ik ben erbijquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:40 schreef MissMSX het volgende:
Zie ik nou een Ming Kee meet aankomen?
Het valt te proberen he?![]()
Echt het proberen waardquote:
Het sfeertje vind ik al briljantquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:44 schreef CaLeX het volgende:
Ik vind Ming Kee niet zo heel bijzonder als ik eerlijk mag zijn.....
Zitten een stuk betere restaurantjes in die straat
De Wantan soep bij Sing Keequote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het sfeertje vind ik al briljant
Die rits andere restaurants staan ook nog steeds op mijn verlanglijstje. Welke raad je aan?
Oew, ziet er goed uit. Ga ik binnenkort zeker proberen!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:52 schreef CaLeX het volgende:
[..]
De Wantan soep bij Sing Kee![]()
klik
en Cheung Wing bevalt altijd erg goed. Zit iets verder in de straat, moet je met een roltrap omhoog.
quote:Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Je lacht je rot somsquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:47 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Kpd , ik heb nog nooit de neiging gehad om daar toegang voor te willen.
Dat er geen slager meer zit in de Keizerstraat is echt een doodzonde! Tis zo k.u.t. als je uit je werkt komt en nog even snel wat moet kopen en dan verplicht aan het vlees van de Appie moetquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:58 schreef SolidasRock het volgende:
Ah ja, er zijn zaken die ik goed vond zomaar verdwenen, de shoarmawinkel in de keizerstraat met die gele buitengevel, de surinaamse Brada's in eveneens keizerstraat, de chinees op stevinstraat (vond ik stuk beter dan die ik keizerstraat), de slager in de keizerstraat voor een broodje bal oa.
Nee, dit topic. Maar het was een storing en er zijn aantal topicjes over verschenen en Glowmouse heeft het opgelost of zoiets.quote:
Ah, niets van gemerktquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee, dit topic. Maar het was een storing en er zijn aantal topicjes over verschenen en Glowmouse heeft het opgelost of zoiets.
Als het een Den Haag-meet is gaat-ie ws nooit doorquote:
Ik hoor een tegenvoorstel aankomenquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als het een Den Haag-meet is gaat-ie ws nooit door
Als je je kind Danny-Boy noemt dan móet het toch ook gewoon fout gaan?quote:Danny-Boy is ontsnapt....mss daarom. De moordenaar van Pascal Triep (Dakmoord in de Kompasbuurt) is ontsnapt tijdens zijn TBS-verlof (het zal eens niet zo zijn).
Oh, ik wel. Nieuwsgierig genoeg voor. Plaatjes gepost ookquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:47 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Kpd , ik heb nog nooit de neiging gehad om daar toegang voor te willen.
Ik ook niet. En als ik zo die culinaire vergelijkingen zie, heb ik het gevoel dat ik op dít gebied de boer'ntrien ben...quote:
Ik heb bij hun keuken gegeten tijdens Eten & Drinken 2010 op het Malieveld...telt dat ook?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:27 schreef knnth het volgende:
Wie is hier trouwens wel 'ns bij Calla's geweest? Als we het dan over culinair hebben
Dat ziet er uit als iets dat ik niet kan betalenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:27 schreef knnth het volgende:
Wie is hier trouwens wel 'ns bij Calla's geweest? Als we het dan over culinair hebben
En daar zit je ons nu lekker mee te maken?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:14 schreef knnth het volgende:
Ik ook niethad een waardebon gekregen, samen met een vriend daar voor 240 euro gegeten en we hoefden niets bij te betalen
was echt geweldig, ruim drie uur lang superlekker eten en geweldige wijn.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:06 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oh, ik wel. Nieuwsgierig genoeg voor. Plaatjes gepost ook![]()
Maar inmiddels al lang niet meer geweest. Het was niet zo veelbelovend als de naam deed vermoeden.
Want Slager Spaans is weg omdat hij nu aan het rentenieren is op de bahama's?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:02 schreef Jill-RMC het volgende:
Dat er geen slager meer zit in de Keizerstraat is echt een doodzonde! Tis zo k.u.t. als je uit je werkt komt en nog even snel wat moet kopen en dan verplicht aan het vlees van de Appie moetKomt me echt me strot uit zo langzamerhand. Een goede slager zou het echt heel goed doen op dat hoekje.
Patatquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:13 schreef Jill-RMC het volgende:
Wat gaan we vanavond eigenlijk eten?
Misschien was het gewoon geen goede slager hequote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:19 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Want Slager Spaans is weg omdat hij nu aan het rentenieren is op de bahama's?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:22 schreef Atreidez het volgende:
Ik eet trouwens peultjes, 2 aardappels en een rundercarre (van de appie).. Ik dacht wat leuk, nieuw soort vlees, maar het is gewoon een platgeslagen rundervink
Geloof dat Spaans (die ook echt Spaans heette) er mee gekapt was omdat ie of idd aan t rentenieren was of ergens andere zaak ging doen ofzo. Weet niet meer precies hoe het zat. Toen heeft een andere familie (geen Spaans) die toko overgenomen en die zijn falliet gegaan. Nouja die zijn gewoon van de een op de andere dag met de Noorderzon vertrokken. S'nachts het pand leeggehaald en foetsie.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:19 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Want Slager Spaans is weg omdat hij nu aan het rentenieren is op de bahama's?
Pasta met gerookte zalm, spinazie en kruidenkaasquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:13 schreef Jill-RMC het volgende:
Wat gaan we vanavond eigenlijk eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |