Het probleem met dat woord is dat je automatisch het woord Gay er in hoort.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:17 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Praten over de gamercial (een samenvoeging van game en commercial) in een stoel uit 1842
Tis en blijft een arrogant stuk eigenwijs, die Alsido.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Bob en zijn vriendje zijn klaar met hun filmpje. Tijdens het laatste gedeelte loopt Alsido ook rond in de kelder en rolt kabels op. Volgens Bob is dat storend in de audio maar Alsido weet van geen wijken, je hoort daar niks van volgens hem.
Grappig is dat je af en toe door het raam in de regie kunt zien dat er wel beweging te zien zou zijn op andere camera's.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:07 schreef TjetMaster het volgende:
[ afbeelding ]
De lege bar... vertrouwd beeld
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:43 schreef Scrutinizer het volgende:
De SP heeft afgebeld, die houden niet van camera's volgens Johan.
Het is een aardige jongen, maar volgens mij is hij niet helemaal van deze wereld. Alles moet hem honderd keer gezegd worden en dan begrijpt hij het nog amper. Hoe vaak heeft Johan hem de laatste weken al niet gevraagd om in de gaten te houden wat er actual is?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan spreekt Christian aan. Hij moet meer schakelen en er voor zorgen dat er geen lege bar meer in beeld is. Als je er toch bent kun je toch gewoon een knop indrukken?
Wel jammer dat niemand bij SV haar een bestandje met het programma kan mailen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Annemarie vraagt op de chat of iemand haar programma heeft opgenomen.
Goed excuusquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij heeft gisteren (op de chat) aangegeven dat hij zich wil toeleggen op geluid.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is een aardige jongen, maar volgens mij is hij niet helemaal van deze wereld. Alles moet hem honderd keer gezegd worden en dan begrijpt hij het nog amper. Hoe vaak heeft Johan hem de laatste weken al niet gevraagd om in de gaten te houden wat er actual is?
Tot nader order "Jasmijn" te noemen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:38 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Meisje dat met Jasper mee kwam
Jas en Jasquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tot nader order "Jasmijn" te noemen.
Jij maakt het trio nu compleetquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jas en Jas
Hondje d'r bij genaamd Joop en je hebt de 3J's.
Mooi! Meer cola voor Eef Brouwers.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Haha:P Zal ik dan maar gewoon zeggen hoe ze heet?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tot nader order "Jasmijn" te noemen.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fuck 's even offLaat mij erbuiten
haha, ja.. Nou de achterdeur van de xl niet maar die van de ap in de stad, vestdijk:Pquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:53 schreef Copycat het volgende:
Jij bent Jasper, gezien het andere topic waar je in postte?
Heb je de achterdeur van de AH XL in WWC wel weer op slot gedaan?
Ik ruik een schandaal.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:57 schreef Copycat het volgende:
En daar had je wel toestemming voor van je leidinggevende? Want je weet dat Johan de politieke ladder beklimt en diefstal zou een smet op zijn blank blazoentje zijn.
Uhu, toevallig vallen die kratjes onder mijn afdeling maar natuurlijk wel besproken met mijn manager;)quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:57 schreef Copycat het volgende:
En daar had je wel toestemming voor van je leidinggevende? Want je weet dat Johan de politieke ladder beklimt en diefstal zou een smet op zijn blank blazoentje zijn.
Pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:00 schreef HighDefinition het volgende:
[..]
Uhu, toevallig vallen die kratjes onder mijn afdeling maar natuurlijk wel besproken met mijn manager;)
Dat van de mysterieuze afspraak was omdat hij daar eigelijk niet mag staan met de auto ná 11 sochtends..
Pearlbitch dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:01 schreef Copycat het volgende:
Something still smells fishy ... en dit keer is het niet Tabitha.
De techniek wordt steeds slechter.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:56 schreef Jian het volgende:
Staat Els nou eieren te bakken of hoort dat gesis en gepruttel op de stream er gewoon bij ?
Ik moet straks nog van Amsterdam naar Utrecht en weer terug, dus die Zweefdoos kan maar beter gelijk hebben anders ga ik volgende keer reclameren op de chatquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Annemarie voorspelde op de chat dat er vandaag geen files zouden zijn. Op de stream horen we nu de radio, het is een flink drukke avondspits
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:08 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Er komen mensen langs ivm verkiezingsposters
Johan zegt trots: "Onze leus is: Ga stemmen, desnoods op ons"
Waarom niet?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik begrijp van de chat dat er iemand is geweest die SV gewaarschuwd heeft Alsido niet meer de Vraag maar Raak te laten presenteren.
Ja ik las het. Komt een beetje NSB'er-achtig over vind ik. Alsof iemand de kritische streamers plezier wil ontnemen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik begrijp van de chat dat er iemand is geweest die SV gewaarschuwd heeft Alsido niet meer de Vraag maar Raak te laten presenteren.
Begrijp ik nou datg P_6K degene is die SV gewaarschuwd heeft ???quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zul je dan toch aan P_6K zelf moeten vragen, denk ik.
Oke Jasper.. Goed dat je haar naam even post, want als SV'ers op FOK! een bijnaam krijgen, komen ze er nooit meer van af.raken ze die nooit meer kwijt. Moet je maar even aan Marian vragenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:50 schreef HighDefinition het volgende:
[..]
Haha:P Zal ik dan maar gewoon zeggen hoe ze heet?
Bente;)
Ja, heb ik gedaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Begrijp ik nou datg P_6K degene is die SV gewaarschuwd heeft ???
Geloof me, Alsido gaat echt geen Vraag Maar Raak doen. Hij noemde vanmiddag alle Fok!kers sukkels.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:19 schreef Disana het volgende:
Ja ik las het. Komt een beetje NSB'er-achtig over vind ik. Alsof iemand de kritische streamers plezier wil ontnemen.
Maar dat iemand anders daar nu aan moet geloven is dan niet erg? Of begrijp ik het verkeerd?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, heb ik gedaan.
Ik zag één grote bashpartij (onder het mom van: wij zijn criticasters, en wij maken het programma hierdoor beter) aankomen (net als zaterdag met Liesbeth), en wilde hem daarvoor behoeden.
wut?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geloof me, Alsido gaat echt geen Vraag Maar Raak doen. Hij noemde vanmiddag alle Fok!kers sukkels.
Kritiek mogen leveren, hoe hard ook, was nou juist de filosofie van Johanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, heb ik gedaan.
Ik zag één grote bashpartij (onder het mom van: wij zijn criticasters, en wij maken het programma hierdoor beter) aankomen (net als zaterdag met Liesbeth), en wilde hem daarvoor behoeden.
Ja, dat is ook erg.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar dat iemand anders daar nu aan moet geloven is dan niet erg? Of begrijp ik het verkeerd?
Dat ie er geen zin in heeft is mijn punt niet. Wat ik raar vind is dat een Fokker een SV'er gaat waarschuwen voor zijn eigen club. Want het zijn toch vooral de Fokkers die kritiek op Alsido hebben in de chat.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geloof me, Alsido gaat echt geen Vraag Maar Raak doen. Hij noemde vanmiddag alle Fok!kers sukkels.
Het staat je vrij Johan te contacten om die mening te geven.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kritiek mogen leveren, hoe hard ook, was nou juist de filosofie van Johan
Hij leest hier mee en weet inmiddels hoe sommige Fok!kers over hem denken.quote:
Ik denk dat je Peter nu een beetje te kort doet? Alsof hij enkel voor Fok! uit komt?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:28 schreef Disana het volgende:
Wat ik raar vind is dat een Fokker en SV'er gaat waarschuwen voor zijn eigen club.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |