SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tazar_Yoot op 20-02-2010 18:16:24 ]
Gelukkig.quote:
quote:
Hoezo sta jij bij Eindhoven danquote:
Omdat die dat net zeiquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoezo sta jij bij Eindhoven dan?
waarquote:
quote:
Dan neem je vrij.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:08 schreef Renesite het volgende:
Groningen!
Per ongeluk 1 kaart ipv 2... Naja, ga wel in mijn eentje!17:30 is die film? Wordt krap...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
nu komt iedereen gelijk naar rdamquote:
Suzanne wel.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:36 schreef mash_ het volgende:
[..]
Jij woont niet eens in de buurt van eindhoven
die wil ik ookquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik trek m'n FOK!shirt aan
Ik trek niks aan.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik trek m'n FOK!shirt aan
die mag ik niet plaatsen van ome remlof want dan wordt ik gebandquote:
Paint heeft een zwarte balk functie!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:59 schreef gers het volgende:
[..]
die mag ik niet plaatsen van ome remlof want dan wordt ik geband![]()
iets met teveel naakt ofzo
En fok heeft een PM functiequote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:02 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Paint heeft een zwarte balk functie!
Maar niet iedereen post hier en lang niet elke kaart zal ook gebruikt worden.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:53 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Volgens mij waren er veel meer kaarten?
True.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar niet iedereen post hier en lang niet elke kaart zal ook gebruikt worden.
Klein groepje..quote:Amsterdam(Zaal 3) - Zaal open: 17:00 / Film begint 17:30
› Juicyhill
› qu63
› Desunoto
› Soohr
› HeatWave
› royjn
›
›
ik had nog zo gehoopt dat je het zou doenquote:Op maandag 1 maart 2010 14:37 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik kan dus niet meer editen.![]()
Maar maakt niet zo heel veel meer uit aangezien het over 2 a 3 uur is.
Ik was ook alleen (maar dan in Amsterdamquote:Op maandag 1 maart 2010 20:01 schreef wc-eend het volgende:
Vond het wel meevallen, maar volgens mij was ik wel de enige die in zijn eentje was (rotterdam)
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik was ook alleen (maar dan in Amsterdam)
-- of met z'n zoonquote:Op dinsdag 2 maart 2010 02:09 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Jézus, wat een nerds in de bioscoopzaal zeg. Alleen maar van die dunne brilaapjes met i dont care kapseltjes. Er was zelfs een gast met z'n vader
OMG, publiekelijk verschijnen met je vader!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 02:09 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Jézus, wat een nerds in de bioscoopzaal zeg. Alleen maar van die dunne brilaapjes met i dont care kapseltjes. Er was zelfs een gast met z'n vader
Ik trek m'n buik vast in, neem jij m'n bril mee?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:23 schreef mjan het volgende:
[..]
OMG, publiekelijk verschijnen met je vader!
Vanavond naar Eindhoven, met mijn eigen nerd
Sweer?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:31 schreef mash_ het volgende:
Ik vond het mooi gefilmd. de sfeer van de film was wel goed. hebben ze mooi gedaan die achtergronde etc. maar vond het verhaal erg slecht. maarja was wel een toffe actie van fok
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |