ik ben erbijquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:40 schreef MissMSX het volgende:
Zie ik nou een Ming Kee meet aankomen?
Het valt te proberen he?![]()
Echt het proberen waardquote:
Het sfeertje vind ik al briljantquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:44 schreef CaLeX het volgende:
Ik vind Ming Kee niet zo heel bijzonder als ik eerlijk mag zijn.....
Zitten een stuk betere restaurantjes in die straat
De Wantan soep bij Sing Keequote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het sfeertje vind ik al briljant
Die rits andere restaurants staan ook nog steeds op mijn verlanglijstje. Welke raad je aan?
Oew, ziet er goed uit. Ga ik binnenkort zeker proberen!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:52 schreef CaLeX het volgende:
[..]
De Wantan soep bij Sing Kee![]()
klik
en Cheung Wing bevalt altijd erg goed. Zit iets verder in de straat, moet je met een roltrap omhoog.
quote:Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Je lacht je rot somsquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:47 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Kpd , ik heb nog nooit de neiging gehad om daar toegang voor te willen.
Dat er geen slager meer zit in de Keizerstraat is echt een doodzonde! Tis zo k.u.t. als je uit je werkt komt en nog even snel wat moet kopen en dan verplicht aan het vlees van de Appie moetquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:58 schreef SolidasRock het volgende:
Ah ja, er zijn zaken die ik goed vond zomaar verdwenen, de shoarmawinkel in de keizerstraat met die gele buitengevel, de surinaamse Brada's in eveneens keizerstraat, de chinees op stevinstraat (vond ik stuk beter dan die ik keizerstraat), de slager in de keizerstraat voor een broodje bal oa.
Nee, dit topic. Maar het was een storing en er zijn aantal topicjes over verschenen en Glowmouse heeft het opgelost of zoiets.quote:
Ah, niets van gemerktquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee, dit topic. Maar het was een storing en er zijn aantal topicjes over verschenen en Glowmouse heeft het opgelost of zoiets.
Als het een Den Haag-meet is gaat-ie ws nooit doorquote:
Ik hoor een tegenvoorstel aankomenquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als het een Den Haag-meet is gaat-ie ws nooit door
Als je je kind Danny-Boy noemt dan móet het toch ook gewoon fout gaan?quote:Danny-Boy is ontsnapt....mss daarom. De moordenaar van Pascal Triep (Dakmoord in de Kompasbuurt) is ontsnapt tijdens zijn TBS-verlof (het zal eens niet zo zijn).
Oh, ik wel. Nieuwsgierig genoeg voor. Plaatjes gepost ookquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:47 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Kpd , ik heb nog nooit de neiging gehad om daar toegang voor te willen.
Ik ook niet. En als ik zo die culinaire vergelijkingen zie, heb ik het gevoel dat ik op dít gebied de boer'ntrien ben...quote:
Ik heb bij hun keuken gegeten tijdens Eten & Drinken 2010 op het Malieveld...telt dat ook?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:27 schreef knnth het volgende:
Wie is hier trouwens wel 'ns bij Calla's geweest? Als we het dan over culinair hebben
Dat ziet er uit als iets dat ik niet kan betalenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:27 schreef knnth het volgende:
Wie is hier trouwens wel 'ns bij Calla's geweest? Als we het dan over culinair hebben
En daar zit je ons nu lekker mee te maken?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:14 schreef knnth het volgende:
Ik ook niethad een waardebon gekregen, samen met een vriend daar voor 240 euro gegeten en we hoefden niets bij te betalen
was echt geweldig, ruim drie uur lang superlekker eten en geweldige wijn.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:06 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oh, ik wel. Nieuwsgierig genoeg voor. Plaatjes gepost ook![]()
Maar inmiddels al lang niet meer geweest. Het was niet zo veelbelovend als de naam deed vermoeden.
Want Slager Spaans is weg omdat hij nu aan het rentenieren is op de bahama's?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:02 schreef Jill-RMC het volgende:
Dat er geen slager meer zit in de Keizerstraat is echt een doodzonde! Tis zo k.u.t. als je uit je werkt komt en nog even snel wat moet kopen en dan verplicht aan het vlees van de Appie moetKomt me echt me strot uit zo langzamerhand. Een goede slager zou het echt heel goed doen op dat hoekje.
Patatquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:13 schreef Jill-RMC het volgende:
Wat gaan we vanavond eigenlijk eten?
Misschien was het gewoon geen goede slager hequote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:19 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Want Slager Spaans is weg omdat hij nu aan het rentenieren is op de bahama's?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:22 schreef Atreidez het volgende:
Ik eet trouwens peultjes, 2 aardappels en een rundercarre (van de appie).. Ik dacht wat leuk, nieuw soort vlees, maar het is gewoon een platgeslagen rundervink
Geloof dat Spaans (die ook echt Spaans heette) er mee gekapt was omdat ie of idd aan t rentenieren was of ergens andere zaak ging doen ofzo. Weet niet meer precies hoe het zat. Toen heeft een andere familie (geen Spaans) die toko overgenomen en die zijn falliet gegaan. Nouja die zijn gewoon van de een op de andere dag met de Noorderzon vertrokken. S'nachts het pand leeggehaald en foetsie.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:19 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Want Slager Spaans is weg omdat hij nu aan het rentenieren is op de bahama's?
Pasta met gerookte zalm, spinazie en kruidenkaasquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:13 schreef Jill-RMC het volgende:
Josh Duhamelquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
hangt er vanaf wie er op de foto staat
Calla'squote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:27 schreef knnth het volgende:
U2! Geniet ervanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:17 schreef becky27 het volgende:
weeeeeeekend!!![]()
Ik zit morgen en overmorgen in A'dam, zin in! Iedereen fijn weekend.
Moiquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
hangt er vanaf wie er op de foto staat
Doe je goedquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:10 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Calla's. Das een van mijn favo restaurants, eet er een paar keer per jaar
.
Ik kwam daar regelmatig en ik vroeg wel eens uit beleefdheid hoe het ging, er werkte daar een vrouw (haar dochter werkte er ook, lekker blond mokkeltje) en die vertelde me dat het niet zo goed ging sinds dat de keizerstraat afgesloten was voor autorijdend verkeer. Men was nu niet zo snel meer geneigd ff te stoppen en een broodje bal bijv te kopen. (tegenwoordig gaan de paaltjes nog wel omlaag na een bepaalde tijd maar toen niet geloof ik)quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:52 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Geloof dat Spaans (die ook echt Spaans heette) er mee gekapt was omdat ie of idd aan t rentenieren was of ergens andere zaak ging doen ofzo. Weet niet meer precies hoe het zat. Toen heeft een andere familie (geen Spaans) die toko overgenomen en die zijn falliet gegaan. Nouja die zijn gewoon van de een op de andere dag met de Noorderzon vertrokken. S'nachts het pand leeggehaald en foetsie.
Vanavond Peen & Uien...met een gemalen biefstukje....twee zelfs want mn broertje zei net dat ie niet mee at. Inpikken die handel
ik eet gewoon boterhammen met filet american en zelfgesneden uitjes, en mijn dinnetje patat en satekroketje.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:13 schreef Jill-RMC het volgende:
Daar heb ik Google even op los moeten laten. Maar ik lust hem wel...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:18 schreef zeemonster het volgende:
Oeh en Jason Statham trouwens ook , totaal anders als Josh Duhamel maar hij is toch
FF een kloon aanmaken.quote:
De huishoudbeurs of de negenmaandenbeurs?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 08:55 schreef melanie_the_miss het volgende:
straks met mijn mama de huishoudbeurs op en daarna.... feesten!!!te rotterdam
Dat vind ik nou dus echt niet lekker. Vroeger werd die altijd zo klef gekookt. Soort van trauma...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:35 schreef zeemonster het volgende:
Oh ik kom erachter dat ik een groentesoep tik heb. Of het nu zomer of winter is .. groentesoep
. Dat is mijn lievelingseten , als je het echt eten kunt noemen..je hoeft er geen chefkok voor te zijn om het te kunnen maken namelijk..
Summer is er gisteren ook al geweest, ze zegt dat ze allemaal gek zijn, voordringen, over je voetjes rijden met die karretjes, je opzij duwen, grote mond geven of bemoeien met dingen die hun niet aangaan.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 08:55 schreef melanie_the_miss het volgende:
straks met mijn mama de huishoudbeurs op en daarna.... feesten!!!te rotterdam
Ik ben er heel lang geleden eens geweest, de negen maanden en de huishoud beurs . Het is maar net hoe je het jezelf aantrekt al dat gehaast. Het is een drukte van jewelste , net zoals de Haagse Markt maar dan andersquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Summer is er gisteren ook al geweest, ze zegt dat ze allemaal gek zijn, voordringen, over je voetjes rijden met die karretjes, je opzij duwen, grote mond geven of bemoeien met dingen die hun niet aangaan.
Als ik jou was nam ik een knuppel mee.
Ik heb nog nooit gehoord van een bier- en tietenbeurs.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:48 schreef MissMSX het volgende:
Vrouwen = bitches
Ik zou liever naar een typische mannenbeurs gaan
Auto-RAI beursquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord van een bier- en tietenbeurs.
Ben drie jaar geleden ofzo eens geweest naar de huishoudbeurs. Daar begon de voorpret al in de trein naar de Rai toe....was mega druk en moest in de gangpad staan, toen moest er een "zeer aardige" meneer langs mij en terwijl ie ziet dat mn arm in het gips zit moest ie me toch nog even tegen mn arm opzij duwen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:48 schreef MissMSX het volgende:
Vrouwen = bitches
Ik zou liever naar een typische mannenbeurs gaan
Ik vraag ook niet om overtuigd te worden. Ik wil gewoon graag weten wat iemand er leuk aan vind. Ik kan zelf echt niets bedenken namelijk. Is het de sfeer? De gratis dingen die ze uitdelen? De briljante ideeen die je opdoet? Ik heb echt geen idee.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:24 schreef Lovechild het volgende:
Als het je niks lijkt, ben je toch niet te overtuigen?
Het lijkt je leuk dus je gaat of het lijkt je niets en je gaat niet.
En aan wat voor nieuwigheden moet ik dan denken?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:38 schreef Lovechild het volgende:
Ik vind het altijd leuk om er een dagje op uit te zijn en te zien wat de nieuwe dingen zijn. Maar goed, ik ga zelden. Ik ben tweer keer echt naar de beurs geweest (met een tussenpoos van een jaar of 15 ofzo), een keer naar de 9 maanden beurs en ik heb een keer zelf op de 9 maanden beurs gestaan.
Allerlei nieuwe producten op het gebied van huishouden. Drinken, eten, schoonmaakhulpen. En dan hebben ze vaak aantrekkelijke aanbiedingen en je kunt nieuwe dingen proeven.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En aan wat voor nieuwigheden moet ik dan denken?
Als wat heb je op de beurs gestaan?
Voor mijn gevoel is het allemaal zo jaren 50. Maar tegenwoordig ligt de wereld aan je voeten en zul je toch weinig nieuws meer tegenkomen? Het verbaast me iig dat er zoveel jonge mensen naartoe gaan.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:49 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Allerlei nieuwe producten op het gebied van huishouden. Drinken, eten, schoonmaakhulpen. En dan hebben ze vaak aantrekkelijke aanbiedingen en je kunt nieuwe dingen proeven.
En ik stond op de beurs als contactpersoon van de Vereniging Borstvoeding Natuurlijk. Daar gaven we informatie over het geven van borstvoeding.
Nou producenten vernieuwen hun producten toch continu? En ja, je kan iets nieuws wat op de markt komt kopen en dan testen maar leuker natuurlijk is het om het te testen zonder ervoor te betalen. We bennen tenslotte Hollandersquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is het allemaal zo jaren 50. Maar tegenwoordig ligt de wereld aan je voeten en zul je toch weinig nieuws meer tegenkomen? Het verbaast me iig dat er zoveel jonge mensen naartoe gaan.
Nieuwe dingen proeven klinkt dan wel weer goed. Is er ook een eetbeurs?
Maar dan moet je alsnog een hoop geld betalen (auto/trein + entree) om dingen te kunnen testenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:01 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nou producenten vernieuwen hun producten toch continu? En ja, je kan iets nieuws wat op de markt komt kopen en dan testen maar leuker natuurlijk is het om het te testen zonder ervoor te betalen. We bennen tenslotte Hollanders![]()
Eten is er ontzettend veel. Je hebt een afdeling "culinair" en een proeflokaal. Kijk anders op de website en bekijk een dagprogramma, dan krijg je ook wel een aardig beeld wat je er allemaal kunt doen.
Eten & Drinken op t Malieveld....is er in november weer.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is het allemaal zo jaren 50. Maar tegenwoordig ligt de wereld aan je voeten en zul je toch weinig nieuws meer tegenkomen? Het verbaast me iig dat er zoveel jonge mensen naartoe gaan.
Nieuwe dingen proeven klinkt dan wel weer goed. Is er ook een eetbeurs?
Is waar. Dat bedacht ik me ook toen ik het opschreef.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar dan moet je alsnog een hoop geld betalen (auto/trein + entree) om dingen te kunnen testen
Mijn belangrijkste argument om niet te gaan is dat ik een hekel heb aan mensenmassa'squote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:33 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Is waar. Dat bedacht ik me ook toen ik het opschreef.
Zie, als het je niks lijkt/je niet kunt bedenken wat er leuk lijkt, zal er niets zijn dat je over de streep trekt
Aha, je komt dus nooit buiten?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn belangrijkste argument om niet te gaan is dat ik een hekel heb aan mensenmassa's
Dus die tongtong is ook nog helemaal niet zeker
Ik zie weinig mensenmassa's als ik buiten ben. Weet niet waar jij zoals komtquote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Aha, je komt dus nooit buiten?
bij boodschappen doen zie ik mensenmassa, bij gebruik maken van OV zie ik mensenmassa, shoppen in de stad kom ik mensenmassa tegen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie weinig mensenmassa's als ik buiten ben. Weet niet waar jij zoals komt
Mensenmassa als de Haagse Markt bijvoorbeeld , daar ga ik dus echt nooit naar toe .. ik krijg er moordneigingen vanquote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:43 schreef MissMSX het volgende:
Boodschappen doe ik voornamelijk doordeweeks. Reizen buiten de spits. En verder lekker wandelen zonder bijna een mens tegen te komen.
Het hangta natuurlijk ook sterk van je definitie van 'mensenmassa' af
Dat dus. Maar ze hebben er schijnbaar wel veel goeedkope stoffen, dus ik ga me er toch maar eens aan wagenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:53 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Mensenmassa als de Haagse Markt bijvoorbeeld , daar ga ik dus echt nooit naar toe .. ik krijg er moordneigingen van. Mensenmassa als in Trance Energie vind ik dan wel weer leuk...
Ik vraag me wel eens af in welk land alles beter geregeld is (onderwijs, ziektekosten, strafrecht). Weet ik of er nog een emigratie in zit voor ons.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:58 schreef Jill-RMC het volgende:
Vraag me soms echt af of we in een bananenrepubliek wonen.
Ik denk niet dat je snel een land gaat vinden waar het beter gaat dan Nederland. Dat is ook meteen een oorzaak waarom het in Nederland zo gaat als het gaat. De welvaart is dermate groot dat iedereen denkt dat een plasma TV, drie keer per jaar op vakantie, een riant koophuis en een grote smoel tegen alles en iedereen tot de basisrechten van de Nederlander horen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:20 schreef Lovechild het volgende:
Ik vraag me wel eens af in welk land alles beter geregeld is (onderwijs, ziektekosten, strafrecht). Weet ik of er nog een emigratie in zit voor ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |