Ik denk hetquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
J & J zitten zeker al aan het broodje bal in de kantine.
Ja Windows machientjesquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"Windows-machines, zeker?"
"[CTRL-SHIFT-APPELTJE-*-s]"
Ja. 2 partities. Door een installatie van een bepaalde pakket (kweenie welke) is opeens de D schijf aangepast naar heul klein.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"de hd-grootte aanpassen"
Partities oid?
Ik ga zo even naar het winkelcentrum om te wandelen en een broodje gezond te kopenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:30 schreef Joene het volgende:
ik zat aan een broodje filet americain en een tomatensoepie.
Bijna J, nog maar een uur of 5.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:00 schreef Joene het volgende:
Weekend ofzo
1,5quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bijna J, nog maar een uur of 5.
Halve dagen?!quote:
Dat doet die niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wel sjiek dat jouw lunch gewoon meetelt als werktijd.
Heerlijkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ha, mooi, zulke urenbureaucratie.
ik heb soms wel is dat ik de laatste week van de periode maar 2 dagen werk ofzoquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Man, dan zou ik gewoon de eerste week de hele tijd aanwezig zijn, hoef je de rest van de periode niet te werken.
Kijk, dat soort dingen is toch ook wel fijn. Dan maar iets minder loon.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:47 schreef Joene het volgende:
ik heb soms wel is dat ik de laatste week van de periode maar 2 dagen werk ofzo
Iets minder ok, maar veel minder niet JK.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kijk, dat soort dingen is toch ook wel fijn. Dan maar iets minder loon.
Dat vind ik dus ook. Flexibiliteit en vrije tijd is me heel veel waard. Ik zou ook wel minstens 300 of 400 euro extra kunnen pakken bij een iets commercieler bedrijf, maar als ik NU naar huis wil gaan om wat voor reden dan ook, dan kan dat. Als Anna ziek is en ik thuis moet blijven, geen probleem. Als ik overwerk en de volgende dag later wil beginnen, geen probleem. Dat soort dingen. Lever ik graag wat voor in! Naast de 36 urige werkweek uiteraard...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kijk, dat soort dingen is toch ook wel fijn. Dan maar iets minder loon.
J. Als ik in de toekomst hier nog wat kon groeien zou ik dat ook hebben , maar ik zie mezelf over 5 jaar niet nog windows servertjes beheren.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook. Flexibiliteit en vrije tijd is me heel veel waard. Ik zou ook wel minstens 300 of 400 euro extra kunnen pakken bij een iets commercieler bedrijf, maar als ik NU naar huis wil gaan om wat voor reden dan ook, dan kan dat. Als Anna ziek is en ik thuis moet blijven, geen probleem. Als ik overwerk en de volgende dag later wil beginnen, geen probleem. Dat soort dingen. Lever ik graag wat voor in! Naast de 36 urige werkweek uiteraard...
Ik heb niks tegen negerts. Zolang ze maar werken voor niks!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Precies J, aan mensen met kinderen zoals jij gaat ons land nog eens kapot.
Waar is de VOC-mentaliteit van doorpakken en zwarte mensen voor je laten werken?
Nee het moet ook wel in balans zijn met je werkzaamheden, klopt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:55 schreef Joene het volgende:
[..]
J. Als ik in de toekomst hier nog wat kon groeien zou ik dat ook hebben , maar ik zie mezelf over 5 jaar niet nog windows servertjes beheren.
Dat bedoel ik , en geen groeikansen vind ik op 29 jarige leeftijd niet acceptabel.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee het moet ook wel in balans zijn met je werkzaamheden, klopt.
Met die instelling krijg je natuurlijk nooit je gouden horloge bij 50 jaar dienstverband.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:58 schreef Joene het volgende:
Dat bedoel ik , en geen groeikansen vind ik op 29 jarige leeftijd niet acceptabel.
Ze denken dat ik het niet serieus meen , of niemand vind het sjiek hendig.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat PI-topic loopt niet echt, hè?
Najah het eerst volgende slechte idee wat wordt geimplementeerd gaan we gewoon zeiken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee, je zult eens naar je gebruikerstips luisteren en tijd in je forumsoftware steken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |