Overdrijven is ook een kunst.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij zat op de achterste rij. En had dus een hoed op.
Leek een beetje op zo'n amish kerel.
Zat jij op de achterste rij?quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:43 schreef mjan het volgende:
Dan moet je vlak bij ons hebben gezeten. Ik zat recht achter die giechelende doosjes.
Nopes. Dus waarschijnlijk hoef je je niet aangesproken te voelen.quote:
Ik zat ook niet te giechelen, maar mijn buurvrouw/vriendin zat nogal te ooh en te aah-en bij elk dier dat vermoord werd. En dat deed ze bijzonder luidruchtig.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:49 schreef mjan het volgende:
[..]
Nopes. Dus waarschijnlijk hoef je je niet aangesproken te voelen.
Vroeger wel, toch? Maar eerlijk gezegd kon je gezicht ook niet aan een naam linken, maar ik zag iemand dat hier posten, dus zodoendequote:Op woensdag 3 maart 2010 14:45 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb heul geen foto's meer in mijn fobo, vind ik dan best knap.
Ik zag 'm ookquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:22 schreef Loontjah het volgende:
Welke sombrero? Die heb ik gemist ben ik bang.
En dan zeggen ze niets hequote:Op woensdag 3 maart 2010 13:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Vond je dat echt? Ik vond het wel meevallen hoor.
En hoe heb je me herkend?.
Geen sombrero, gewoon een grote hoed.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:27 schreef Desunoto het volgende:
Een sombrero?![]()
Ik ben naar de verkeerde stad gegaan zo te lezen.
En dat noem je vriendinquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zat ook niet te giechelen, maar mijn buurvrouw/vriendin zat nogal te ooh en te aah-en bij elk dier dat vermoord werd. En dat deed ze bijzonder luidruchtig.
Groningen had ook een hoed. een medium hoed weliswaarquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geen sombrero, gewoon een grote hoed.
Baas boven baas.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Groningen had ook een hoed. een medium hoed weliswaar
Die zat een tijd in de hal te wachten, en in de bios zat hij helemaal bovenin.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:35 schreef Cliffy het volgende:
Hoe heb ik die kerel met die gekke hoed gemist dan
achter mij dusquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die zat een tijd in de hal te wachten, en in de bios zat hij helemaal bovenin.
Oh, die was dat dus. Al bij het begin van de film had ik zoiets van: als dat zo maar niet doorgaat straks. En ook nog eens van die mensen die moeten lachen om grappen die niet grappig zijnquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zat ook niet te giechelen, maar mijn buurvrouw/vriendin zat nogal te ooh en te aah-en bij elk dier dat vermoord werd. En dat deed ze bijzonder luidruchtig.
Die Johnny Cash quote vond ik toch wel grappig..quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:25 schreef Drinky het volgende:
[..]
Oh, die was dat dus. Al bij het begin van de film had ik zoiets van: als dat zo maar niet doorgaat straks. En ook nog eens van die mensen die moeten lachen om grappen die niet grappig zijn(tevens werd mijn zicht belemmerd door iemand met een kuif
)
Ah, jij kwam de winegums brengen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:42 schreef miss_poes het volgende:
Ik zat vrij achterin met m'n vriendjeen 2 vriendinnetjes zaten ergens vrij vooraan. Waarschijnlijk waren dat de twee giechelende dames, haha.
De sombrero/hoed heb ik ook gemist helaas
Ah, dan waren het jouw vriendinnen inderdaad die wat luidruchtig aan het giechelen warenquote:
Dat vertelden ze ook al, haha. Dat ze de slappe lach hadden, en die vriendin met het 'rode' haar had niet door dat de film al begonnen wasquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:48 schreef mjan het volgende:
[..]
Ah, dan waren het jouw vriendinnen inderdaad die wat luidruchtig aan het giechelen waren
Ja, klopt die heeft een tijdje naast het tafeltje van mij gezeten,quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die zat een tijd in de hal te wachten, en in de bios zat hij helemaal bovenin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |