Njah ik krijg vaak het etiket homo opgeplakt het mijn beoogde discussie/vraag was wat fokkers en van vonden en of er meer mannelijke fokkers het doenquote:Op zondag 21 februari 2010 03:35 schreef twiFight het volgende:
Wat is je beoogde discussie nu? Of het raar is?
Nou ja, statistisch gezien wel, er zijn niet veel mannen die het doen. Daarentegen zijn er ook zat gothics die zwarte nagellak ophebben, daar kijkt ook niemand meer van op. Als je je nagels lakt om er 'netjes' uit te zien wordt je voornamelijk als ijdel gezien denk ik. Als je kleurtjes gaat gebruiken lijkt het of homo, of exentriek. Het is aan jou of je je wilt identificeren met een van deze groepen of dat je er schijt aan hebt en gewoon doet wat je wilt. Op een frons bij de bushalte/in de supermarkt na denk ik dat het weinig mensen zal boeien verder.
BWHAHAquote:
Het veelkleurige sjaaltje en de uggs voor mannen ontbreken nog.quote:Op zondag 21 februari 2010 03:44 schreef Stali het volgende:
[..]
En dat is echt he-le-maal niet gay hoor. Jeetje..
.
je lult.quote:Op zondag 21 februari 2010 03:25 schreef donthate het volgende:
IK ben dus zo een man van antiliaanse kom af? Maar mijn vraag is dus hoe mannen er hier tegen aan kijken ik heb regelmatig nagellak op(sorry wist niet welk forum stukje ik hem moest posten)
Maar meer mannen die deze ervaring met me delen? kan wel fotos posten van me zelf met naggellak op want zelf vind ik het niet echt afstotelijk ofzo ik ben ook verre van homo ofzo? Zijn er hier mannen met de zelfde ervaring als mij? zo ja graag een SERIEUZE reactie geen homo-foob reacties ofzo of hele rare alleen serieuze reacties ieder geval bedankt
al dan niet met of zonder foto zal die van mij binnenkort ook eens posten
En voor de modjes als die verkeerd staat schop em ff goed
Ieww, die willen zo graag stylish zijn dat het faaltquote:Op zondag 21 februari 2010 03:41 schreef Stali het volgende:
[ afbeelding ]
Maar TS zal ook wel weer zo'n doetje zijn die het bij doorzichtige lak houdt en daar een hoop tamtam van maakt..
Lees nu dat hij kleurtjes draagt. *grijns*
Ja, doe datquote:Op zondag 21 februari 2010 03:25 schreef donthate het volgende:
IK ben dus zo een man van antiliaanse kom af? Maar mijn vraag is dus hoe mannen er hier tegen aan kijken ik heb regelmatig nagellak op(sorry wist niet welk forum stukje ik hem moest posten)
Maar meer mannen die deze ervaring met me delen? kan wel fotos posten van me zelf met naggellak op want zelf vind ik het niet echt afstotelijk ofzo ik ben ook verre van homo ofzo? Zijn er hier mannen met de zelfde ervaring als mij? zo ja graag een SERIEUZE reactie geen homo-foob reacties ofzo of hele rare alleen serieuze reacties ieder geval bedankt
al dan niet met of zonder foto zal die van mij binnenkort ook eens posten
En voor de modjes als die verkeerd staat schop em ff goed
Haha ja hoor:$ maar wel als ik uitga dan doe ik het meestal ik doe meestal roze omdat echt mij typeerdquote:Op zondag 21 februari 2010 16:57 schreef Myraela het volgende:
Ik heb trouwens een hoop leuke kleurtjes, mag ik je nagels eens lakken?
Waarom typeert roze jou?quote:Op maandag 22 februari 2010 00:39 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha ja hoor:$ maar wel als ik uitga dan doe ik het meestal ik doe meestal roze omdat echt mij typeerd
Ga is slapen jij!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |