Die zitten allemaal in het Holland Heineken Huis.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:47 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik zit nu ijshockey te kijken, maar waar zijn die leuke zweedse fans nou?
Dan ga ik daar maar eens kijkenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die zitten allemaal in het Holland Heineken Huis.
Wat is Ineke van Gent een jeukopwekkend wijfquote:
Wat het huidige kabinet heel goed kan. Veel ouwehoeren zonder een beslissing te durven nemen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wat gebeeeurt er nou
En Bos heeft weer gelogen. Die claimde dat er op vrijdag een beslissing zou zijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:39 schreef ScottTracy het volgende:
Ik had gezegd dat het kabinet voor het weekend zou vallen, maar dat is niet gelukt
Nja, ze hebben de kamer beloofd om voor 1 maart een beslissing te nemen, dus ze kunnen het nog uitstellenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En Bos heeft weer gelogen. Die claimde dat er op vrijdag een beslissing zou zijn.
Da's geen optie. Want een demissionair kabinet mag zulke beslissingen niet nemen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:40 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nja, ze hebben de kamer beloofd om voor 1 maart een beslissing te nemen, dus ze kunnen het nog uitstellen
Ja, daar wil je wel voor gebeld worden. Ik werd eerder vanavond gebeld met de vraag of ik wist wie "Someone Loves You Honey" zongquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:43 schreef Nembrionic het volgende:
Kijk, de belangrijke zaken in het leven!
Ik krijg nu net een telefoontje van een vriend hoe het ook alweer heet als je de kop van een champagnefles eraf slaat met een zwaard
Ik wist het niet dus heb het maar opgezocht. Maar ze gaan nu andere mensen bellen om te vragen of zij het wel weten
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sabrerenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:45 schreef Cobra4 het volgende:
Sabreren toch?
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:48 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sabreren
Cobra4 +1
De media past zich dus aan aan de politiek.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Uggh de informatietoevoer is dramatisch en politiek24 hapert
CNN ploeg is overweg naar het binnenhof.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:57 schreef ScottTracy het volgende:
Is er op CNN nog niks over deze crisis dan?
Dat is hier 0,0 beter hoor.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Uggh de informatietoevoer is dramatisch en politiek24 hapert
Was die van jouquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:25 schreef Cobra4 het volgende:
Mijn twitter vraag is gesteld aan haar!!!!!!
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:26 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Was die van jouWat vindt u ervan dat de PvdA gisteren niet voor uw motie had gestemd? Toch?
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:40 schreef ScottTracy het volgende:
Wat een spanning hè...
Jaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:40 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik nog 1 keer klagen over Ineke van Gent?
Idd, en ik zie ze er nog wel voor aan om gewoon zo naar buiten te stappen alsof er niks gebeurd is:quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
Politiek is en blijft leuk om te volgen.![]()
Maar ik snap niet dat ze het blijven rekken. Als er nu nog een accoord komt dan moet het wel een aanfluiting zijn de de (resterende) geloofwaardigheid van dit kabinet compleet vernietigd.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:46 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Idd, en ik zie ze er nog wel voor aan om gewoon zo naar buiten te stappen alsof er niks gebeurd is:
[ afbeelding ]
Daar heb ik geen problemen mee.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vrees van wel.
ze gaan gewoon zeggen dat we in afghanistan blijven
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar heb ik geen problemen mee.
Mijn probleem is het eventueel niet vallen van het kabinet.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:09 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.![]()
Ik ga slapen, hoor 't morgen wel als we geen kabinet meer hebben
Precies dertig haha!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:28 schreef Cobra4 het volgende:
Nu is het genoeg. Ik ga slapen.
waarschijnlijk zal het kabinet nu binnen 30 minuten vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |