Ik denk hetquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
J & J zitten zeker al aan het broodje bal in de kantine.
Ja Windows machientjesquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"Windows-machines, zeker?"
"[CTRL-SHIFT-APPELTJE-*-s]"
Ja. 2 partities. Door een installatie van een bepaalde pakket (kweenie welke) is opeens de D schijf aangepast naar heul klein.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"de hd-grootte aanpassen"
Partities oid?
Ik ga zo even naar het winkelcentrum om te wandelen en een broodje gezond te kopenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:30 schreef Joene het volgende:
ik zat aan een broodje filet americain en een tomatensoepie.
Bijna J, nog maar een uur of 5.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:00 schreef Joene het volgende:
Weekend ofzo
1,5quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bijna J, nog maar een uur of 5.
Halve dagen?!quote:
Dat doet die niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wel sjiek dat jouw lunch gewoon meetelt als werktijd.
Heerlijkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ha, mooi, zulke urenbureaucratie.
ik heb soms wel is dat ik de laatste week van de periode maar 2 dagen werk ofzoquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Man, dan zou ik gewoon de eerste week de hele tijd aanwezig zijn, hoef je de rest van de periode niet te werken.
Kijk, dat soort dingen is toch ook wel fijn. Dan maar iets minder loon.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:47 schreef Joene het volgende:
ik heb soms wel is dat ik de laatste week van de periode maar 2 dagen werk ofzo
Iets minder ok, maar veel minder niet JK.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kijk, dat soort dingen is toch ook wel fijn. Dan maar iets minder loon.
Dat vind ik dus ook. Flexibiliteit en vrije tijd is me heel veel waard. Ik zou ook wel minstens 300 of 400 euro extra kunnen pakken bij een iets commercieler bedrijf, maar als ik NU naar huis wil gaan om wat voor reden dan ook, dan kan dat. Als Anna ziek is en ik thuis moet blijven, geen probleem. Als ik overwerk en de volgende dag later wil beginnen, geen probleem. Dat soort dingen. Lever ik graag wat voor in! Naast de 36 urige werkweek uiteraard...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kijk, dat soort dingen is toch ook wel fijn. Dan maar iets minder loon.
J. Als ik in de toekomst hier nog wat kon groeien zou ik dat ook hebben , maar ik zie mezelf over 5 jaar niet nog windows servertjes beheren.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook. Flexibiliteit en vrije tijd is me heel veel waard. Ik zou ook wel minstens 300 of 400 euro extra kunnen pakken bij een iets commercieler bedrijf, maar als ik NU naar huis wil gaan om wat voor reden dan ook, dan kan dat. Als Anna ziek is en ik thuis moet blijven, geen probleem. Als ik overwerk en de volgende dag later wil beginnen, geen probleem. Dat soort dingen. Lever ik graag wat voor in! Naast de 36 urige werkweek uiteraard...
Ik heb niks tegen negerts. Zolang ze maar werken voor niks!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Precies J, aan mensen met kinderen zoals jij gaat ons land nog eens kapot.
Waar is de VOC-mentaliteit van doorpakken en zwarte mensen voor je laten werken?
Nee het moet ook wel in balans zijn met je werkzaamheden, klopt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:55 schreef Joene het volgende:
[..]
J. Als ik in de toekomst hier nog wat kon groeien zou ik dat ook hebben , maar ik zie mezelf over 5 jaar niet nog windows servertjes beheren.
Dat bedoel ik , en geen groeikansen vind ik op 29 jarige leeftijd niet acceptabel.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee het moet ook wel in balans zijn met je werkzaamheden, klopt.
Met die instelling krijg je natuurlijk nooit je gouden horloge bij 50 jaar dienstverband.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:58 schreef Joene het volgende:
Dat bedoel ik , en geen groeikansen vind ik op 29 jarige leeftijd niet acceptabel.
Ze denken dat ik het niet serieus meen , of niemand vind het sjiek hendig.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat PI-topic loopt niet echt, hè?
Najah het eerst volgende slechte idee wat wordt geimplementeerd gaan we gewoon zeiken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee, je zult eens naar je gebruikerstips luisteren en tijd in je forumsoftware steken.
Wijf.quote:
Oe. EIWITTENSHAKE!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik heb wel iets anders calorierijks voor je....
Whehehe.
Een beetje hequote:
Lekker! Kan je het ook een beetje J.?quote:
Als ze zo begint te trillen gelijk Nathalie is dat goed T?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Oe. EIWITTENSHAKE!
[..]
Een beetje he
[..]
Lekker! Kan je het ook een beetje J.?
"Ik kom voor de vacature van wijf."quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:52 schreef Jarno het volgende:
Wijf.
Uhm dat vind ik irritant. Maar misschien wel J. ik weet het niet!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Als ze zo begint te trillen gelijk Nathalie is dat goed T?
Nou U bent aangenomen hoor!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Ik kom voor de vacature van wijf."
ik weet het ook niet T. Je ken het gewoon ff aan H vragen natuurlijkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Uhm dat vind ik irritant. Maar misschien wel J. ik weet het niet!
[..]
Hej H. ken jouw vent een beetje beffen? Whe-he-hequote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:56 schreef Joene het volgende:
[..]
ik weet het ook niet T. Je ken het gewoon ff aan H vragen natuurlijk
Die tijd weer T?quote:
Over zulke belangrijke zaken kan nu natuurlijk geen beslissing genomen worden.quote:Op maandag 22 februari 2010 09:45 schreef Joene het volgende:
Alleen die standaard PI is dus niet doorgevoerd nog , je weet tog.
Ik dacht nog even met die time-out het weekend , ze voeren het gelijk in.quote:Op maandag 22 februari 2010 09:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Over zulke belangrijke zaken kan nu natuurlijk geen beslissing genomen worden.
Najah ,de server is overbelast je ken het.quote:
Dat vermoeden heb ik ook ja.quote:Op maandag 22 februari 2010 10:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zeker omdat iedereen nu teveel moet wisselen tussen PI's.
Het is de schuld van Wouter JK , niet van het CDA.quote:Op maandag 22 februari 2010 10:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het is allemaal de schuld van het CDA.
Niks schuld van Wouter. Kijk maar naar het resultaat nu: Troepen komen voor eind dit jaar terug. Precies zoals al (meerdere keren) was afgesproken. Enkel het CDA (Verhagen) dacht een wit voetje te halen bij de Navo en de VS door een verlenging te forceren.quote:Op maandag 22 februari 2010 10:38 schreef Joene het volgende:
Het is de schuld van Wouter JK , niet van het CDA.
Whehe, Wilders heeft gezegd dat alleen de AOW-leeftijd hem heilig is. Al het andere wil hij maar al te graag over boord gooien om maar lekker op het pluche te kunnen blijven zitten. Wat een elitaire balquote:Maar goed Tijden gaan veranderen , maak je op voor 4 jaar Anti Moslim beleid
In jou heb ik altijd een groot intellect gezien, JK.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Voorts ben ik het eens met UI.
Volgens mij houdt hij het bij die jeneverhuisjes.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gaat-ie nog wat doen aan het potje, of blijft-ie gewoon jeneverhuisjes sparen bij de KLM?
Neen.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of was het de Fok!user "Bolkestein"?
Nee. Leve de herindelingen, waardoor niemand meer lokaal bezig kan zijn!quote:Op maandag 22 februari 2010 15:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is er niet zo een sjiek hendig Leefbaar [schubbekutjeveennaam] partijtje oid bij jou in het durp, J?
*sigaren op boodschappenlijstje zet*quote:Op maandag 22 februari 2010 15:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Haha, J stemt VVD en draagt roze bloezen met té grote kragen en manchetten en een oversized horloge.
*wijst en lacht*
H! H! J is een op de VVD stemmende Nieuwe Nederlander met naast Nederlands ook Marokkaans paspoort.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:08 schreef Jarno het volgende:
Ja en daarna wat zwervers uitlachen vanuit onze BMW's uiteraard.
Bij ons kan ik alleen SP , CDA , VVD of de lokale visboer stemmen. met gemeenteraad , dus VVDquote:Op maandag 22 februari 2010 15:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jij rijdt in een sloeberige oude Peugeot, J.
Wat heb jij bij de VVD te zoeken?
of ik krijg een nieuwe auto van ze ?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ohzo.
Maar als die de grootste worden wordt jij toch gedeporteerd omdat je in een te oude auto rijdt?
Ja want die strijken zelf niks opquote:Op maandag 22 februari 2010 15:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee, rechtsen geven geen dingen weg. Daarvoor moet je bij de linksen zijn.
De partij voor Nympho's niks voor jou ?quote:
Mja! Voor de vrije SEX!quote:Op maandag 22 februari 2010 15:34 schreef Joene het volgende:
[..]
De partij voor Nympho's niks voor jou ?
Ik weiger met het CDA samen te regeren, JK. Een Balkenende V met mij op sleutelpost zit er dus niet in. Paars is nog het overwegen waard.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zeg eens eerlijk UI, ben jij door Bolkenstein gepolst voor een ministerpost in Balkenende V?
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Saabs zijn links.
Nieuwe Volvo's rechts, oude Volvo's ook links. Of gereformeerd.
Zo moeilijk is het allemaal niet, J.
Liever nog de Renault Dauphine die ik ooit gekocht dacht te hebben.quote:
Die is nog leuker jaquote:Op maandag 22 februari 2010 15:46 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Liever nog de Renault Dauphine die ik ooit gekocht dacht te hebben.
Dat was een andere mislukte aankooppoging. Het is mij niet gegund een auto te kopen.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jij wilde toch zo een sjieke Lancia Vulva kopen, UI?
Weet je hoe mooi , een italiaanse kutquote:
Dat tijpte ik ook toch?quote:Op maandag 22 februari 2010 16:17 schreef UIO_AMS het volgende:
Fulvia.
Italiaanse zijnquote:Op maandag 22 februari 2010 16:19 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ga gelijk naar deItaliaanse
hier op kantoor om haar mee uit te nemen.
Ripley ken best ff een avondje wachten men.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:20 schreef UIO_AMS het volgende:
Nee wacht, heb al andere plannen. Merde!
Goed plan op zich, ware het niet dat het kopieerhok een open ruimte is naast het keukentje waar elke ambtenaar toch wel om het half uur koffie komt tanken.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Neem haar dan niet mee uit, maar gewoon even tussendoor in het kopieerhok.
Kwam Ripley gisteravond toevallig al tegen in de AH.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:21 schreef Joene het volgende:
Ripley ken best ff een avondje wachten men.
Kun je bij stalken nog spreken van toeval dan?quote:Op maandag 22 februari 2010 16:28 schreef UIO_AMS het volgende:
Kwam Ripley gisteravond toevallig al tegen in de AH.
quote:Op maandag 22 februari 2010 16:48 schreef Jarno het volgende:
Kun je bij stalken nog spreken van toeval dan?
De massagekamer. Waarom dacht ik daar niet eerder aan? Ga er gelijk achteraan.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach UI, dan is er vast wel ergens een afsluitbare Stilteplek of ARBO-goedgekeurde kolfruimte.
Wel lekker rustig voor jou, dat je niet achter ieder bosje zo een blonde bos krullen "verstopt" ziet staan.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:09 schreef UIO_AMS het volgende:
Normaliter niet, maar sinds ze een vriend heeft, belt ze me niet meer 's nachts wakker. Dus dat stalken is een stuk minder geworden.
Profi!quote:The following information is meant for the website developer for debugging purposes.
Error Occurred While Processing Request
Error Executing Database Query.
Communications link failure due to underlying exception: ** BEGIN NESTED EXCEPTION ** java.net.ConnectException MESSAGE: Connection refused: connect STACKTRACE: java.net.ConnectException: Connection refused: connect at java.net.PlainSocketImpl.socketConnect(Native Method) at java.net.PlainSocketImpl.doConnect(PlainSocketImpl.java:333) at
enz.
Geile shit ouwe!quote:Op maandag 22 februari 2010 17:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, ben je zo wat productinformatie aan het zoeken:
[..]
Profi!
ik denk het niet J. Als geert aan de macht komt , zal je geen buitenlander meer op straat zien.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 07:38 schreef Jarno het volgende:
Als Geert aan de macht komt kan ik toch zeker wel een paar van die makaken vroeg op laten staan voor me J?
Ik denk iets als de sgp ofzo.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 07:42 schreef Jarno het volgende:
Op welke partij moet ik dan stemmen om de slavernij weer in te laten voeren?.
He ! je moet die krengen ook te vreten geven J.quote:
Zo een beetje snowballend ?quote:
Gezien die mensen wereld vreemd zijn lijkt mij dat de enige juiste beslissing J.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 07:58 schreef Jarno het volgende:
En daar hoef ik dus alleen maar SGP voor te stemmen?!
Man het is godverdomme zowat tijd om weer naar huis te gaan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:16 schreef n00cL30n het volgende:
Mogguh, tijd om maar weer rinchting het werk te gaan.
Als die echt stuk is lees , hij doet niet meer spinnen niet. dan kan je het wel vergeten.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:20 schreef Adelante het volgende:
Goedemorgen!
Mijn HDD in m'n macbook is kaput, iemand een idee hoe ik daar ooit nog mijn data van af ga krijgenNieuwe HDD is besteld en vanmiddag even ophalen.
Moet die wel spinnen ?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:21 schreef Jarno het volgende:
HDD in externe USB case frutselen en er iets als DiskWarrior op los laten?
Hij tikt wel, of ie spint weet ik toch nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Als die echt stuk is lees , hij doet niet meer spinnen niet. dan kan je het wel vergeten.
Tikken -> hangende naald -> einde verhaal.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij tikt wel, of ie spint weet ik toch niet
Is er geen SATA to USB kabel, zodat ik 'm aan m'n windows pc kan hangen en dan wat kan prutsen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:21 schreef Jarno het volgende:
HDD in externe USB case frutselen en er iets als DiskWarrior op los laten?
jawel hoor die zijn er wel.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is er geen SATA to USB kabel, zodat ik 'm aan m'n windows pc kan hangen en dan wat kan prutsen?
Dan kun je de HDD toch net zo goed aan Sata hangen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:23 schreef Adelante het volgende:
Is er geen SATA to USB kabel, zodat ik 'm aan m'n windows pc kan hangen en dan wat kan prutsen?
Ja, die zijn er wel. Maar als je disk niet meer goed opspint is het idd wel over zoals J al zei. Een noodgreep kan nog de vriezer truuk zijn: de HHD goed verpakken, een dag in de vriezer leggen en daarna aansluiten. Soms is dat voldoende om de boel weer op gang te helpen (maar dat moment van werken moet je ook alleen gebruiken om de data eraf te trekken!).quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dan moet je kast toch open men.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan kun je de HDD toch net zo goed aan Sata hangen?
In de vriezert!?!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, die zijn er wel. Maar als je disk niet meer goed opspint is het idd wel over zoals J al zei. Een noodgreep kan nog de vriezer truuk zijn: de HHD goed verpakken, een dag in de vriezer leggen en daarna aansluiten. Soms is dat voldoende om de boel weer op gang te helpen (maar dat moment van werken moet je ook alleen gebruiken om de data eraf te trekken!).
Daar draait een beetje oldbie zijn/haar hand niet voor om, dunkt me.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:26 schreef Joene het volgende:
Dan moet je kast toch open men.
Het is een noodgreep die voor sommige lijkt te werken. Als je HDD echt niets meer doet (en je geen geld hebt voor een datarecovery bedrijfquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
In de vriezert!?!(serieus, je kan me veel wijsmaken, maar...??)
Idd, /Users/<username> veilig stellen, terug kopieeren naar je nieuwe schijf en je kunt verder werken. Incl. alle geinstalleerde apps.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, gelukkig heeft Mac OSX een uitermate duidelijke mappenstructuur, dus het is vast heel makkelijk om van die HDD in Windows alle goede bestanden te vinden..
Gewoon copy *.* naar C:, JK.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Daar draait een beetje oldbie zijn/haar hand niet voor om, dunkt me.
Bovendien moet de HDD eerst al uit de Mac, dus dan ben je toch al aan het sleutelen.
Whehe, gelukkig heeft Mac OSX een uitermate duidelijke mappenstructuur, dus het is vast heel makkelijk om van die HDD in Windows alle goede bestanden te vinden..
Doe dan wel in een mapje "Van_Mac_Nog_Uitzoeken_Niet_Weggooien"quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:32 schreef Adelante het volgende:
Gewoon copy *.* naar C:, JK.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:31 schreef Jarno het volgende:
Idd, /Users/<username> veilig stellen, terug kopieeren naar je nieuwe schijf en je kunt verder werken. Incl. alle geinstalleerde apps.
Goeie. Geen idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]! Briljant. Werkt ook als je via Windows alles kopieert?
Ook hij gaat er achter komen T. Ooit.... ooit! Wij waren allen ooit ongelovigen.quote:
Ik heb gister eens zitten knutselen met dat iChat. Maar das leuk!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ook hij gaat er achter komen T. Ooit.... ooit! Wij waren allen ooit ongelovigen.
Behalve als je een maandagmorgen exemplaar hebt, T.quote:
Jij hebt dan net pech A. kan je weinig aan doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Behalve als je een maandagmorgen exemplaar hebt, T.
De moeder van Anna d'r beste vriendinnetje heeft nu ook een Mac dus er staat geregeld een peuter te dansen in de kamer voor de MacBookquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb gister eens zitten knutselen met dat iChat. Maar das leuk!
Backups durfde ik al niet over te beginnen...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:39 schreef Tally het volgende:
Maaruh.. Maak jij nooit TimeMachine backups?
Mja in ene een vissenkom voorbij zien komen is een beetje vreemdquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
De moeder van Anna d'r beste vriendinnetje heeft nu ook een Mac dus er staat geregeld een peuter te dansen in de kamer voor de MacBook. iChat is idd briljant, die effecten ook.
. Duurt wel even voordat het kwartje valt bij zo'n 3 jarige
.
Ja die dingen zijn zo handig. Terugzetten en het werkt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
Backups durfde ik al niet over te beginnen....
Virtualbox! Kan je Windows installeren. En toch de geneugten van een Mac gebruikenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik zie nog steeds de meerwaarde van het niet werken van bepaalde software die ik veel gebruik niet, J.
*woest om zich heen schopt*
Ik deed wel af en toe handmatige backups, dus zo op een externe schijf zetten. Maar de laatste dateert al van 2009 ergensquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij hebt dan net pech A. kan je weinig aan doen.
Andere Mac eisen?
Voor de rest, recovery gaat wel heel makkelijk enzo
Maaruh.. Maak jij nooit TimeMachine backups?
Mja, je kan ook een diesel in een Ferrari monteren.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:41 schreef Tally het volgende:
Virtualbox! Kan je Windows installeren. En toch de geneugten van een Mac gebruiken
Zolang geleden is 2009 nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik deed wel af en toe handmatige backups, dus zo op een externe schijf zetten. Maar de laatste dateert al van 2009 ergensMaar ik heb wel MobileMe, dus alle contacten en e-mail heb ik nog
Inderdaad! En een Porsche motor in een Kever!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mja, je kan ook een diesel in een Ferrari monteren.
Het gemak J. Het gemak!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:47 schreef Jarno het volgende:
Als je een Mac hebt en je gebruikt geen Time Machine dan ehm, laat ik het voorzichtig uitdrukken, is dat niet zo handig. Okay, met een laptop heb je wel bepaalde uitdagingen maar af en toe een USB disk eraan prikken en klaar ben je.
Zal ik nog een keer lyrisch ratelen over mijn FreeNASje dat alle Mac's in huis (3) automagisch backupped via Time Machine?quote:
Wat mij betreft duurt dat nog een paar maanden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wanneer komt die MacBook Pro update eens een keer, trouwens?
Ja, ja, dat is idd niet zo handig. Neemt niet weg dat zo'n MacBook gewoon moet werken en niet ieder half jaar op reparatie moet. Die AppleCare heeft zichzelf dan wel were dik terugverdiendquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:47 schreef Jarno het volgende:
Als je een Mac hebt en je gebruikt geen Time Machine dan ehm, laat ik het voorzichtig uitdrukken, is dat niet zo handig. Okay, met een laptop heb je wel bepaalde uitdagingen maar af en toe een USB disk eraan prikken en klaar ben je.
Nee. Nerd.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zal ik nog een keer lyrisch ratelen over mijn FreeNASje dat alle Mac's in huis (3) automagisch backupped via Time Machine?.
Ik zou niet over een Sony Vaio beginnen. Ik denk dat ze je dan uitlachen en denken DAT MOET IK ZIEN!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, ja, dat is idd niet zo handig. Neemt niet weg dat zo'n MacBook gewoon moet werken en niet ieder half jaar op reparatie moet. Die AppleCare heeft zichzelf dan wel were dik terugverdiendIk ga een mooie brief schrijven en stellen dat ik korting wil op een nieuwe MacBook Pro voor al het euvel wat ik met deze heb gekocht en als ze dat niet doen een Sony Vaio koop. Zo!
Vandaag ?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat mij betreft duurt dat nog een paar maanden.. Maar heel veel mensen verwachten 'm vandaag.
Doorgaans is Apple zeer ontvankelijk voor zulke argumentatie!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:51 schreef Adelante het volgende:
Ja, ja, dat is idd niet zo handig. Neemt niet weg dat zo'n MacBook gewoon moet werken en niet ieder half jaar op reparatie moet. Die AppleCare heeft zichzelf dan wel were dik terugverdiendIk ga een mooie brief schrijven en stellen dat ik korting wil op een nieuwe MacBook Pro voor al het euvel wat ik met deze heb gekocht en als ze dat niet doen een Sony Vaio koop. Zo!
Harde schijven gaan stuk. Punt. De vraag is alleen wanneer.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Egnie? Ook niet over het feit dat diezelfde FreeNAS (wederom volledig automagisch) mijn download doos is dmv SABnzbd en RSS feeds?quote:
Ja, die standaard garantie van één jaar is ook al zo een puike service. Zouden meer computermakers moeten doen!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Doorgaans is Apple zeer ontvankelijk voor zulke argumentatie!
Nope.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Egnie? Ook niet over het feit dat diezelfde FreeNAS (wederom volledig automagisch) mijn download doos is dmv SABnzbd en RSS feeds?.
Het was ook maar een dreigement, ik zou nooit mijn geld aan zulks uitgeven hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zou niet over een Sony Vaio beginnen. Ik denk dat ze je dan uitlachen en denken DAT MOET IK ZIEN!!
Daar heb jij een .!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Harde schijven gaan stuk. Punt. De vraag is alleen wanneer.
En sinds wanneer doet een Vaio OSX?.
Het feit dat -ie alle media naar m'n Popcorn Hour streamt dan? Of dat al mijn Aperture libraries erop staan? Of dat het een iTunes server is?quote:
NEEHEEEEEEEEJ!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het feit dat -ie alle media naar m'n Popcorn Hour streamt dan? Of dat al mijn Aperture libraries erop staan? Of dat het een iTunes server is?
Please?
Nee JK. Mijn tieten zou ik je pm-en.quote:
Das mijn MacBookjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die MacBook ziet er okay uit, die iMac vind ik een achteruitgang ten opzichte van de vorigen.
Zeker met dat rare toetsenbord en die niet werkende muis.
Maar goed, dat is mein persoonleike mening natuurlijk, whehe.
Veel slechter dan de vorige krapuul kan het niet zijn, dunkt me.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:08 schreef Jarno het volgende:
Nu JK het er toch over heeft... hoe bevalt de Magic Mouse T?
Owh weet ik niet J. ik gebruik hem niet dagelijks.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:08 schreef Jarno het volgende:
Nu JK het er toch over heeft... hoe bevalt de Magic Mouse T?
Whehe. Ach, ik gebruik de Mighty Mouse nog steeds bij de iMac. Soms heb ik er ruzie mee, het beruchte trackballetje idd, maar dan haal je 'm ff over je spijkerbroek of een A4 en dan doet -ie het weer probleemloos voor een paar weken ofzo. Verder doet -ie het prima, heb relatief kleine handen dus het formaat vind ik prima!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Veel slechter dan de vorige krapuul kan het niet zijn, dunkt me.
Hij is wel lekker gladquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
Whehe. Ach, ik gebruik de Mighty Mouse nog steeds bij de iMac. Soms heb ik er ruzie mee, het beruchte trackballetje idd, maar dan haal je 'm ff over je spijkerbroek of een A4 en dan doet -ie het weer probleemloos voor een paar weken ofzo. Verder doet -ie het prima, heb relatief kleine handen dus het formaat vind ik prima!
Maar de Magic Mouse lijkt me wel geil.
Het formaat doet er niet toe JK.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
H! H! J heeft een kleine P-nis!
Superhandig J.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:20 schreef Jarno het volgende:
Oh J, misschien iets voor op je nieuwe MBP?
Apple SC #330: waar we geen Flash ondersteunen
8 GB en dan lekker virtueel windows 7 draaien op je macquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:24 schreef Jarno het volgende:
Eerstvolgende upgrade voor mijn MBP word een SSD.... En daarna hopen dat 4GB modules op S0 formaat rap in prijs zakken zodat we naar de 8GB kunnen!
Dat doe ik al!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:25 schreef Joene het volgende:
[..]
8 GB en dan lekker virtueel windows 7 draaien op je mac
Wat dat betreft zit ik hier goed op mijn plekje!quote:
Wij verhuren en verkopen lampjes en lichiesquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:42 schreef Joene het volgende:
ik ook , recht tegenover serverruimte , glazen ruit erin dus zie alle miljoenen lampjes
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:06 schreef mijsje het volgende:
hallo allemaal!
is dit niet een topic voor jullie? :
Als man zijnde nagel lak
OMG
Thanxquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:06 schreef mijsje het volgende:hallo allemaal!
is dit niet een topic voor jullie? :
Als man zijnde nagel lak
OMG
Ik heb het zwaar.quote:
Ik weet hetquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:17 schreef mijsje het volgende:
ik ken dat ergens van...
dat voel ik ook na iedere keer dat het mislukt is... nu dus ook weer...
Ik verslikte me gekquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar lieve T, zegt jouw lichaam ooit "Neen" dan?
Pas maar op, daar gaan ze stuk vanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zit er nu koggie over je MacBook?
Ik verslikte me in mijn broodquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zit er nu koggie over je MacBook?
Ik verslikte mequote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, halfgekauwd brood over een MacBook.
Ook best viezzzz.
Light? Jezus. Jij hebt zeker ook zo een hip MacBook?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:13 schreef Adelante het volgende:
Tomatensoepje uit zak en waldkornbroodjes met light kaas
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Light? Jezus. Jij hebt zeker ook zo een hip MacBook?.
Mja ik weet niet voor wat voor gesticht hij werktquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Eeerm. Nu ben je raar aan het tijpen, A.
Nee, kijk, dit moet ik iedere dag doen: men neme twee tennisballen en gaat met de rug tegen de muur staan. Vervolgens plaats je de tennisballen tussen schouderbladen en muur en moet je op en neer gaan met je bovenlichaam. Die tennisballen werken zo als een soort van massageding en zorgen voor losmaken van pijnlijke spieren en gewrichten.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Eeerm. Nu ben je raar aan het tijpen, A.
maar zeker niet te koud.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:44 schreef mijsje het volgende:
wel als dat gevoerd is...ik denk zoals het zo is niet... maar het mag niet te warm worden hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |