Die zitten allemaal in het Holland Heineken Huis.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:47 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik zit nu ijshockey te kijken, maar waar zijn die leuke zweedse fans nou?
Dan ga ik daar maar eens kijkenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die zitten allemaal in het Holland Heineken Huis.
Wat is Ineke van Gent een jeukopwekkend wijfquote:
Wat het huidige kabinet heel goed kan. Veel ouwehoeren zonder een beslissing te durven nemen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wat gebeeeurt er nou
En Bos heeft weer gelogen. Die claimde dat er op vrijdag een beslissing zou zijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:39 schreef ScottTracy het volgende:
Ik had gezegd dat het kabinet voor het weekend zou vallen, maar dat is niet gelukt
Nja, ze hebben de kamer beloofd om voor 1 maart een beslissing te nemen, dus ze kunnen het nog uitstellenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En Bos heeft weer gelogen. Die claimde dat er op vrijdag een beslissing zou zijn.
Da's geen optie. Want een demissionair kabinet mag zulke beslissingen niet nemen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:40 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nja, ze hebben de kamer beloofd om voor 1 maart een beslissing te nemen, dus ze kunnen het nog uitstellen
Ja, daar wil je wel voor gebeld worden. Ik werd eerder vanavond gebeld met de vraag of ik wist wie "Someone Loves You Honey" zongquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:43 schreef Nembrionic het volgende:
Kijk, de belangrijke zaken in het leven!
Ik krijg nu net een telefoontje van een vriend hoe het ook alweer heet als je de kop van een champagnefles eraf slaat met een zwaard
Ik wist het niet dus heb het maar opgezocht. Maar ze gaan nu andere mensen bellen om te vragen of zij het wel weten
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sabrerenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:45 schreef Cobra4 het volgende:
Sabreren toch?
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:48 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sabreren
Cobra4 +1
De media past zich dus aan aan de politiek.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Uggh de informatietoevoer is dramatisch en politiek24 hapert
CNN ploeg is overweg naar het binnenhof.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:57 schreef ScottTracy het volgende:
Is er op CNN nog niks over deze crisis dan?
Dat is hier 0,0 beter hoor.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Uggh de informatietoevoer is dramatisch en politiek24 hapert
Was die van jouquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:25 schreef Cobra4 het volgende:
Mijn twitter vraag is gesteld aan haar!!!!!!
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:26 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Was die van jouWat vindt u ervan dat de PvdA gisteren niet voor uw motie had gestemd? Toch?
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:40 schreef ScottTracy het volgende:
Wat een spanning hč...
Jaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:40 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik nog 1 keer klagen over Ineke van Gent?
Idd, en ik zie ze er nog wel voor aan om gewoon zo naar buiten te stappen alsof er niks gebeurd is:quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
Politiek is en blijft leuk om te volgen.![]()
Maar ik snap niet dat ze het blijven rekken. Als er nu nog een accoord komt dan moet het wel een aanfluiting zijn de de (resterende) geloofwaardigheid van dit kabinet compleet vernietigd.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:46 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Idd, en ik zie ze er nog wel voor aan om gewoon zo naar buiten te stappen alsof er niks gebeurd is:
[ afbeelding ]
Daar heb ik geen problemen mee.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vrees van wel.
ze gaan gewoon zeggen dat we in afghanistan blijven
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar heb ik geen problemen mee.
Mijn probleem is het eventueel niet vallen van het kabinet.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:09 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.![]()
Ik ga slapen, hoor 't morgen wel als we geen kabinet meer hebben
Precies dertig haha!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:28 schreef Cobra4 het volgende:
Nu is het genoeg. Ik ga slapen.
waarschijnlijk zal het kabinet nu binnen 30 minuten vallen.
Donequote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:27 schreef Cobra4 het volgende:
Wat zijn ze in Deh Haag toch gigantisch aan het rekken. Mijn advies; TREK GVD DIE STEKKER ER TOCH UIT!!!!!!!!!!
Maar daar heb je geen falend kabinet en hopelijk kan ik daar SBS ook niet ontvangenquote:
Ik denk dat de layout deze keer wel anders gaat zijnquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:10 schreef Etcetera het volgende:
Maar goed, er komen nieuwe verkiezingen, de halve zolen gaan op Wilder stemmen die wel weet wat er mis is in Nederland maar a) geen idee heeft hoe dat veranderd moet worden en b) véél te ver doordraaft.
Volgend jaar weer nieuwe verkiezingen, en dan zitten Bos, Balkenende en al dat ander gepeupel op exact dezelfde posities en plekken als ze de afgelopen jaren deden.
Ik twijfel over Belgie.... Belgie....
Ha, reageren op een oude postquote:Op vrijdag 19 februari 2010 07:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ] = Quesadillas. Schoenen say whut?
Daar komen we dan vanzelf achter hequote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat de layout deze keer wel anders gaat zijn
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:52 schreef Etcetera het volgende:
Mijn Facebook/friends suggesties-vraag is opgelost: ze zijn gewoon de namen in m'n emailcontactenlijst bij langsgegaan
En ik ga het toch maar niet gebruiken, ga wel weer Twitter proberenIk moet en zal een van die dingen gebruiken die op m'n foon zit
Nee vanwege het feit dat je perse alles uit Phone moet halen.....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:54 schreef Etcetera het volgende:
Lach je nou vanwege het eerste of vanwege het Twitter
Helaas, Etcetera en Trouble zijn allebei al in gebruikquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:52 schreef Etcetera het volgende:
Mijn Facebook/friends suggesties-vraag is opgelost: ze zijn gewoon de namen in m'n emailcontactenlijst bij langsgegaan
En ik ga het toch maar niet gebruiken, ga wel weer Twitter proberenIk moet en zal een van die dingen gebruiken die op m'n foon zit
Gek zeg ik dacht om te bellen....quote:
Klopt... alledrie zijn gevallen... Lijkt me toch duidelijk dat er zeker NIET een 4e kabinet Balkenende moet komen. En al helemaal geen kabinet Wilders, maar daar geloof ik ook niet echt in. Ik vond hem trouwens vandeweek slecht bij het lijsttrekkersdebat. Ik vond Wouter Bos goed... maar de keuze is wel moeilijk hoor.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:27 schreef Nembrionic het volgende:
Geen 1 kabinet Balk is NIET gevallen toch?
ALSJEBLIEFT NIET!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Pechtold for President!
Ehm, alle 4quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klopt... alledrie zijn gevallen... Lijkt me toch duidelijk dat er zeker NIET een 4e kabinet Balkenende moet komen. En al helemaal geen kabinet Wilders, maar daar geloof ik ook niet echt in. Ik vond hem trouwens vandeweek slecht bij het lijsttrekkersdebat. Ik vond Wouter Bos goed... maar de keuze is wel moeilijk hoor.
Dat ookquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gek zeg ik dacht om te bellen....
Ik denk sowieso einde oefening voor Balkenende is in de politiek.... Die autist kan het gewoon niet.....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klopt... alledrie zijn gevallen... Lijkt me toch duidelijk dat er zeker NIET een 4e kabinet Balkenende moet komen. En al helemaal geen kabinet Wilders, maar daar geloof ik ook niet echt in. Ik vond hem trouwens vandeweek slecht bij het lijsttrekkersdebat. Ik vond Wouter Bos goed... maar de keuze is wel moeilijk hoor.
Ja, dit was 4quote:
Niet echt... sommige waren voorbij voor ze goed en wel begonnen waren....quote:
Wilde net naar de site gaanquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:03 schreef Diaan73 het volgende:
Etcetera heb je je twitteraccount al gemaakt?
Dat maakt het dus juist ERGER. Dat was mijn hele punt.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet echt... sommige waren voorbij voor ze goed en wel begonnen waren....
Ow ja dat tussenkabinet was ik vergeten. Maar de laatste hebben ze bijna voldragen. Met dit lijstje kun je toch eigenlijk niet aankomen?? Geen enkel kabinet uitgezeten.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dit was 4
Er is een tussenkabinet geweest.
Kabinet-Balkenende I (2002-2003)
Kabinet-Balkenende II (2003-2006)
Kabinet-Balkenende III (2006)
Kabinet-Balkenende IV (2007-2010)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kabinet-Balkenende
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Laat je nog even (PM)weten welk account? Ga ik je zoeken..
Dan is het geen zoeken meer hequote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wil jij Premier worden Diaan?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben lid van D66 en vind hem een goede lijsttrekker.quote:
Dat probleem had ik ook, ik heb ook een zeer slechtequote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:10 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet geen goede nickname voor Twitter
Die was al bezet. Etcie is ook al bezetquote:
Etcetcquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die was al bezet. Etcie is ook al bezetEn ik wil het wel een beetje logisch houden
TV-serie Junkie.....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:10 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet geen goede nickname voor Twitter
Bezetquote:
Da's m'n sig hier niet eens meerquote:
quote:
Keus genoeg! Etsepets, Eddie Cetera, Etcie, je vindt wel watquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die was al bezet. Etcie is ook al bezetEn ik wil het wel een beetje logisch houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |