Hij maakt je klaar.quote:
Eigen schuldquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:43 schreef jna het volgende:
[..]
Nu moet ik heel m'n songtekst aanpassen
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:47 schreef jna het volgende:
Hij komt langs je schuurtje, neemt je koe een uurtje
quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:47 schreef jna het volgende:
Hij komt langs je schuurtje, neemt je koe een uurtje
Iets met een balk en een splinter inderdaad.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:50 schreef PieterBas het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)reden-corruptie.html
Als er een vent fout en corrupt is.. is het Berlusconi wel
Enende?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Iets met een balk en een splinter inderdaad.
I'm inquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:13 schreef jna het volgende:
Exclusieve FOK!voorvertoning van de film 'The Book of Eli'
Die mogen dan wel om half 3 wegquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:19 schreef jna het volgende:
Oh en Rotterdam is ook niet zo ver voor Zeeland dus die kunnen ook allemaal komen
Stoppelbaardje, check, borsthaar,quote:
in Roffa?quote:
Sowieso.quote:
Dan moeten wij zelf ook om 1 uur wegquote:
Ah, dus ik heb nog kans als IT'er zijnde.....quote:
Weet je hoe veel treinverhalen en foto's je in de tussentijd kunt posten!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan moeten wij zelf ook om 1 uur weg
Jou kennende wel 41quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:35 schreef jna het volgende:
[..]
Weet je hoe veel treinverhalen en foto's je in de tussentijd kunt posten!
ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jou kennende wel 41
Ik ga zo ook weer 3 uur de trein in, daar moet toch wat boeiends uitkomen
Verdomme, wie is het?!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:41 schreef Bravebart het volgende:
Oh ik ben mn tweede kaartje al kwijt jna, sorry
Ga je dr dan in elkaar slaan?quote:
Roffaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:49 schreef jna het volgende:
[..]
HET IS NOG EEN VROUW OOK! WAAR WOONT ZE?!
Waarom denk je dat ik met haar ga, puur om al die hooligans van me af te houdenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:51 schreef jna het volgende:
[..]
Ja daar ga ik niet mee fucken, die zijn te ghetto voor een nerd als ik
Is ze lekker?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik met haar ga, puur om al die hooligans van me af te houden
Neequote:
Onderzoek... nerds vallen op lelijke vrouwen...quote:
Neequote:
Ze is niet lelijkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Onderzoek... nerds vallen op lelijke vrouwen...
Met een hartslagquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ze is niet lelijkMaar ook niet lekker. Gewoon een vrouw.
Zelfs dat jaquote:
We heten niet allemaal Bootjequote:
Maar we zijn ook niet allemaal necrofielquote:
quote:
Als we het over de duvel hebbenquote:
Vast een scriptje voor geklustquote:
Oh, ik heb Fok! Free abboquote:
Oh? Ik voel dit gewoon aan met mijn antenne..quote:
quote:
Zit nu mobiel, maar gewoon bij opties ergens.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Oh? Ik voel dit gewoon aan met mijn antenne..
Maar waar staat die optie dan?
Kan het niet vinden. Ik heb iig wel aangevinkt dat posts van mij, of een citaat van mij groen kleuren. Of bedoelde je die optie?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:06 schreef jna het volgende:
[..]
Zit nu mobiel, maar gewoon bij opties ergens.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kan het niet vinden. Ik heb iig wel aangevinkt dat posts van mij, of een citaat van mij groen kleuren. Of bedoelde je die optie?
Die hele optie bestaat nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kan het niet vinden. Ik heb iig wel aangevinkt dat posts van mij, of een citaat van mij groen kleuren. Of bedoelde je die optie?
En ik heb niet eens hongerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:17 schreef jna het volgende:
[..]
Die hele optie bestaat nietmaar gelukkig trap jij er weer vol in door te gaan zoeken
We don't carequote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:17 schreef jna het volgende:
[..]
Die hele optie bestaat nietmaar gelukkig trap jij er weer vol in door te gaan zoeken
Nee hoorquote:
Het blijft wel een Fries...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Moet je nog eens zaalvoetballen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:43 schreef Houniet het volgende:
Jo.
Jazeker. Ik was 11uur thuis. Jij ook? Ik heb thuis nog even schaatsen gekekenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:46 schreef jna het volgende:
Milouuuuuu. Nog heel thuisgekomen gister?
Ik ook zoietsquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:50 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jazeker. Ik was 11uur thuis. Jij ook? Ik heb thuis nog even schaatsen gekeken
Bij mij werd de trein gesloopt. Stomme ajacieden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:53 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ook zoietsOnderweg nog wel even een Italiaans restaurant in de fik gestoken.
Het zieligste vind ik nog de mensen die uit moeten stappen bij het station. Die komen dus gewoon de trein onmogelijk uitquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:55 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Bij mij werd de trein gesloopt. Stomme ajacieden.
Volgende week, en die week erop. Jij?quote:
Ja is ook. Was ook tering druk in die trein.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:58 schreef jna het volgende:
[..]
Het zieligste vind ik nog de mensen die uit moeten stappen bij het station. Die komen dus gewoon de trein onmogelijk uit
BIj mij ook ja. Maar niks qua slopen of geweld gelukkigquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:02 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja is ook. Was ook tering druk in die trein.
Sorryquote:
Vanavond.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
Volgende week, en die week erop. Jij?
Ik moet volgende week thuis tegen Steenderen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |