quote:
Ooooooooh ja , mn bento mn bentooooooquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:49 schreef Ml-etje het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk zo onverminderd vrolijk joehoeeee
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bijna lunchtime !
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:51 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb de woonkamer en badkamer gepoetst, het huis opgeruimd, kadootjes ingepakt en de afwas gedaan! Go me!![]()
![]()
![]()
![]()
Nu even bijlezen en kopje thee.
Pas toen mijn haar lang genoeg was dat ik er de telefoon mee van de grond kon ophengelen, heb ik 112 kunnen bellenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:46 schreef Pagan het volgende:
[..]
Toen hing je haar minder voor je ogen als nu.
Die tranentrekker kom ik echt tig keer per jaar tegen op allemaal sites fora en zoquote:
Arme arme rapunzel!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:52 schreef DeZwabber het volgende:
whut whut whut? de TT klinkt redelijk fout![]()
[..]
Pas toen mijn haar lang genoeg was dat ik er de telefoon mee van de grond kon ophengelen, heb ik 112 kunnen bellen
nou ja, een telefoon is een stuk minder zwaar dan een heks he...quote:
Als ik nu al aan mn bento begin weet ik niet of ik het trek tot 17.30quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:55 schreef tombolafan het volgende:
Ik krijg ook honger nu...
En ik ga dan ook maar zo eten
Mogguh!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb de woonkamer en badkamer gepoetst, het huis opgeruimd, kadootjes ingepakt en de afwas gedaan! Go me!![]()
![]()
![]()
![]()
Kan niet, dan had mijn vader hem allang een keer doorgemaild, aan iedereen die maar in zijn adresboek staat. In het veld "Aan". Van BCC heeft hij nog noooooooit gehoord.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die tranentrekker kom ik echt tig keer per jaar tegen op allemaal sites fora en zo
Eeej, kheb je adres, doe me van t weekend ff heel brutaal een reminder als je wil, dan pak ik ze in en stuur ik ze opquote:
Nou, toch is het zoquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:57 schreef Pagan het volgende:
[..]
Kan niet, dan had mijn vader hem allang een keer doorgemaild, aan iedereen die maar in zijn adresboek staat. In het veld "Aan". Van BCC heeft hij nog noooooooit gehoord.
HOOOOOOquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
telefoon, ik hengelde geen mannen door het raam naar binnen
ehhh, cat heeft een gram cafeine gesnoven?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:51 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb hem ook al vaker gezien idd...quote:
Mogguh!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat is altijd nog meer dan wat ik naar binnen hengelquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HOOOOOO
Rapunzel heeft maar 1 man naar binnen gehengeld hoor... verder alleen een oude toverkol...
Keurig monogaam meisje is ze...
Erg he?quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat ga ik morgen doen... denk ik... hoop ik...
Primaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 11:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Eeej, kheb je adres, doe me van t weekend ff heel brutaal een reminder als je wil, dan pak ik ze in en stuur ik ze op
Ik mocht niet meer langskomen van jou toch?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier bij mij toch?
Hoef je niet eens kadootjes in te pakken, alleen maar het schoonmaken, en zo groot is mijn huis nie
Wie wil komen schoonmaken is altijd welkomquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik mocht niet meer langskomen van jou toch?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wie wil komen schoonmaken is altijd welkom
Ik ben zoooooooo makkelijk johquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat is wel heel makkelijk he...
Ja die ga ik binnenvragen , dat is slim!quote:
Ja nou, ik heb geen stalkerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die ga ik binnenvragen , dat is slim!
Nodig jij JOUW stalker maar lekker uit in JOUW huis, dat is mij net een brug te ver
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wie wil komen schoonmaken is altijd welkom
Het is leuk!!!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:13 schreef Greys het volgende:
Header gezien?
Bioscoopzalen vol met alleen FOK!-ers straks, dat zal me een klap geven
Whut waar?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:13 schreef Greys het volgende:
Header gezien?
Thanks!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Exclusieve FOK!voorvertoning van de film 'The Book of Eli'
t zijn 2 avonden he...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Thanks!
Jammer genoeg kan ik er niet bij zijn, heb een werkding die avond.
Sjon!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:16 schreef oh-oh het volgende:
Pispup, pist ie net echt een onwijze poel hier, gewoon midden in de kamer
![]()
Die dacht dat ie safe was na mn uitlatingen van gisteren zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Maar vanuit mijn werk om 17.00 uur in Amsterdam of Rotterdam zijn is ietwat onhaalbare kaart.quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sjon!![]()
![]()
Echt oh-oh, ik zweer je: katten zijn zoveel makkelijker.
Eg nie, die pis moet je hun hele leven uit de kattenbak scheppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
jammer...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar vanuit mijn werk om 17.00 uur in Amsterdam of Rotterdam zijn is ietwat onhaalbare kaart.
Eindhoven?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar vanuit mijn werk om 17.00 uur in Amsterdam of Rotterdam zijn is ietwat onhaalbare kaart.
Ik ga het zienquote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 12:13 schreef Greys het volgende:
Header gezien?
die dag heeft ze dat werkding gok ikquote:
Ja. 2 maart. Als ik dus mijn avondlijke werkding heb.quote:
Nee hoor!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Eg nie, die pis moet je hun hele leven uit de kattenbak scheppen
Uiteindelijk moet je die toch ook eruithalen neem ik aan?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja. 2 maart. Als ik dus mijn avondlijke werkding heb.
[..]
Nee hoor!
Silicaatkorrels.Hoef je alleen maar om te roeren.
Ik wil graag in Rotterdam, maar dat is maandag.quote:
Nee joh, die lopen vanzelf een keer weg...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uiteindelijk moet je die toch ook eruithalen neem ik aan?
![]()
Huuuuuuuuuquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee joh, die lopen vanzelf een keer weg...
Ik twijfel...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil graag in Rotterdam, maar dat is maandag.
En dan werk ik tot 17.30 uur
En dinsdag is het in de andere steden.
Maar ik ga proberen of ik eerder vrij kan hebben maandag
Omkiepen in de vuilnisbak. 1 keer peer maand.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uiteindelijk moet je die toch ook eruithalen neem ik aan?
![]()
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 12:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil graag in Rotterdam, maar dat is maandag.
En dan werk ik tot 17.30 uur
En dinsdag is het in de andere steden.
Maar ik ga proberen of ik eerder vrij kan hebben maandag [afbeelding]
Dat moet toch wel lukken?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 12:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik twijfel...
Heb geen zin om alleen te gaan... Kan natuurlijk gewoon 2 kaartjes bestellen en kijken of ik iemand meekrijg...
Ja, maar alstie dat over een maand nog doet dan zoekt ie maar een andere bank om onder te pissen hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Omkiepen in de vuilnisbak. 1 keer peer maand.
Da's beter te doen dan elke avond onder de bank liggen te dweilen.![]()
Ow ja... speaking of... kattebak moet vandaag ook nog.
Gewoon doen!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik twijfel...
Heb geen zin om alleen te gaan... Kan natuurlijk gewoon 2 kaartjes bestellen en kijken of ik iemand meekrijg...
Ha, jij gaat ook naar Amsterdam?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Dat moet toch wel lukken?
En anders zijn er heel veel FOK!kers om mee te praten![]()
Naambordje op met je UI en je krijgt vast contact.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Dat moet toch wel lukken?
En anders zijn er heel veel FOK!kers om mee te praten![]()
Nee hoor. Jij doet hem niet meer weg want je lurrrrfffft hem.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, maar alstie dat over een maand nog doet dan zoekt ie maar een andere bank om onder te pissen hoor![]()
Hij heeft t trouwens al 2 dagen niet gedaan.
Of ik heb t niet gezien
Poep haal je er gewoon uit uiteraard, dat droogt binnen 2 tellen uit en dan schep je het weg.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind dat trouwens wel een vies idee, een maand lang die bak niet schoonmaken, en al die pis en kak gewoon omroeren
Yesquote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 12:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ha, jij gaat ook naar Amsterdam?
De kakjes schep je er wel uit natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind dat trouwens wel een vies idee, een maand lang die bak niet schoonmaken, en al die pis en kak gewoon omroeren
Nou, als ie over een maand nog nie zindelijk is dan gaat het hard over met die liefde, ik hou ook van mn laminaatquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Naambordje op met je UI en je krijgt vast contact.![]()
[..]
Nee hoor. Jij doet hem niet meer weg want je lurrrrfffft hem.![]()
Hoe smaakt de bento uit de aardbeienbak?
Doe je nu goed omroeren Greys?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Poep haal je er gewoon uit uiteraard, dat droogt binnen 2 tellen uit en dan schep je het weg.
En de plas wordt omgezet in iets anders, zodat je het niet meer merkt
Ik ben echt dollllgelukkig met die gekke korrels!
quote:
Ha, ik heb er zin in ook eigenlijk!quote:
steentjes is klei volgens mij... Silicaat is dat catsan toch dacht ik?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:31 schreef MissBliss het volgende:
Silicaatkorrels? Zijn dat die witte korrels die eruit zien als (ja, als wat eigenlijk?) steentjes.
Ik had die pas, maar Spider durfde er niet op.
En ik wist niet dat je de urine erin mocht laten zitten, dus dat schepte ik eruit, maar dat was best moeilijk want het was niet klontvormend
Ja, klopt (luister maar niet naar Tombolaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:31 schreef MissBliss het volgende:
Silicaatkorrels? Zijn dat die witte korrels die eruit zien als (ja, als wat eigenlijk?) steentjes.
Ik had die pas, maar Spider durfde er niet op.
En ik wist niet dat je de urine erin mocht laten zitten, dus dat schepte ik eruit, maar dat was best moeilijk want het was niet klontvormend
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 12:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
steentjes is klei volgens mij... Silicaat is dat catsan toch dacht ik?
Ik zoek al tijden naar andere vulling, want met die klontvormende die ik nu heb laten de katten overal voetafdrukjes achterquote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 12:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, klopt (luister maar niet naar Tombola) Catsan is juist klei.
Silicaatkorrels zijn witte steentjes die er plasticachtig uitzien. En daar moet je de plasjes dus NIET uitscheppen. Dagelijks goed omroeren en het vocht trekt in die steentjes. Alles blijft prachtig droog, je ruikt er niks van en de drolletjes schep je er mooi uit. Ik vind het ideaal spul. Weinig gedoe, weinig afval en de korrels kunnen in de biobak. Gelukkig hebben de poezels hier er geen problemen mee.
Ja, zulk soort steentjes waren het idd. Nou ja, misschien probeer ik het nog een keer.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 12:36 schreef Cat22 het volgende:
Silicaatkorrels:
[afbeelding]
Op de achtergrond en in de zak zie je de korrels. Let niet op het merk, ken ik verder niet en er zich wel kwaliteitsverschil in.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tigerino Crystals silicaatkattenbakvulling had ik. Goh, als ik geweten had dat je de plasjes er niet uit hoefde te scheppenMaar het stond er in het Duits op en ik heb niet echt moeite gedaan om het te lezen
Nou ja, Spider was er toch bang van
En je doet er dus echt een maand mee?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 12:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jammer dat Spider het niet pikte. Tigrino vind ik zelf niet zo fijn. Heb ik via Zooplus wel eens gekocht maar na 2 weken kon ik al gaan weggooien. Normaal doe je er een maand mee.
Ik koop altijd Vitacraft Magic Clean
Gewoon bij mijn dierenzaak en als je 6 zakken in één keer koopt krijg je 2 euro korting per zak.
Update:quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:21 schreef Pagan het volgende:
Godverdongel nog aan toe. Plug and pray!![]()
![]()
![]()
Af en toe, heel soms, snap ik best wat van pjuters enzo, maar dit ding slaat echt alles. De buurman die me de dongel uitleende riep al dat alleen het KPN Business Center het ding aan de praat kreeg.Dacht ik, buurman is digibeetje. (beetje digibeet).
De dongel heet volgens de opdruk Jantje, volgens KPN heet hij ook Jantje, maar in de ellenlange preset list heet hij Pietje008 (AKA Jantje)De voorgeïnstalleerde software op Jantje kan niet overweg met Jantje (en helaas ook niet met Pietje 008). De doorlinkpagina's van KPN hierover geven steevast een 404 of erger. Via GoT een workaround gevonden, toegepast en een heel eind gekomen, maar niet genoeg. Het is net de 500m schaatsen met een kapotte dweilmachine voorop.
![]()
Het lijkt zo mooi. Dongel erin, PIN inkloppen en interneppen vanuit de vrachtwaggel. NOT![]()
Sorry sorry sorry...,quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jammer dat Spider het niet pikte. Tigerino vind ik zelf niet zo fijn. Heb ik via Zooplus wel eens gekocht maar na 2 weken kon ik al gaan weggooien. Normaal doe je er een maand mee.
Gewoon bij mijn dierenzaak en als je 6 zakken in één keer koopt krijg je 2 euro korting per zak.
Ieuwquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zoek al tijden naar andere vulling, want met die klontvormende die ik nu heb laten de katten overal voetafdrukjes achter
Maar Spider vindt verandering eng jammer genoeg
quote:
En doe je dan 1 maand met 1 zak? Valt me best mee eigenlijkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jammer dat Spider het niet pikte. Tigerino vind ik zelf niet zo fijn. Heb ik via Zooplus wel eens gekocht maar na 2 weken kon ik al gaan weggooien. Normaal doe je er een maand mee.
oh bah...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:43 schreef Ml-etje het volgende:
Nou heb geluncht en een portie enge ziektes voorbij horen komen dat ik nu evenben.
En m'n arm doet pijn
Woensdag en dat deed zeer, maar vanmorgen niet meer.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh bah...
Had je nou gisteren fysio?
En![]()
![]()
![]()
voor de dongel!!!!
STREGA!!!!!!!!! WAAR ZIT JE DAN?
Ja, één kat, één zak, één maand.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En je doet er dus echt een maand mee?
Ik ga het gewoon nog een keer proberen dan (met 1 bak dan, de andere gewone korrels.) Ik merkte wel vooruitgang namelijk: na een week met dat spul ging hij er wel in graven, hij wilde er alleen (nog) niet op poepen/plassenDaarna heb ik het dus weggegooid vanwege het plasjes-uitschepprobleem, maar als ik het langer volhoud gaat ie er misschien wel op
Dan bemoei je er niet mee!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sorry sorry sorry...,
Ik heb er ook geen verstand van...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes?quote:![]()
![]()
![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:43 schreef Ml-etje het volgende:
Nou heb geluncht en een portie enge ziektes voorbij horen komen dat ik nu evenben.
En m'n arm doet pijn
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:48 schreef Cat22 het volgende:
Dan bemoei je er niet mee!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik raad het echt iedereen aan! Het is zo ideaal. Makkelijk in het gebruik minder geur, minder rotzooi en zeker als je meer zakken tegelijk koopt niet veel duurder dan ander spul.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En doe je dan 1 maand met 1 zak? Valt me best mee eigenlijk
* misschien ook maar overstapt *
Hier ook een plas en een poepbakquote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 12:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, één kat, één zak, één maand.Hier klopt het niet helemaal. Naartjie doet zijn ding altijd in de tuin en ik denk (hoop) dat Yoko en Satsu braaf de kattebak blijven gebruiken. Want anders kan ik alle leven in mijn tuin vaarwel zwaaien.
![]()
Dus ik doe met 2 kattebakken en 3 katten ongeveer een maand. Al merk ik nu dat de poezels een plas- en een poepbak geroggeld hebben. De plasbak is uiteraard sneller vies dan de poepbak, zeker met die droge CB drolletjes.
Mja dat was het niet sotm van me geformuleerdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Enge ziektes zijn altijd zwaar interessante gespreksstof en de een weet een nog enger verhaal dan de ander.Lekker niks van aantrekken en
voor je arm.
Ow bah. Dan kan ik me voorstellen dat je effe minder blij bent.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mja dat was het niet sotm van me geformuleerd
Meer mensen die hier ineens iets engs hebben als in je kan eraan dood gaan, als het dichtbij komt lijkt het toch ineens heel dichtbij hé.
Vind het zo erg voor hen ook.
trug
Oh jee, dat is schrikken jaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 12:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Meer mensen die hier ineens iets engs hebben als in je kan eraan dood gaan, als het dichtbij komt lijkt het toch ineens heel dichtbij hé.
trug
Oh, bah...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
trug
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow bah. Dan kan ik me voorstellen dat je effe minder blij bent.
Ja dan is het wel even dichtbij, thanks MB ik wapper hem door naar de zieken en hun naasten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh jee, dat is schrikken jaSterkte
Dat is inderdaad lastig altijd... Maar als je er echt niet uitkomt kun je er altijd op zetten dat je niet weet wat je moet zeggen...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Ja dan is het wel even dichtbij, thanks MB ik wapper hem door naar de zieken en hun naasten.
Heb maar even kaartjes geschreven dat is het enige en het minste dat ik vond te kunnen doen (en stiekem was dat al best lastig, wat zet je daarop als iemand zoiets ergs te horen heeft gekregen en het bij de ene zelfs uitzichtloos is).
Oh, maar goed dat je het gedaan hebt!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 13:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Ja dan is het wel even dichtbij, thanks MB ik wapper hem door naar de zieken en hun naasten.
Heb maar even kaartjes geschreven dat is het enige en het minste dat ik vond te kunnen doen (en stiekem was dat al best lastig, wat zet je daarop als iemand zoiets ergs te horen heeft gekregen en het bij de ene zelfs uitzichtloos is).
Echt welquote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 13:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Voor je gevoel lijkt "sterkte" oid zo nietszeggend, maar tis idd wel fijn
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Echt wel
Oooh, ik moest zo huilen om dat kaartje van jullie toen![]()
(eigenlijk om elke kaart) en iedereen keek zo een beetje naar die kaart van: goh, wat een aparte namen
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, maar goed dat je het gedaan hebt!
Nadat mijn vader was overleden merkte ik pas hoe bijzonder en fijn dat is, als mensen een kaartje sturen en er dan ook daadwerkelijk iets opzetten, ipv alleen hun naam. Heel waardevol is dat
Zoals MB en Ingetje al zeiden, en wat ik recent van iemand heb gehoord, is het gewoon erg fijn dat je weet dat mensen met je meeleven. En als je niet weet wat te zeggen... zet dat dan op het kaartje. Het gebaar is vaak belangrijker dan de woorden in zo'n geval.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Wehehe, inderdaad.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En inderdaad, die namen zullen wel rare gezichten hebben opgeleverd...
Hihi nu heb je me van aaah aan het lachen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Echt wel
(eigenlijk om elke kaart) en iedereen keek zo een beetje naar die kaart van: goh, wat een aparte namen
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Echt wel
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zoals MB en Ingetje al zeiden, en wat ik recent van iemand heb gehoord, is het gewoon erg fijn dat je weet dat mensen met je meeleven. En als je niet weet wat te zeggen... zet dat dan op het kaartje. Het gebaar is vaak belangrijker dan de woorden in zo'n geval.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 13:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi nu heb je me van aaah aan het lachen.
Ja, gewoon die hele zak erin kiepen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:03 schreef Ingetje79 het volgende:
MI![]()
Cat, moet er dan 5 liter in 1 bak?
Ik wil het toch ook es gaan proberen.
Tom zat gisteren poepie te doen op de bak in de berging, waar ook de brokjes staan.
En toen ging ik de brokjes bijvullen...je zag dat arme beestje gewoon kracht zetten om sneller klaar te zijn zodat ie als eerste bij de verse brokjes kon![]()
Wehehe. Tis me ook wat, allemaal van die enge en rare internet mensen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]![]()
Mn opa vroeg wat het nou wasDus ik een beetje uitleggen over internet en 'een groepje dat ik ken van toen we naar het asiel gingen' enzo. Nou ja, de uitleg kwam niet echt aan
Mja.. Maar heel veel mensen vroegen ook: "Kan ik wat voor je doen??" en dat is heel lief, maar je kán niks voor me doen. Er is gewoon niksquote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 13:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
En toch voelt het dan lullig dat je op zo'n moment niet meer kan doen, omdat je er in je gedachten gewoon heel veel mee bezig bent. Dan voelt het gewoon zo...euhm...knullig.
En de namen
Dus 2 zakken voor 2 bakken? (duhquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, gewoon die hele zak erin kiepen.![]()
Tommieboy toch!![]()
![]()
Ik voel me hier 's avonds net de rattevanger van Hamelen. Meestal zijn ze in de keuken als ik hun bakjes klaarmaak, staan er drie katten om me heen te draaien en te gillen. En als ik richting kattekamer loop: ik zie alleen nog drie fier opgeheven staarten in het trappegat verdwijnen. Als het langzame mens ein-de-lijk is gearriveerd staan er drie hoopvolle gezichtjes, ieder op hun eigen plekje, te wachten op het diner.
Satsu kan dan ook heeeel goed spinnen en eten tegelijk.
Dat is het, je moet er zelf doorheen. Maar als je weet dat je steun kan vragen van je omgeving als het nodig is, dat voelt denk ik wel fijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja.. Maar heel veel mensen vroegen ook: "Kan ik wat voor je doen??" en dat is heel lief, maar je kán niks voor me doen. Er is gewoon niksMaar het gebaar is gewoon heel fijn, dat meeleven doet echt wel wat hoor.
EEERUUUUUUUUUUUUUUUUUUUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:17 schreef Cat22 het volgende:
Ik weet dat ik het niet over Farmville mag hebben hier, maar deze doe ik toch effe posten: fotootje van een boerderij.
[ afbeelding ]
Dat vroeg mams mij na Baloe en ik halfjankend "ja, zorg maar dat die kat weer levend wordt"quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja.. Maar heel veel mensen vroegen ook: "Kan ik wat voor je doen??" en dat is heel lief, maar je kán niks voor me doen. Er is gewoon niksMaar het gebaar is gewoon heel fijn, dat meeleven doet echt wel wat hoor.
Nee, 10. Het gaat exponentieel, jeweets.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dus 2 zakken voor 2 bakken? (duh)
Kost dat?
Aww.quote:MB, tis ook best lastig om het een naam te geven; zo had ik het vorige week met de vrouw van m'n baas over MrS in China (zij is gisteren voor een maand daarheen vertrokken).
Hoe noem je zo iemand nou? "iemand die ik van internet ken" vind ik zo puberaal![]()
Jullie noem ik altijd "eentje van de groep van de assielactie"
Ik begin niet meer aan uitleggen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]![]()
Mn opa vroeg wat het nou wasDus ik een beetje uitleggen over internet en 'een groepje dat ik ken van toen we naar het asiel gingen' enzo. Nou ja, de uitleg kwam niet echt aan
Ach jeetje toch. Arme Ing.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat vroeg mams mij na Baloe en ik halfjankend "ja, zorg maar dat die kat weer levend wordt"
Ik ook niet...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik begin niet meer aan uitleggen.
Zo stom he? Zo kinderachtig ook...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach jeetje toch. Arme Ing.![]()
(en arme mams
)
Ja, dat is wel fijn inderdaad, dat ze je kentquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zo stom he? Zo kinderachtig ook...
Ze bedoelde het goed, in de zin van ff langskomen of eten maken ofzo![]()
Nou ja, ze kent me inmiddels 30 jaar, dus ze weet wie het zegt
Ik denk dat ze het wel snapte. Maar als er één vraag van je verdrietige kind is is waar je als liefhebbende mamma op zo'n moment niks mee kunt.....quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ben echt ronduit onuitstaanbaar danquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat ik een cluppie ken van internet en daar is het mee klaar.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook niet...
Die kinderen hier ook... zijn ze druk aan het spelen, zit ik even op fok...
"Wie zijn dat dan?"
"Hoe ken je die dan?"
"Heb je ze wel eens gezien?"
Hehequote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 13:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat vroeg mams mij na Baloe en ik halfjankend "ja, zorg maar dat die kat weer levend wordt"
Het eerstequote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat ik een cluppie ken van internet en daar is het mee klaar.
Mijn ouders vragen er al niet meer naar, sinds ik voor mijn eerste forum meet ever (ander forum) naar Londen ben geweest in mijn eentje. En levend terugkwam. Dus ik denk dat ze me óf voor gek hebben verklaard, of tot de conclusie zijn gekomen dat ik misschien wel weet wat ik doe.
Ik heb ze via innet niet goedkoper gevonden dan bij de dierenspeciaalzaak. Dus ik koop ze hier in de stad. Niet iedere zaak heeft Vitakraft, moet je misschien even naar zoeken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Tja....
Magoed, pauze voorbij, nog 3,5 uur!![]()
Cat, haal je die korrels bij een dierenspeciaalzaak of bestel je ze via i'net?
Ik lees straks wel...
Doeiiiii
Die kinderen snappen net aan hoe email werkt, dus dit met plaatjes vinden ze heeeeeeeel interessantquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat ik een cluppie ken van internet en daar is het mee klaar.
Mijn ouders vragen er al niet meer naar, sinds ik voor mijn eerste forum meet ever (ander forum) naar Londen ben geweest in mijn eentje. En levend terugkwam. Dus ik denk dat ze me óf voor gek hebben verklaard, of tot de conclusie zijn gekomen dat ik misschien wel weet wat ik doe.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:28 schreef Ml-etje het volgende:
2 paracetamols gescoord en spijt dat ik tasloos naar kantoor ben gerend.
Mijn lieve collega wel jaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel fijn dat ze paracetamols hebben...
Mijn moeder was toen we naar DTH gingen voor het eerst van mn leven niet bezorgd om me...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het eerstemijn oma wantrouwt mijn forumdinnetje nu nog
Mensen die internet begrijpen leg ik het idd zo uitquote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 13:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die kinderen snappen net aan hoe email werkt, dus dit met plaatjes vinden ze heeeeeeeel interessant
En voor de rest zeg ik inderdaad gewoon dat ik op een forum zit, en daar mensen van ken
Gelukkig maar!quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn moeder was toen we naar DTH gingen voor het eerst van mn leven niet bezorgd om me...Altijd maakt ze zich OVERAL zorgen om, maar dit leek haar dan wel weer veilig...
Ja, dat moet dan inderdaad wel...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mensen die internet begrijpen leg ik het idd zo uit
Ik ken Re zelfs via FOK! dus ja, dan moet je het wel een beetje uitleggen aan je ouders
Ja, erg he...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik dus normaal ookquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gelukkig maar!
Ik heb er altijd (samen met een pleister) in mijn beurs zitten. En 99% van die dingen geef ik aan anderen die dat niet bij zich hebben.
ik noem jullie altijd verspilling van bandbreedtequote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dus 2 zakken voor 2 bakken? (duh)
Kost dat?
MB, tis ook best lastig om het een naam te geven; zo had ik het vorige week met de vrouw van m'n baas over MrS in China (zij is gisteren voor een maand daarheen vertrokken).
Hoe noem je zo iemand nou? "iemand die ik van internet ken" vind ik zo puberaal![]()
Jullie noem ik altijd "eentje van de groep van de asielactie"
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat moet dan inderdaad wel...
En als jullie kindjes krijgen worden het dus FOK!-kindjes!!!!
[..]
Ja, erg he...
Ik belde zelf die avond maar: "Ja, mocht je het je afvragen, ik ben veilig thuisgekomen..."
Normaal moet ik smsen en bellen etc als ik ergens heen ga, maar dit...Wel heel leuk MB! (ben nu wel nieuwsgierig hoe dat nu gegaan is..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Tombola
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik noem jullie altijd verspilling van bandbreedte
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 13:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat moet dan inderdaad wel...
En als jullie kindjes krijgen worden het dus FOK!-kindjes!!!!
[..]
Ja, erg he...
Ik belde zelf die avond maar: "Ja, mocht je het je afvragen, ik ben veilig thuisgekomen..."
Normaal moet ik smsen en bellen etc als ik ergens heen ga, maar dit...Jaaa, FOK!kindjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, jouw moeder
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
I feel the luv!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik noem jullie altijd verspilling van bandbreedte
Net als mijn ouders. Die kunnen daar ook niks mee. Ze vinden het erg dat ik er verdrietig om ben, maar snappen het niet zo goed. Tis immers maar een beest.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:51 schreef oh-oh het volgende:
Oh mijn ouders waren op vakantie toen Frits dood ging en zeiden ach wat jammer toen ze terug kwamen, en mn zusje zei, nee mailde, och beter dan m laten kreperen he.
Gelukkig weet ik dat ik t bij hun niet hoef te zoeken qua medeleven
Toen hij nog veel in FOT rondhing zocht hij modellen om bij hem op de foto te gaan, toen ben ik dus een keer bij hem op de foto geweest. Een maand later ongeveer zaten we op msn en ik had niks te doen en hij ook niet en hij vroeg of ik mee ging uit eten en ben ik dus een uurtje later op de trein gestapt van Zwijndrecht naar Amsterdam en gingen we eten en zo begon hetquote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 13:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wel heel leuk MB! (ben nu wel nieuwsgierig hoe dat nu gegaan is..)
Tombola
Feel good moviequote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Toen hij nog veel in FOT rondhing zocht hij modellen om bij hem op de foto te gaan, toen ben ik dus een keer bij hem op de foto geweest. Een maand later ongeveer zaten we op msn en ik had niks te doen en hij ook niet en hij vroeg of ik mee ging uit eten en ben ik dus een uurtje later op de trein gestapt van Zwijndrecht naar Amsterdam en gingen we eten en zo begon het![]()
3 weken later ofzo gingen we naar werchter (Muse) en 5 weken later gingen we een week naar New York
Wat een leuk verhaal!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Toen hij nog veel in FOT rondhing zocht hij modellen om bij hem op de foto te gaan, toen ben ik dus een keer bij hem op de foto geweest. Een maand later ongeveer zaten we op msn en ik had niks te doen en hij ook niet en hij vroeg of ik mee ging uit eten en ben ik dus een uurtje later op de trein gestapt van Zwijndrecht naar Amsterdam en gingen we eten en zo begon het![]()
3 weken later ofzo gingen we naar werchter (Muse) en 5 weken later gingen we een week naar New York
Nja, ik verwacht ook niks van hun, t irrritante is, zij verwachten wel altijd van alles van minquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Net als mijn ouders. Die kunnen daar ook niks mee. Ze vinden het erg dat ik er verdrietig om ben, maar snappen het niet zo goed. Tis immers maar een beest.![]()
![]()
Net als de rest van de familie trouwens. Ze zijn totaal niet huisdier minded. Maar toen Siepke overleed kreeg ik wel een lief kaartje van mijn broer. Ik meteen weer![]()
![]()
![]()
I knowquote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 14:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat een leuk verhaal!![]()
En als je zwanger zou worden en je gaat posten in OUD dan krijg je ******* rond jullie namen ********. Omdat het een Fok baby is.
Jij helemaal onder de indruk van die enorme camera natuurlijkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de moves weet?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
I know![]()
Ik moet alleen nog even zwanger worden
Nou inderdaadquote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 14:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij helemaal onder de indruk van die enorme camera natuurlijk![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 14:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de moves weet?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou inderdaadKwam ik aan met mn minicompactje
![]()
[..]
Ja![]()
Nou ja, behalve 'even zwanger worden', moeten we eerst 'even een nieuw huis', want in dit huis past echt geen baby, hoe klein die ook zijn
Ach joh, als je maar een leuke cameratas hebt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou inderdaadKwam ik aan met mn minicompactje
![]()
Allemaal details.quote:[..]
Ja![]()
Nou ja, behalve 'even zwanger worden', moeten we eerst 'even een nieuw huis', want in dit huis past echt geen baby, hoe klein die ook zijn
Nee gekkie, dies van de eurowinkelquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
ik herinner me ineens, oh-oh, dat die envelop van jou in wel erg vrolijk tape was gewikkeld![]()
is dat het officiele tape van de zaak ofzo?
Haha met sterretjes enzo? Ik dacht ook dat wil ik zien @ workquote:
Waar moet die krabpaal dan? In de slaapkamer?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 14:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach joh, als je maar een leuke cameratas hebt.
[..]
Allemaal details.![]()
Krabpaal uit de woonkamer en hoppa! Plek voor de box.
Ik haal die altijd bij dequote:
Doorverkopen aan mij en klimdingen aan de muur schroeven.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Waar moet die krabpaal dan? In de slaapkamer?
Daar is geen cm ruimte over en meer kamers hebben we niet
Maar goed, ik heb geen haast
Dongel ze! De volgende post uit het noorden moet van Strega zijn!quote:
En dan Spider zn pride and joy afpakken zeker? No way!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 14:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doorverkopen aan mij en klimdingen aan de muur schroeven.![]()
*is behulpzaam*
een babybouncer kopen, haakje int plafondquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:12 schreef MissBliss het volgende:
want in dit huis past echt geen baby, hoe klein die ook zijn
Ik heb echt een heel assortimentquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Haha met sterretjes enzo? Ik dacht ook dat wil ik zien @ work
Ja, jouw post was saai en kleurloosquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik haal die altijd bij deAction
.
En vergeet vervolgens mijn zakjes en vloppen ermee dicht te plakken.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, jouw post was saai en kleurloos![]()
quote:Maar rook wel lekkerder dan de mijnes
Nou, dan wacht je nog maar effe met je kind.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En dan Spider zn pride and joy afpakken zeker? No way!
Ik rook het ook meteen he, toen ik mn brievenbus beneden in de hal openmaaktequote:
Postbode zal wel gedacht hebben dat een heupflesje was bezweken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik rook het ook meteen he, toen ik mn brievenbus beneden in de hal openmaakte
Achgossie Yokoquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:45 schreef Cat22 het volgende:
Naartjie ligt op de zitzak. Yoko wilde graag heel dicht bij haar vriendje liggen dus kroop erbij. Inmiddels heeft Heer Naard zich zo breed neergelegd dat Yoko op het randje balanceert. Maar ze blijft hem trouw.![]()
Ze is niet echt goed met subtiele signalen.
Was dat Naartje?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Postbode zal wel gedacht hebben dat een heupflesje was bezweken.![]()
Ik ga dadelijk in bad. Wat zal ik er deze keer eens ingooien?
Wat vind je trouwens van mijn Naartje-kaartje?
Dat dacht ik al.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Was dat Naartje?
Tja, ik dacht oh ja een poes natuurlijk
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:49 schreef oh-oh het volgende:
FF snel voor Senesta komt, de bento van vandaag:
[ afbeelding ]
De kaas die bij de worst zit was voor de hondjes Pagan, laat dat maar aan Strega zien, speciaal voor haar gedaan![]()
En in het flesje zat peerbalsamicodressing voor over mn tomaatje met feta, en op mn roggebrood zat cranberrypaté
Oh dat is wel heel erg tof zeg!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.![]()
Dat is heer Naard, een jaar of 3 geleden heeft een vriendin hem van een foto overgetekend en mij een stel kaartjes kado gegeven.Heulemaal uit de U S of A.
Kaas.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:49 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
De kaas die bij de worst zit was voor de hondjes Pagan, laat dat maar aan Strega zien, speciaal voor haar gedaan![]()
En in het flesje zat peerbalsamicodressing voor over mn tomaatje met feta, en op mn roggebrood zat cranberrypaté
Jawel hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:12 schreef MissBliss het volgende:
Maak je nou gewoon bento's voor jezelf?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:49 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Je had hem dus nog niet weggegooid.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat is wel heel erg tof zeg!
Die gaat nu wel maar mooi in de bewaarbak
Dat pieleke zo pontificaal in beeldquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:52 schreef oh-oh het volgende:
En Ml kiek dan, zulluke tape:
[ afbeelding ]
En Sjon wou ook nog ff hoi zeggen zo voor het weekend:
[ afbeelding ]
Hahahaha heb je die op je werk liggen joh??quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:52 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sjon ziet er een beetje gay uit.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:52 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het valt toch best mee met d'rquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je had hem dus nog niet weggegooid.
Ja, ze doet wel ruig en stoer en antikat, maar ze heeft een peperkoeken hartje.quote:
Voor wie anders dan????quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maak je nou gewoon bento's voor jezelf?
post van Cat, je ruikt het meteen...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik rook het ook meteen he, toen ik mn brievenbus beneden in de hal openmaakte
Nouja, ik ken het van mama's die het voor hun kindjes maken.quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
post van Cat, je ruikt het meteen...
[ afbeelding ]
Ja je hebt mazzel , ik was vergeten m gisteren meteen mee te nemen naar het oud papierquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, ze doet wel ruig en stoer en antikat, maar ze heeft een peperkoeken hartje.
Ja, ik verstuur vaak zat dingen vanuit hier, thuis heb ik dr ook een boel nog.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hahahaha heb je die op je werk liggen joh??
Sjonnieboy
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja je hebt mazzel , ik was vergeten m gisteren meteen mee te nemen naar het oud papier
het is moeilijker om tijden te vinden waarop ik geen tijd heb dan welquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die ruikt naar aardbeitjes!
Kun jij mijn ava misschien toevallig als je tijd hebt oppoetsen zodat die wat scherper wordt? En die tekst onder de poes mag weg.
Thanks!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is moeilijker om tijden te vinden waarop ik geen tijd heb dan wel
ik zal even kijken voor je
Draakquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja je hebt mazzel , ik was vergeten m gisteren meteen mee te nemen naar het oud papier
Lekker hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, ik verstuur vaak zat dingen vanuit hier, thuis heb ik dr ook een boel nog.
En ik heb niet alleen een eigen bureau al 8 jaar, gewoon een hele eigen kamer, en nog groot ook
wat een dotjequote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:52 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
En als er iemand op de foto moet dan? Dat is nu al zo'n drama met die krabpaal, rode stoel etc. Je weet best dat het proppen isquote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 14:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jawel hoor![]()
.
Fotoscherm aan de kant, voila!.
ik zie net dat er iets fout is gegaan bij het samenvoegen van de layers, die zwarte balk hoort nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Ik vind je ava versie iets charmanter ja. Maar then again... ik krijg het al niet voor elkaar een pica te verkleinen dus ik moet niet mopperen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zie net dat er iets fout is gegaan bij het samenvoegen van de layers, die zwarte balk hoort niet
Ja, je moet hem nu niet kwijtmaken he?quote:
En dan moet ik hem bij webicon zetten he? En hoe krijg ik hem dan hier zichtbaar? Want ik zie nu nog mijn ouwe ava.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:18 schreef DeZwabber het volgende:
ik raak niks kwijt, hij staat netjes in m'n emmer
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En als er iemand op de foto moet dan? Dat is nu al zo'n drama met die krabpaal, rode stoel etc. Je weet best dat het proppen is
Is morgen toch 11.30 oke? Ipv 11.15?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hmm, misschien moet je dan ook even je oude usericon uit de lijst verwijderen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan moet ik hem bij webicon zetten he? En hoe krijg ik hem dan hier zichtbaar? Want ik zie nu nog mijn ouwe ava.
Lekker, laat je maar verwennen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:19 schreef oh-oh het volgende:
Aaah ik krijg net een smsje van de man van mn vriendin.
Karel en Kees hebben al lekker gewandeld.
Er ligt hier een joggingbroek voor je klaar, eten staat om 18.15 op tafel,
tot strakjes!
Hij heeft deze week vrij, dus hij is hun eigen twee honden en die twee van mij een goed stuk gaan lopen vanmiddag. Dochter is op kdv, zijn vrouw en ik komen straks tegelijk "thuis" en dan kunnen we aanschuiven
![]()
Tis dat ze mn beste vriendin is anders had ik m al lang ingepikt die kerel
Stregaaaa! Fijn dat je online bent!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:20 schreef Strega het volgende:
Lieve allemaal, Pagan komt net binnen met mijn netbook met werkende dongel van de buurman!
geweldig dus. Ik heb hier de hele dag geprobeerd naar huis te mogen, maar helaas, mag dus nog niet. Maandag komt de chef de clinique, heer eerst weer kijken.
Moet eerlijk zeggen, heb het wel gehad hier. Maar goed, kan nu weer contact hebben via internet, want ik moet nog bedrust houden.
Pagan komt zo met de koffie, daarna meld ik me weer.
Heb het al gevonden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hmm, misschien moet je dan ook even je oude usericon uit de lijst verwijderen?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:19 schreef oh-oh het volgende:
Aaah ik krijg net een smsje van de man van mn vriendin.
Karel en Kees hebben al lekker gewandeld.
Er ligt hier een joggingbroek voor je klaar, eten staat om 18.15 op tafel,
tot strakjes!
Hij heeft deze week vrij, dus hij is hun eigen twee honden en die twee van mij een goed stuk gaan lopen vanmiddag. Dochter is op kdv, zijn vrouw en ik komen straks tegelijk "thuis" en dan kunnen we aanschuiven
![]()
Tis dat ze mn beste vriendin is anders had ik m al lang ingepikt die kerel
Ik wil gewoon een groter huis!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 15:21 schreef Burdie het volgende:
[..]gaat lukken
.
En die rode stoel kan weg. En de box kan wel even op het bed als er fotostudiomensen komen
![]()
.
Opgelost, slotje!.
Oh je hebt m gekregenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:24 schreef Strega het volgende:
[..]
Lekker, laat je maar verwennen.
Ik zat net met tranen toen de post kwam, geweldig, die foto's
Gisteren al zo verwent door Nok, nu weer door jou. xxx
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zoooo met joggingbroek! Wat lief!!!
Stregaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:24 schreef Strega het volgende:
[..]
Lekker, laat je maar verwennen.
Ik zat net met tranen toen de post kwam, geweldig, die foto's
Gisteren al zo verwent door Nok, nu weer door jou. xxx
gewoon je oude ui uit de lijst verwijderenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb het al gevonden.![]()
Nu nog mijn oude UI uit de OP (laten) slopen.
Zwabbert.....![]()
![]()
![]()
Ah ok, das nog redelijk in het begin idd.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:36 schreef DeZwabber het volgende:
geen idee eigenlijk, wel in deel een nog
even geen zin om dat boek te gaan halen![]()
maar ehh, hij heeft net de brief beantwoord die hij kreeg omdat mr Honda was overleden
nopequote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah ok, das nog redelijk in het begin idd.
Heb je wel eens iets van John Irving gelezen?
nopequote:Is je moeder trouwens die verhalenbundel aan het lezen in het NL of niet?
Marktplaats even checkenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:46 schreef ferrari_rood het volgende:
@strega fijn dat je nu i-net hebt
Ik heb al de hele tijd peper op schoot.
Er moet toch iemand zijn die hem een huisje kan bieden
Straks naar de ikea.
Iemand een suggestie waar ik voordelig verhuisdozen kan kopen?
ik geloof dat het niet heel veel uitmaakt, ze smaken alletwee anders, het zijn alletwee blendsquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:37 schreef Ml-etje het volgende:
Wat is goede whiskey? Teachers of Ballantines?
Hihi heb iemand die van dure whiskey houdt maarja ik vind het al snel duur ben ik bangquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik geloof dat het niet heel veel uitmaakt, ze smaken alletwee anders, het zijn alletwee blends
verder heb ik er niet veel verstand van, sowieso zeggen blends me niets, ik heb voornamelijk single malts uitgeprobeerd
Oh John Irving moet je ook echt es lezenquote:
Dat is een van de weinige boeken waarvan de film het boek echt eer aan doet ookquote:
dat denk ik wel ja, whisky word al heel snel heel duurquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi heb iemand die van dure whiskey houdt maarja ik vind het al snel duur ben ik bang
k heb een kaartje, misschien ga ik als fotograaf in Eindhovenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:44 schreef Greys het volgende:
Voor wie er nog kaarten wil voor de gratis film (zie header hierboven...)
Dan zou ik maar opschieten!
IS het nieuwe huis verbetering??quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij gaan voor 90% zeker verhuizen.
Ik ben heel blij om weg te gaan maar aan de andere kant verhuizen is niet mijn hobby.
Leuk! Een hele zaal vol FOK!-ersquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
k heb een kaartje, misschien ga ik als fotograaf in Eindhoven
Naja dat geklaag over het huis waar je nu in woont is ook maar niks toch?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij gaan voor 90% zeker verhuizen.
Ik ben heel blij om weg te gaan maar aan de andere kant verhuizen is niet mijn hobby.
Nogal. Een eengezinswoning met garage, geisoleerd 3 slaapkamers op de 1e verdieping en een 4e op zolder, tuin enz enzquote:
bij iedere plaats (rotterdam/amsterdam/eindhoven/groningen) komt een fokfotograafquote:
Collega is nog niet klaar dus ja ik zit nog even en idd tot straksquote:
Wow!!! Super toch? en hoe doe je het met je werk?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:17 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Nogal. Een eengezinswoning met garage, geisoleerd 3 slaapkamers op de 1e verdieping en een 4e op zolder, tuin enz enz
Woensdag was hier iemand in opdracht van de huidige verhuurder vanwege een energie label. Het werd E en waarschijnlijk zelfs F
tis om triest van te wordenquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 16:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij iedere plaats (rotterdam/amsterdam/eindhoven/groningen) komt een fokfotograaf
Ik kan nu al niet wachten om ze te zienquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat een leuke foto's zullen dat worden
FOK!?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:59 schreef DeZwabber het volgende:
hmm, waarmee ga ik mijn avond vullen
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik had net de reincarnatie van de heilige maagd Maria aan de lijn
![]()
Dank u!quote:
B&H!quote:
Dito!quote:
Geen idee, kom ook net binnenvallenquote:
Haha okequote:
Wij zitten hier nu dingen te verzinnen zodat we niet hoeven te koken. Hij is nu met z'n moeder aan 't bellenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha oke![]()
Jaaa, weekeennddd!!!!
Ik heb ook geen zin om te koken hoor GB![]()
Ohnomnomnom!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik gooi zo broodjes in de oven en swaaarrmaaa in de koekenpan, knoflooksaus erbij en
Dit is een vergelijkbaar huis Indeling is iets anders, maar zelfde oppervlak, kijk hoe klein! Check die keuken en badkamerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:01 schreef Ingetje79 het volgende:
En MB wil een huis waar ze kan bewegen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |