Het probleem met dat woord is dat je automatisch het woord Gay er in hoort.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:17 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Praten over de gamercial (een samenvoeging van game en commercial) in een stoel uit 1842
Tis en blijft een arrogant stuk eigenwijs, die Alsido.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Bob en zijn vriendje zijn klaar met hun filmpje. Tijdens het laatste gedeelte loopt Alsido ook rond in de kelder en rolt kabels op. Volgens Bob is dat storend in de audio maar Alsido weet van geen wijken, je hoort daar niks van volgens hem.
Grappig is dat je af en toe door het raam in de regie kunt zien dat er wel beweging te zien zou zijn op andere camera's.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:07 schreef TjetMaster het volgende:
[ afbeelding ]
De lege bar... vertrouwd beeld
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:43 schreef Scrutinizer het volgende:
De SP heeft afgebeld, die houden niet van camera's volgens Johan.
Het is een aardige jongen, maar volgens mij is hij niet helemaal van deze wereld. Alles moet hem honderd keer gezegd worden en dan begrijpt hij het nog amper. Hoe vaak heeft Johan hem de laatste weken al niet gevraagd om in de gaten te houden wat er actual is?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan spreekt Christian aan. Hij moet meer schakelen en er voor zorgen dat er geen lege bar meer in beeld is. Als je er toch bent kun je toch gewoon een knop indrukken?
Wel jammer dat niemand bij SV haar een bestandje met het programma kan mailen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Annemarie vraagt op de chat of iemand haar programma heeft opgenomen.
Goed excuusquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij heeft gisteren (op de chat) aangegeven dat hij zich wil toeleggen op geluid.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is een aardige jongen, maar volgens mij is hij niet helemaal van deze wereld. Alles moet hem honderd keer gezegd worden en dan begrijpt hij het nog amper. Hoe vaak heeft Johan hem de laatste weken al niet gevraagd om in de gaten te houden wat er actual is?
Tot nader order "Jasmijn" te noemen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:38 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Meisje dat met Jasper mee kwam
Jas en Jasquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tot nader order "Jasmijn" te noemen.
Jij maakt het trio nu compleetquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jas en Jas
Hondje d'r bij genaamd Joop en je hebt de 3J's.
Mooi! Meer cola voor Eef Brouwers.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Haha:P Zal ik dan maar gewoon zeggen hoe ze heet?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tot nader order "Jasmijn" te noemen.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fuck 's even offLaat mij erbuiten
haha, ja.. Nou de achterdeur van de xl niet maar die van de ap in de stad, vestdijk:Pquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:53 schreef Copycat het volgende:
Jij bent Jasper, gezien het andere topic waar je in postte?
Heb je de achterdeur van de AH XL in WWC wel weer op slot gedaan?
Ik ruik een schandaal.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:57 schreef Copycat het volgende:
En daar had je wel toestemming voor van je leidinggevende? Want je weet dat Johan de politieke ladder beklimt en diefstal zou een smet op zijn blank blazoentje zijn.
Uhu, toevallig vallen die kratjes onder mijn afdeling maar natuurlijk wel besproken met mijn manager;)quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:57 schreef Copycat het volgende:
En daar had je wel toestemming voor van je leidinggevende? Want je weet dat Johan de politieke ladder beklimt en diefstal zou een smet op zijn blank blazoentje zijn.
Pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:00 schreef HighDefinition het volgende:
[..]
Uhu, toevallig vallen die kratjes onder mijn afdeling maar natuurlijk wel besproken met mijn manager;)
Dat van de mysterieuze afspraak was omdat hij daar eigelijk niet mag staan met de auto nį 11 sochtends..
Pearlbitch dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:01 schreef Copycat het volgende:
Something still smells fishy ... en dit keer is het niet Tabitha.
De techniek wordt steeds slechter.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:56 schreef Jian het volgende:
Staat Els nou eieren te bakken of hoort dat gesis en gepruttel op de stream er gewoon bij ?
Ik moet straks nog van Amsterdam naar Utrecht en weer terug, dus die Zweefdoos kan maar beter gelijk hebben anders ga ik volgende keer reclameren op de chatquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Annemarie voorspelde op de chat dat er vandaag geen files zouden zijn. Op de stream horen we nu de radio, het is een flink drukke avondspits
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:08 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Er komen mensen langs ivm verkiezingsposters
Johan zegt trots: "Onze leus is: Ga stemmen, desnoods op ons"
Waarom niet?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik begrijp van de chat dat er iemand is geweest die SV gewaarschuwd heeft Alsido niet meer de Vraag maar Raak te laten presenteren.
Ja ik las het. Komt een beetje NSB'er-achtig over vind ik. Alsof iemand de kritische streamers plezier wil ontnemen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik begrijp van de chat dat er iemand is geweest die SV gewaarschuwd heeft Alsido niet meer de Vraag maar Raak te laten presenteren.
Begrijp ik nou datg P_6K degene is die SV gewaarschuwd heeft ???quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zul je dan toch aan P_6K zelf moeten vragen, denk ik.
Oke Jasper.. Goed dat je haar naam even post, want als SV'ers op FOK! een bijnaam krijgen, komen ze er nooit meer van af.raken ze die nooit meer kwijt. Moet je maar even aan Marian vragenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:50 schreef HighDefinition het volgende:
[..]
Haha:P Zal ik dan maar gewoon zeggen hoe ze heet?
Bente;)
Ja, heb ik gedaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Begrijp ik nou datg P_6K degene is die SV gewaarschuwd heeft ???
Geloof me, Alsido gaat echt geen Vraag Maar Raak doen. Hij noemde vanmiddag alle Fok!kers sukkels.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:19 schreef Disana het volgende:
Ja ik las het. Komt een beetje NSB'er-achtig over vind ik. Alsof iemand de kritische streamers plezier wil ontnemen.
Maar dat iemand anders daar nu aan moet geloven is dan niet erg? Of begrijp ik het verkeerd?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, heb ik gedaan.
Ik zag één grote bashpartij (onder het mom van: wij zijn criticasters, en wij maken het programma hierdoor beter) aankomen (net als zaterdag met Liesbeth), en wilde hem daarvoor behoeden.
wut?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geloof me, Alsido gaat echt geen Vraag Maar Raak doen. Hij noemde vanmiddag alle Fok!kers sukkels.
Kritiek mogen leveren, hoe hard ook, was nou juist de filosofie van Johanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, heb ik gedaan.
Ik zag één grote bashpartij (onder het mom van: wij zijn criticasters, en wij maken het programma hierdoor beter) aankomen (net als zaterdag met Liesbeth), en wilde hem daarvoor behoeden.
Ja, dat is ook erg.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar dat iemand anders daar nu aan moet geloven is dan niet erg? Of begrijp ik het verkeerd?
Dat ie er geen zin in heeft is mijn punt niet. Wat ik raar vind is dat een Fokker een SV'er gaat waarschuwen voor zijn eigen club. Want het zijn toch vooral de Fokkers die kritiek op Alsido hebben in de chat.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geloof me, Alsido gaat echt geen Vraag Maar Raak doen. Hij noemde vanmiddag alle Fok!kers sukkels.
Het staat je vrij Johan te contacten om die mening te geven.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kritiek mogen leveren, hoe hard ook, was nou juist de filosofie van Johan
Hij leest hier mee en weet inmiddels hoe sommige Fok!kers over hem denken.quote:
Ik denk dat je Peter nu een beetje te kort doet? Alsof hij enkel voor Fok! uit komt?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:28 schreef Disana het volgende:
Wat ik raar vind is dat een Fokker en SV'er gaat waarschuwen voor zijn eigen club.
Laat dat maar aan Peter over. Dubbele moraal zullen we maar zeggen. Jammer.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:28 schreef Disana het volgende:
Dat ie er geen zin in heeft is mijn punt niet. Wat ik raar vind is dat een Fokker een SV'er gaat waarschuwen voor zijn eigen club. Want het zijn toch vooral de Fokkers die kritiek op Alsido hebben in de chat.
Ik denk eerder dat de streamers en chatters achterlangs tekort wordt gedaan. Maar goed, ik zit niet op Alsido te wachten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk dat je Peter nu een beetje te kort doet? Alsof hij enkel voor Fok! uit komt?
Die mening mocht ik gewoon geven op de chat, van Johan. En dan zijn het ineens bashpartijen volgens jou, terwijl dat volgens Johan dus niet zo is.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het staat je vrij Johan te contacten om die mening te geven.
Net als het mij vrij staat mensen voor uit de hand lopende bashpartijen proberen te behoeden.
Neuh, dat is het niet waard en het achterlangs was al langer bekend, ook hier.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit gaat géén Peter bash topic worden alleen maar omdat hij Alsido waarschuwt voor de Fokkers of eternal doom and hellfire hč?
Ik ook niet maar laf is het wel imo.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:31 schreef Disana het volgende:
Ik denk eerder dat de streamers en chatters achterlangs tekort wordt gedaan. Maar goed, ik zit niet op Alsido te wachten.
Stuur P6K maar een mailtje dat ie niet meer in dit topique moet komen danquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit gaat géén Peter bash topic worden alleen maar omdat hij Alsido waarschuwt voor de Fokkers of eternal doom and hellfire hč?
Blank blazoentje? Onze Nederlandse Adnan Kashoggi??quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:57 schreef Copycat het volgende:
Want? Ik heb nog nooit iets achterlangs gedaanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Stuur P6K maar een mailtje dat ie niet meer in dit topique moet komen dan.
Arme mera.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Want? Ik heb nog nooit iets achterlangs gedaan![]()
Dingen achterlangs doen werkt rellen tegen
Hoe weet jij dat ze fishy ruikt? Heb jij er al met je handen aangezeten?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:01 schreef Copycat het volgende:
Something still smells fishy ... en dit keer is het niet Tabitha.
Partypooperquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, heb ik gedaan.
Ach. Ik heb meer respect voor de woorden en acties van mensen die er onpartijdig en kritisch naar kijken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook niet maar laf is het wel imo.
Niet DE Liesje ......quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Want anders haal ik Liesje d'r bij en die vermoordt jullie allemaal deaudt![]()
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:43 schreef Disana het volgende:
Het geluid is slechter dan ooit geloof ik maar ach, wat maakt dat uit als er harde domme muziek aan staat
Tsja, dat blijkt toch moeilijk te zijn volgens sommigen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:39 schreef Disana het volgende:
Ach. Ik heb meer respect voor de woorden en acties van mensen die er onpartijdig en kritisch naar kijken.
Ik dacht dat Chris vandaag moest schakelen van Johan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, dat blijkt toch moeilijk te zijn volgens sommigen.
Kutstream met kutmuziek. Te gek voor woorden.
Kwets je nou niet een hoop arme SV-kindertjes?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:47 schreef beequeen het volgende:
Kutstream met kutmuziek. Te gek voor woorden.
Schrijf een mailquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kwets je nou niet een hoop arme SV-kindertjes?
Misschien daarom juist. Die hangt wrs aan de bar want ik hoor op de achtergrond toch echt mensen praten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:47 schreef Disana het volgende:
Ik dacht dat Chris vandaag moest schakelen van Johan.
Moet ik eerst weten welke radiozender Beequeen nu afzeiktquote:
Nou, dan moet hij vanavond Vraag maar Raak gaan doen hčquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien daarom juist. Die hangt wrs aan de bar want ik hoor op de achtergrond toch echt mensen praten.
Lezen die ook mee op Fok!?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:48 schreef Maanvis het volgende:
Kwets je nou niet een hoop arme SV-kindertjes?
Chris is al aan de beurt geweest. Niet dat dat iets uitmaakt hoor.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:50 schreef Disana het volgende:
Nou, dan moet hij vanavond Vraag maar Raak gaan doen hč
Oh, nou ik dacht, misschien kunnen we hem eens lekker flink bashen dat hij beter op de knopjes moet letten. Johan doet dat immers ook vaak.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Chris is al aan de beurt geweest. Niet dat dat iets uitmaakt hoor.
Ben je nu aan het steuken?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:53 schreef Disana het volgende:
Oh, nou ik dacht, misschien kunnen we hem eens lekker flink bashen dat hij beter op de knopjes moet letten. Johan doet dat immers ook vaak.
Johan heeft nooit een goed woord over voor Chris, feitquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je nu aan het steuken?![]()
We kijken nog steeds naar een leeg kantoor dus ik ga er vandoor.
OJEE ECHT?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Johan heeft nooit een goed woord over voor Chris, feit
Daar heb je gelijk in, maar ik doelde op het bashen beigen. Da mag nie.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:56 schreef Disana het volgende:
Johan heeft nooit een goed woord over voor Chris, feit
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet DE Liesje ...... [ afbeelding ]
Ik begrijp die insteek niet. Ik denk dat SV juist een succes zou worden als men ons gebash te harte neemt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ahem.![]()
Ik snap Peter wel, hij kijkt met een heel andere insteek dan veel mensen hier (waaronder ik.)
Peter wil denk ik graag dat SV een succes wordt terwijl ik meer kijk om het af te zeiken. Want als ik eerlijk ben lijkt het mij geen bal aan als alles goed zou gaan. Ik probeer om vooral dingen af te zeiken en niet teveel mensen, soms lukt dat, soms niet.Maar af en toe vind ik de kritiek ook wat ver gaan en ga er dan maar vanuit dat mensen het lekker aandikken allemaal en zich niet echt zo druk maken om bepaalde zaken.
Nee zelf had ik die mail niet gestuurd want ik houd wel van een rel. Peter houdt daar minder van.
Ik log zelden in maar ik lees redelijk vaak mee op de chat en dan zie ik geen bashing maar meer opbouwende kritiek en lacherigheid.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik begrijp die insteek niet. Ik denk dat SV juist een succes zou worden als men ons gebash te harte neemt.
Hij heeft zich er met een Jantje van Leiden vanaf gemaakt en sloeg inderdaad heel veel over.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsido leest erg langzaam en selectief. Ik kan er het geduld niet voor opbrengen.
Nee, pimytje heeft Johan gevraagd Sly te bellen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:46 schreef Disana het volgende:
Kennelijk heb ik net Sly op de chat gemist?
Kon je er iets van verstaan? Ik was te laat.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, pimytje heeft Johan gevraagd Sly te bellen.
Vaag.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:49 schreef Dottey het volgende:
iets over een locatie van een chat. En over de mensen die er komen..
Laat 'm dat zelf dan op zijn eigen site inbouwen. In plaats daarvan haalt hij alles weg.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:51 schreef shomila het volgende:
Sly wilde de chat bij de jaapshow naast de sv chat.
Dat gaat hem dus niet lukken.
Het was een wonderlijk gesprek, ik heb slechts flarden meegekregen. Eigenlijk gaan dat soort gesprekken bij Johan altijd hetzelfde: hij biedt heel makkelijk voor allerlei dingen en/of verwijten zijn excuses aan, toont begrip en werkt snel naar het einde van het gesprek toe. Dan lijkt alles weer koek en ei maar ik denk dat dat de manier is van Johan om mensen af te schepen. Johan blijft natuurlijk wel een verkoper van oude auto's, hč?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Kon je er iets van verstaan? Ik was te laat.
Nee, hij wilde dat Jaap met 2 laptops de svchat en de chat van nowlive aan het had.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Laat 'm dat zelf dan op zijn eigen site inbouwen. In plaats daarvan haalt hij alles weg.
Ja, dat is overduidelijk een manier om ervanaf te zijn. De confrontatie uit de weg gaan en meegaan met de ander. Er zit wat inquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het was een wonderlijk gesprek, ik heb slechts flarden meegekregen. Eigenlijk gaan dat soort gesprekken bij Johan altijd hetzelfde: hij biedt heel makkelijk voor allerlei dingen en/of verwijten zijn excuses aan, toont begrip en werkt snel naar het einde van het gesprek toe. Dan lijkt alles weer koek en ei maar ik denk dat dat de manier is van Johan om mensen af te schepen. Johan blijft natuurlijk wel een verkoper van oude auto's, hč?
Hoiquote:
Dat kun je niet menen. Echt belachelijkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:00 schreef shomila het volgende:
[..]
Nee, hij wilde dat Jaap met 2 laptops de svchat en de chat van nowlive aan het had.
Dan kon hij op allebei de chats en de mensen van nowlive konden dan daar vragen stellen.
En daarom heeft hij de stream eraf gegooidquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kun je niet menen. Echt belachelijk
Tja, erg kinderachtig inderdaad en hij heeft zijn eigen users ermee.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
En daarom heeft hij de stream eraf gegooidwat een klein kind lijkt me die gozer toch, als jij niet doet wat ik wil blokkeer ik alles lekker puh
Als ik het goed begrepen heb moest er voor de leden van Nl een uitzonderingspositie worden gemaakt omdat er volgens Sly heel veel zijn die niet op de gewone chat willen. Nou prima toch, blijven ze toch lekker weg? Die Vlemmix site van NL trok gemiddeld geen 10 mensen per dag, dus waar heeft Sly het over???quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:00 schreef shomila het volgende:
[..]
Nee, hij wilde dat Jaap met 2 laptops de svchat en de chat van nowlive aan het had.
Dan kon hij op allebei de chats en de mensen van nowlive konden dan daar vragen stellen.
Marian is een leuk mens!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Marian zingt aan de bar, op de achtergrond is de regie te zien.
ik weet niet hoeveel actieve leden ze hebben, misschien is 10 wel heel veel.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:15 schreef spuitje het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb moest er voor de leden van Nl een uitzonderingspositie worden gemaakt omdat er volgens Sly heel veel zijn die niet op de gewone chat willen. Nou prima toch, blijven ze toch lekker weg? Die Vlemmix site van NL trok gemiddeld geen 10 mensen per dag, dus waar heeft Sly het over???
Toen ik nog op het openbare gedeelte mee mocht lezen en keek op de Vlemmix site van NL gebeurde het regelmatig dat ik te zien kreeg: 1 bezoeker, 0 leden...................zegt misschien genoeg??quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:17 schreef shomila het volgende:
[..]
ik weet niet hoeveel actieve leden ze hebben, misschien is 10 wel heel veel.
Ze heeft wel een Mic om/aan, zag je net in beeld en staat zelfs aan maar denk dat ze haar volume weer eens op minimaal hebben staan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth heeft wel weer pauze maar weer geen microfoon.
Best prettig eik. Ik kan die stem niet meer horen. Maar ja, ze moet zich wel aan het zenderprotocol houden en daar heeft ze normaal gesproken schijt aan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth heeft wel weer pauze maar weer geen microfoon.
Toen ze net een zoen aan een chatter gaf via de camera boerde ik iets zuurs op.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Best prettig eik. Ik kan die stem niet meer horen. Maar ja, ze moet zich wel aan het zenderprotocol houden en daar heeft ze normaal gesproken schijt aan.
Proostquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toen ze net een zoen aan een chatter gaf via de camera boerde ik iets zuurs op.
Kutwijf pur sang. Maar dat wist ik al.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Leuk ook dat ze beequeen nog even een ban probeerde aan te naaien
Komt gewoon ff aanwippen en een glaasje drinken, wat mij betreft had hij voorbij mogen rijden.quote:
Ik zag hetquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:12 schreef Toverheks het volgende:
ben spontaan zonder gedag te zeggen uitgelogt en stream uit, Harry trek ik ff niet.
Heeft hij zijn gitaar bij zich (vroeg ze angstig).quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Komt gewoon ff aanwippen en een glaasje drinken, wat mij betreft had hij voorbij mogen rijden.
Nee, wees maar gerust. Maar geen garanties hč.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Heeft hij zijn gitaar bij zich (vroeg ze angstig).
Nou ja, ik ga toch Journaal en NOVA kijken. Dat is nog spannend ook.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee, wees maar gerust. Maar geen garanties hč.
Deze cap wordt geld waard!quote:
En volgens mij heeft Harry het licht niet uitgevondenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:44 schreef mootie het volgende:
Volgens Harry is het licht in Eindhoven uitgevonden.
Waterkoker voelt de bui al hangen. Ze vroeg net op de chat hoe het geluid is.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:52 schreef Dementor het volgende:
Het geluid is echt ruk met omgevingsgeluid red je het gewoon niet altijd.
Alsido verwacht de mensen om 13:00 uur.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:54 schreef Laysa het volgende:
Hoe laat barst het feest los?
Dat zijn echt politiek georiėnteerde vragen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:53 schreef mootie het volgende:
Suzzy en Jolanda zijn bezig met de vragen voor vanavond.
Wat vind je het mooist aan jezelf?
Wat is het gekste wat je ooit hebt gegeten?
Wat was je leukste dag?
Als blikken konden doden was Harry gisteravond aan de bar dood neergevallen. Hij had het weer prima naar z'n zin achter de chat, Liesbeth kwam even poolshoogte nemen en een kop thee halen. Harry zei tegen haar dat de chat weer zo leuk was en dat-ie zo om Kees moest lachen: de blik van Liesbeth was zo zuur en haar pauze was de kortste van deze maand.... pricelessquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Liesbeth zou hem gelijk de tent uitgegooid hebben als ze het geweten had.
Hansie?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:42 schreef Scrutinizer het volgende:
En m'n favoriete oliebol is er ook weer
Ja, gister probeerde hij me nog in diskrediet te brengen op de chat. Al uren zat-ie mee te lezen en toen opeens probeerde hij me terecht te wijzen op m'n uitleg van chroma-key. Ik legde een andere chatter uit dat je in principe op rood, groen en blauw kunt key-en. Uit het niets reageerde Hansie dat je niet kunt key-en op rood. Jammer genoeg voor hem ben ik beter onderlegd dan hij. Je kunt namelijk wel key-en op rood maar dit gebeurt zelden omdat er in de huid, zeker in het gezicht, teveel rood zit. Hansie bleef verder maar in z'n hokquote:
Haha, dacht hij je even te kunnen bespringen en terecht te wijzen. Ik wed dat hij er gewoon op zat te wachten.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, gister probeerde hij me nog in diskrediet te brengen op de chat. Al uren zat-ie mee te lezen en toen opeens probeerde hij me terecht te wijzen op m'n uitleg van chroma-key. Ik legde een andere chatter uit dat je in principe op rood, groen en blauw kunt key-en. Uit het niets reageerde Hansie dat je niet kunt key-en op rood. Jammer genoeg voor hem ben ik beter onderlegd dan hij. Je kunt namelijk wel key-en op rood maar dit gebeurt zelden omdat er in de huid, zeker in het gezicht, teveel rood zit. Hansie bleef verder maar in z'n hok
Ik weet het wel zeker, dit was niet voor het eerstquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha, dacht hij je even te kunnen bespringen en terecht te wijzen. Ik wed dat hij er gewoon op zat te wachten.
Ach je moet maar zo denken: hij hecht waarde aan je woorden.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker, dit was niet voor het eerst
Hij heeft een systeempje waardoor alles wat ik typ rood is op zijn chat-scherm, zo houdt hij mij in de gaten. Handig maar wel slecht voor z'n bloeddrukquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach je moet maar zo denken: hij hecht waarde aan je woorden.
Mensen als hij hebben moeite met mensen die scherp zijn. Ze voelen zich dan voor de gek gehouden.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft een systeempje waardoor alles wat ik typ rood is op zijn chat-scherm, zo houdt hij mij in de gaten. Handig maar wel slecht voor z'n bloeddruk
Na twee dagen daar het groene doek, zijn ze er nu achter dat dat er voor de fotograven die ze verwachten, niet uit zou zien.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:55 schreef Disana het volgende:
De laatste hand wordt aan het interieur gelegd
[ afbeelding ]
Alles wat hij bedenkt om mij aan te pakken, ontploft in z'n gezicht. Hij is zelf begonnen met het insinueren dat ik het jammer zou vinden dat Peter N hetero is. Nou, daar heeft-ie nu wel spijt vanquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Mensen als hij hebben moeite met mensen die scherp zijn. Ze voelen zich dan voor de gek gehouden.
Haha. Hij zou er beter aan doen zijn aandacht op iets anders dan op jou te richten.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alles wat hij bedenkt om mij aan te pakken, ontploft in z'n gezicht. Hij is zelf begonnen met het insinueren dat ik het jammer zou vinden dat Peter N hetero is. Nou, daar heeft-ie nu wel spijt van
Ik begrijp van Freakolympic dat dat helemaal niet kan en zeker niet met een pistool. Ik heb er geen verstand van.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsido moet nog even andere audio-connectors gaan halen, deze krijgt hij niet goed gesoldeerd.
Met een soldeerpistool kun je niet heel secuur solderen, dat weet ik wel.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp van Freakolympic dat dat helemaal niet kan en zeker niet met een pistool. Ik heb er geen verstand van.
Ah, ok. Ik twijfel bij alles wat Alsido zegt of doet. Vandaar.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Met een soldeerpistool kun je niet heel secuur solderen, dat weet ik wel.
Hidde is toch de professional van een Hilversums bedrijf dat is ingehuurd voor de audio? Waarom luistert Alsido daar niet naar.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Omdat het solderen van de pluggen niet lukte met het soldeerpistool gaan ze nu duurdere pluggen kopen om die met dat soldeerpistool proberen te solderen. Hidde is komen helpen en heeft zelf een prima soldeerbout, handig genoeg heeft-ie die net uit z'n auto gehaald voordat hij naar SV ging. Welkom in het team van SV, Hidde
Nou.. Peter heeft wel een Dirk als partner gehad. Op zo'n manier wil ik ook wel hetero worden.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alles wat hij bedenkt om mij aan te pakken, ontploft in z'n gezicht. Hij is zelf begonnen met het insinueren dat ik het jammer zou vinden dat Peter N hetero is. Nou, daar heeft-ie nu wel spijt van
Kees Knalpiemel zou je kunnen genezen, Pearlbitch.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou.. Peter heeft wel een Dirk als partner gehad. Op zo'n manier wil ik ook wel hetero worden.
Alsido en luisteren...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Hidde is toch de professional van een Hilversums bedrijf dat is ingehuurd voor de audio? Waarom luistert Alsido daar niet naar.
In z'n dromen. Zeg dat maar tegen Kees als je 'm toevallig weer een keer spreekt..quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kees Knalpiemel zou je kunnen genezen, Pearlbitch.
Nee hoor. Dat opperde ik op de chat, omdat het de vorige keer zo'n groot succes was.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:50 schreef Disana het volgende:
OMG Suzzy gaat weer Vraag maar Raak doen volgens Peter. Zwijg, brom, zwijg, brom.
Ik zucht van verlichting.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat opperde ik op de chat, omdat het de vorige keer zo'n groot succes was.
Dat klopt, maar ik heb het geluid uitgezet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:10 schreef Dementor het volgende:
Ze geloven echt dat er "belangrijke" mensen kijken.
Ik zie toch liever het bunkerbazinnetje.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Bunkerbaas is er ook. Ik hoop dat Els daar rekening mee heeft gehouden qua voedsel.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat klopt, maar ik heb het geluid uitgezet.
Ik weet dat het Peter is, maar zou hem zo nooit herkennen.quote:
Het is wel een vreemde gewaarwording om naar zo'n sfeerloze bende in PS2 te kijken terwijl je naar hele hypnotiserende Mali-blues zit te luisteren.quote:
Er komt prachtige muziek uit Mali.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is wel een vreemde gewaarwording om naar zo'n sfeerloze bende in PS2 te kijken terwijl je naar hele hypnotiserende Mali-blues zit te luisteren.
Ik zal daar hoe dan ook een keer naar toe moeten, alles wat uit Mali komt is zo mooiquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Er komt prachtige muziek uit Mali.
Koité, wat geweldig dat je daar heen kan. Ik wens je alvast veel genoegen. Het is een arm land, maar hun muziekcultuur is zo rijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zal daar hoe dan ook een keer naar toe moeten, alles wat uit Mali komt is zo mooiIk luister nu naar Vieux Farka Touré (de zoon van) en vanavond ga ik naar Habib Koité in De Melkweg
Vorig jaar heb ik 'm in Paradiso gezien maar die avond had ik wat struggles met m'n toenmalige vriendinnetje, ik wil hem nu zonder die ballast nog eens zien.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Koité, wat geweldig dat je daar heen kan. Ik wens je alvast veel genoegen. Het is een arm land, maar hun muziekcultuur is zo rijk.
Staan ze nu nog te sleutelen aan de techniek?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:43 schreef bbfakir het volgende:
Pistolen Paultje is weer in actie.
[ afbeelding ]
beetje dom van vlemmix....je mag geen politieke kleur laten zien....zeker niet na gisterenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:38 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat een afschuwelijk kleed. Nog afgezien van de boodschap..
[ afbeelding ]
Staat het wel ergens anders?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:19 schreef mootie het volgende:
Zit net een beetje te googelen. Het debat is nergens te vinden. Niet in de agenda van PvdT, PvdA, CDA en ook niet in de lijst met debatten op de site van de gemeente.
Waar nog meer?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:29 schreef Peter6000 het volgende:
Het is landelijk nieuws, het staat zelfs op nu.nl
http://www.nu.nl/raadsver(...)debat-in-bunker.html
Ja, iets in de metro.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij is er één of andere ramp in Amsterdam gebeurd. Al ruim een half uur barst het hier van de sirenes, politie, brandweer en ziekenauto's.
Zou dit er wat mee te maken hebben?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij is er één of andere ramp in Amsterdam gebeurd. Al ruim een half uur barst het hier van de sirenes, politie, brandweer en ziekenauto's.
Nou, ik wil Hét Debat niet missen hoor.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:38 schreef Dementor het volgende:
Dus we gaan daar naar kijken straks.
Het schijnt dat er twee metro's op elkaar zijn gebotst.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, ik wil Hét Debat niet missen hoor.![]()
http://www.at5.nl/artikel(...)on-centraal-ontruimd
Of zal dit nieuws het debat overschaduwen?![]()
Als ik op een scannersite kijk is er iets aan de hand in de metro in de wibautstraat oid. Grip 2, dus grootschalig en gecoördineerd.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Kut, ik bedoelde het grappig maar dit is echt klote nieuws. Sorry.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:43 schreef Dementor het volgende:
Het schijnt dat er twee metro's op elkaar zijn gebotst.
Metro achterop een lege metro geklapt. Enkele gewonden, verder nog geen nieuwsquote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kut, ik bedoelde het grappig maar dit is echt klote nieuws. Sorry.
SV hčquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:00 schreef Scrutinizer het volgende:
De persconferentie zou toch om 5 uur beginnen? Dan loopt het nog niet erg storm, volgens mij.
Die man wil altijd zo het middelpunt zijn... Of ben ik gewoon bevooroordeeld?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben benieuwd of Suzzy het aandurft om Harry Loco van de chat te bannen.
Als ie op de chat is laat ik me meestal ook niet zien, maar als hij in SV de chat leest is hij goed bruikbaar om daar de boel flink op scherp te zetten.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Die man wil altijd zo het middelpunt zijn... Of ben ik gewoon bevooroordeeld?
Die is al geweest denk ik, ik zag twee fotograven aan de bar zitten.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:37 schreef beequeen het volgende:
Ik kan me vergissen maar de persconferentie zou toch om 17.00 uur beginnen?
Geen pers aanwezig dus. Wat een farce.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Die is al geweest denk ik, ik zag twee fotograven aan de bar zitten.
Anders krijgen jullie allemaal een Ian-Note.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:39 schreef liesje1979 het volgende:
Er komt weer een RLS meet en jullie moeten ook allemaal komen
[RLS-Meet!] Zaterdag de 23e Utrecht - naborreltopic #2
Dat meen je niet echt toch?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:43 schreef beequeen het volgende:
Oh, ze hebben ook geen debatleider. Alleen de voice vanuit de regiekamer.
Het is nu al leuk.![]()
We zijn nog niet eens begonnen en jij ziet al beren op de weg.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:46 schreef Peter6000 het volgende:
Het grootste probleem lijkt me dat er 3 settings zijn waar mensen met elkaar discussiėren, maar dat je er maar 1 tegelijk kan uitzenden (omdat het anders een kippenhok is).
Er moet dus behoorlijk dynamisch regie (en instructies wie waar moet zitten) worden gevoerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |