Lekker vakantie hequote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is weekend.![]()
Dus even rust.
![]()
Daar?
Dat is altijd lekker.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:21 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Lekker vakantie heWeinig plannen voor het weekend dus lekker relaxen
ik pas in juliquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is altijd lekker.![]()
Ik heb pas in mei vakantie. Tot die tijd ook helemaal geen tijd voor.
Ik had even gekeken hoeveel uren in heb na aftrek van mijn twee weken verplichte zomervakantie en mijn vakantie van 6 weken in november/december en dan nog hield ik iets van drie weken vakantie over.quote:
Ik denk dat jij een andere bedoeld.....quote:
De Giro komt toevallig vlak langs mijn werkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had even gekeken hoeveel uren in heb na aftrek van mijn twee weken verplichte zomervakantie en mijn vakantie van 6 weken in november/december en dan nog hield ik iets van drie weken vakantie over.
Aangezien de Giro 10 mei naar Middelburg komt, wilde ik die dag sowieso al vrij zijn. Daarnaast is het de donderdag erop Hemelvaart en de dag erna zijn we ook sowieso vrij. En om dan voor die dinsdag en woensdag wel te komen werken....
Waar staat het parcour dan? Of weet je uit je hoofd ongeveer waar ze langs komen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De Giro komt toevallig vlak langs mijn werk
Laat maarquote:Wijziging route 3e etappe Giro d’Italia Amsterdam-Middelburg
Geplaatst op 19 feb 2010 door Redactie GiroMiddelburg.NL in Giro Nieuws
MIDDELBURG – De route van de derde etappe van de Giro d’Italia op 10 mei 2010, van Amsterdam naar Middelburg, is gewijzigd. Dat meldt de gemeente Middelburg, die verantwoordelijk is voor deze etappe. De gemeenten Den Haag en Rijswijk vallen af.
Verdammtquote:
quote:
quote:Nee. Inmiddels nacht. Boze tongen beweren dat Bos pas naar buiten komt als de NOS weer live is. Oneindige Cirkel dus.
Ze zijn nu live, daarom dacht ik dat ze naar buiten waren gekomen. Maar helaasquote:
Ik denk dat het met een sisser af gaat lopenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:31 schreef jna het volgende:
[..]
Ze zijn nu live, daarom dacht ik dat ze naar buiten waren gekomen. Maar helaas
Als ik in Delft zat had ik met je mee gedaanquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:32 schreef jna het volgende:
Zal ik er naartoe gaan en zwaaien naar jullie?
Weer eens wat anders dan een treinfoto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |