellen dat er niet minstens een lichte voorkeur is voor in ieder geval een groep partijen, al is het maar op basis van je eigen omstandigheden. Als je dan op basis van die lichte voorkeur gaat stemmen dan is dat beter dan niets IMHO.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ben ik dus niet met je eens.
Als ik het goed begrijp zouden de meeste kiezers een aptitudetest moeten ondergaan. Niet slagen betekent niet stemmen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat zou best kunnen.... Die teksten van die achterlijke bos uien soms........ Je zou hem toch een paar rammen voor zijn kop willen geven....
Dat is met hagel schieten en hopen dat je op een partij hebt gestemd die bij je pastquote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:18 schreef zebaz het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er niet minstens een lichte voorkeur is voor in ieder geval een groep partijen, al is het maar op basis van je eigen omstandigheden. Als je dan op basis van die lichte voorkeur gaat stemmen dan is dat beter dan niets IMHO.
Een vriend van me kwam met hetzelfde absurde idee.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp zouden de meeste kiezers een aptitudetest moeten ondergaan. Niet slagen betekent niet stemmen.
http://www.at5.nl/artikel(...)o-s-bij-wibautstraatquote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:45 schreef Nembrionic het volgende:
1 minuut geleden
bertbrussen RT @wortelmans: 2 metro's op elkaar bij station wibautstraat in amsterdam. Meerdere gewonden worden uit de metro gedragen. Updates volgen. @persmoment
Serieus?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:12 schreef MadMaster het volgende:
Hier live vanuit de metro uw reporter MadMaster...
Hoe is dat ongeluk tot stand gekomen? Beveiligingsfout e.d.?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:12 schreef MadMaster het volgende:
Okay. Ik dacht al dat zou wel heel sterk zijn zeg!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:14 schreef MadMaster het volgende:
Ik denk dat ik dan wel wat anders zou doen dan hier berichtjes te plaatsen .
Kom wel net uit de stad en heb in de metro gezeten, maar niets gezien...
Golden Earringquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:12 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
quote:wat een paniek! het viel allemaal erg mee!
ik zat in de metro die op een (volgens mij) stilstaande metro bij het perron botste..
iedereen kon zelf, hinkend of ondersteund uit de metro komen. de paniek was heel eventjes.. en kwam eigenlijk vooral door het Londen scenario.
buiten moest iedereen blijven om onderzocht te worden. en stond het gelijk bomvol politie, ambulances en brandweer.
het bizarre is dat tussen Amstel station en wibautstraat de metro al een keer vol in de remmen ging maar daarna gelijk weer door ging.
(ik dacht nog, shit voortaan niet voor in de metro gaan staan) en toen bij het perron knalde we op de metro ervoor.. door rood licht gereden misschien? die remmen werkte daarvoor namelijk wel!
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Precies dertig haha!Ik heb het live meegemaakt!!
Het mag dan wel niet, maar dit vind ik wel een knap staaltje werk hoorquote:De ondergrondse wietplantage in Wedde is zeker acht jaar oud. In 2002 bouwden de hennepkwekers, zonder bouwvergunning, snel een fundering en een extra stuk kantoorgedeelte aan de boerderij. Boven de wietkelders. De gemeente Bellingwedde gaf ze pas na de bouw de benodigde vergunningen.
Woensdag rolde de politie de boel na een tip op. Daarbij werden 600 volgroeide wietplanten, 6400 stekjes en 34 kilo wiet gevonden. De gemeente Bellingwedde gaf in 2002, pas na de aanleg van de fundering, een bouwvergunning af. Toen was de uitbouw bij de schuur, die bij de boerderij hoort, ook al bijna af. Het werk werd toen wel stilgelegd, maar de gemeente gaf later alsnog groen licht om verder te bouwen.
Als er acht jaar lang ondergronds wiet is gekweekt, dan zijn er megazaken gedaan. De kwekerij bracht naar schatting per oogst – eens in de twee maanden – circa 150.000 euro aan hennep op. Dat levert in acht jaar tijd ongeveer zeven miljoen euro op.
Schiet eens op dan...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:30 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb al 3 followers en nog niet eens getweet![]()
![]()
Dat doe je goed dan.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:30 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Niet pochen met followers.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:30 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Heb je nog die video van Max Payne bekeken? Dan zie je gelijkenissen tussen die video en de val.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Die teleurstelling is voor het missen van de val. Niet de val zelf.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heb je nog die video van Max Payne bekeken? Dan zie je gelijkenissen tussen die video en de val.
Het is al sinds afgelopen nacht zo Low als maar kan in dit land.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:05 schreef Nembrionic het volgende:
Nog een half uurtje en dan is het Lowlands time
Mwoah, daar ga ik me vanavond even HE-LE-MAAL niet mee bezig houdenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is al sinds afgelopen nacht zo Low als maar kan in dit land.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mwoah, daar ga ik me vanavond even HE-LE-MAAL niet mee bezig houden
Ohja, jij gaat naar de LLaunch toch? Veel plezierquote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:05 schreef Nembrionic het volgende:
Veel plezier....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:05 schreef Nembrionic het volgende:
quote:hoor net dat als CDA akkoord was gegaan met PvdA eis, dan Verhagen zelf afgetreden. Hard gespeeld dus.
De PVV kan misschien wel de grootste worden tijdens de verkiezingen, maar er is niemand die met ze wil regeren. Het zal dus wel een CDA/VVD/CU minderheidskabinet worden met steun van de PVV vanuit de kamer.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:17 schreef Yurithemaster het volgende:
Balkenende wederom lijsttrekker CDA
grote kans dat we straks dus eem balkenende 5 hebben![]()
maar dat is denk ik nog altijd beter wilders 1
Nog niks te meldenquote:
Sorryquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niet pochen met followers.![]()
Geilen op jouw aantal vrienden doe je maar op Hyves.
BTW: Als je mij volgt, dan stem je ook in met mijn Algemene Risicovoorwaarden. Ik schijn nog scherper te zijn op Twitter dan hier. Maar ik observeer alleen maar.
Het weghalen van de troepen uit Uruzgan is op dit moment het domste wat men kan doen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:21 schreef Diaan73 het volgende:
De CDA wil toch evt. met de PVV regeren? Of heb ik dat verkeerd begrepen.
Cobra wat vind jij er eigenlijk van? Van die troepen in Uruzgan?
Vergeet dat niet op twitter te melden.quote:
Gewoon onder de naam Diaan73?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Veel plezier....
Ik kon niet meer reageren, ben dik ingemaakt door zowel Peaceman als Twan met de Olympische SpelenToen werd Lennon wakker en zijn we boodschappen gaan doen en naar mn ouders.
Ofyles... voeg mij eens toe op Twitter... zoek en gij zult vinden.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:26 schreef Ofyles2 het volgende:
Geweldig, ik mis opnieuw 4 euro. Het zal toch niet...
Okay... en waarom als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het weghalen van de troepen uit Uruzgan is op dit moment het domste wat men kan doen.![]()
Een andere/kleinere missie was een beter optie die door de val het kabinet dus uitgesloten is.
Bizar, hij heeft niet één kabinet tot een goed einde weten te brengen maar toch wordt hij straks wellicht wéér premierquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:17 schreef Yurithemaster het volgende:
Balkenende wederom lijsttrekker CDA
grote kans dat we straks dus eem balkenende 5 hebben![]()
maar dat is denk ik nog altijd beter wilders 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |