quote:
Ooooooooh ja , mn bento mn bentooooooquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:49 schreef Ml-etje het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk zo onverminderd vrolijk joehoeeee
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bijna lunchtime !
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:51 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb de woonkamer en badkamer gepoetst, het huis opgeruimd, kadootjes ingepakt en de afwas gedaan! Go me!![]()
![]()
![]()
![]()
Nu even bijlezen en kopje thee.
Pas toen mijn haar lang genoeg was dat ik er de telefoon mee van de grond kon ophengelen, heb ik 112 kunnen bellenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:46 schreef Pagan het volgende:
[..]
Toen hing je haar minder voor je ogen als nu.
Die tranentrekker kom ik echt tig keer per jaar tegen op allemaal sites fora en zoquote:
Arme arme rapunzel!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:52 schreef DeZwabber het volgende:
whut whut whut? de TT klinkt redelijk fout![]()
[..]
Pas toen mijn haar lang genoeg was dat ik er de telefoon mee van de grond kon ophengelen, heb ik 112 kunnen bellen
nou ja, een telefoon is een stuk minder zwaar dan een heks he...quote:
Als ik nu al aan mn bento begin weet ik niet of ik het trek tot 17.30quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:55 schreef tombolafan het volgende:
Ik krijg ook honger nu...
En ik ga dan ook maar zo eten
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:51 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb de woonkamer en badkamer gepoetst, het huis opgeruimd, kadootjes ingepakt en de afwas gedaan! Go me!![]()
![]()
![]()
![]()
Kan niet, dan had mijn vader hem allang een keer doorgemaild, aan iedereen die maar in zijn adresboek staat. In het veld "Aan". Van BCC heeft hij nog noooooooit gehoord.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die tranentrekker kom ik echt tig keer per jaar tegen op allemaal sites fora en zo
Eeej, kheb je adres, doe me van t weekend ff heel brutaal een reminder als je wil, dan pak ik ze in en stuur ik ze opquote:
Nou, toch is het zoquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:57 schreef Pagan het volgende:
[..]
Kan niet, dan had mijn vader hem allang een keer doorgemaild, aan iedereen die maar in zijn adresboek staat. In het veld "Aan". Van BCC heeft hij nog noooooooit gehoord.
HOOOOOOquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
telefoon, ik hengelde geen mannen door het raam naar binnen
ehhh, cat heeft een gram cafeine gesnoven?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:51 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |