quote:
Ooooooooh ja , mn bento mn bentooooooquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:49 schreef Ml-etje het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk zo onverminderd vrolijk joehoeeee
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bijna lunchtime !
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:51 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb de woonkamer en badkamer gepoetst, het huis opgeruimd, kadootjes ingepakt en de afwas gedaan! Go me!![]()
![]()
![]()
![]()
Nu even bijlezen en kopje thee.
Pas toen mijn haar lang genoeg was dat ik er de telefoon mee van de grond kon ophengelen, heb ik 112 kunnen bellenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:46 schreef Pagan het volgende:
[..]
Toen hing je haar minder voor je ogen als nu.
Die tranentrekker kom ik echt tig keer per jaar tegen op allemaal sites fora en zoquote:
Arme arme rapunzel!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:52 schreef DeZwabber het volgende:
whut whut whut? de TT klinkt redelijk fout![]()
[..]
Pas toen mijn haar lang genoeg was dat ik er de telefoon mee van de grond kon ophengelen, heb ik 112 kunnen bellen
nou ja, een telefoon is een stuk minder zwaar dan een heks he...quote:
Als ik nu al aan mn bento begin weet ik niet of ik het trek tot 17.30quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:55 schreef tombolafan het volgende:
Ik krijg ook honger nu...
En ik ga dan ook maar zo eten
Mogguh!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb de woonkamer en badkamer gepoetst, het huis opgeruimd, kadootjes ingepakt en de afwas gedaan! Go me!![]()
![]()
![]()
![]()
Kan niet, dan had mijn vader hem allang een keer doorgemaild, aan iedereen die maar in zijn adresboek staat. In het veld "Aan". Van BCC heeft hij nog noooooooit gehoord.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die tranentrekker kom ik echt tig keer per jaar tegen op allemaal sites fora en zo
Eeej, kheb je adres, doe me van t weekend ff heel brutaal een reminder als je wil, dan pak ik ze in en stuur ik ze opquote:
Nou, toch is het zoquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:57 schreef Pagan het volgende:
[..]
Kan niet, dan had mijn vader hem allang een keer doorgemaild, aan iedereen die maar in zijn adresboek staat. In het veld "Aan". Van BCC heeft hij nog noooooooit gehoord.
HOOOOOOquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
telefoon, ik hengelde geen mannen door het raam naar binnen
ehhh, cat heeft een gram cafeine gesnoven?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:51 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb hem ook al vaker gezien idd...quote:
Mogguh!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat is altijd nog meer dan wat ik naar binnen hengelquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HOOOOOO
Rapunzel heeft maar 1 man naar binnen gehengeld hoor... verder alleen een oude toverkol...
Keurig monogaam meisje is ze...
Erg he?quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat ga ik morgen doen... denk ik... hoop ik...
Primaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 11:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Eeej, kheb je adres, doe me van t weekend ff heel brutaal een reminder als je wil, dan pak ik ze in en stuur ik ze op
Ik mocht niet meer langskomen van jou toch?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier bij mij toch?
Hoef je niet eens kadootjes in te pakken, alleen maar het schoonmaken, en zo groot is mijn huis nie
Wie wil komen schoonmaken is altijd welkomquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik mocht niet meer langskomen van jou toch?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wie wil komen schoonmaken is altijd welkom
Ik ben zoooooooo makkelijk johquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat is wel heel makkelijk he...
Ja die ga ik binnenvragen , dat is slim!quote:
Ja nou, ik heb geen stalkerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die ga ik binnenvragen , dat is slim!
Nodig jij JOUW stalker maar lekker uit in JOUW huis, dat is mij net een brug te ver
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wie wil komen schoonmaken is altijd welkom
Het is leuk!!!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:13 schreef Greys het volgende:
Header gezien?
Bioscoopzalen vol met alleen FOK!-ers straks, dat zal me een klap geven
Whut waar?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:13 schreef Greys het volgende:
Header gezien?
Bioscoopzalen vol met alleen FOK!-ers straks, dat zal me een klap geven
Thanks!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Exclusieve FOK!voorvertoning van de film 'The Book of Eli'
t zijn 2 avonden he...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Thanks!
Jammer genoeg kan ik er niet bij zijn, heb een werkding die avond.
Sjon!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:16 schreef oh-oh het volgende:
Pispup, pist ie net echt een onwijze poel hier, gewoon midden in de kamer
![]()
Die dacht dat ie safe was na mn uitlatingen van gisteren zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Maar vanuit mijn werk om 17.00 uur in Amsterdam of Rotterdam zijn is ietwat onhaalbare kaart.quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sjon!![]()
![]()
Echt oh-oh, ik zweer je: katten zijn zoveel makkelijker.
Eg nie, die pis moet je hun hele leven uit de kattenbak scheppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
jammer...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar vanuit mijn werk om 17.00 uur in Amsterdam of Rotterdam zijn is ietwat onhaalbare kaart.
Eindhoven?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar vanuit mijn werk om 17.00 uur in Amsterdam of Rotterdam zijn is ietwat onhaalbare kaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |