Gaven ze jou maar opquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:20 schreef leroytje het volgende:
HET IS DEFINITIEF!!!
HET KABINET IS GEVALLEN. ZE HEBBEN HET OPGEGEVEN!
Dat hoeft ook niet want we zijn economisch al overgenomen door Europa, alleen hebben de meesten dat nog niet door....quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:18 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Nou en. Alsof ons leger nu wel Duitsland kan tegenhouden.
link or hoaxquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:20 schreef leroytje het volgende:
HET IS DEFINITIEF!!!
meh meh meh.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:20 schreef leroytje het volgende:
HET IS DEFINITIEF!!!
bron??????quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:20 schreef leroytje het volgende:
HET IS DEFINITIEF!!!
denk het welquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Sneue trollZou hij zitten giechelen nu?
Je glundert gvd!!quote:
glundert, het woord van 2010 alvast. Samen met 3d-minister en prematuur.quote:
flikker op, ik moet nog anderhalf uur.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:27 schreef leroytje het volgende:
Wat een gespannen sfeertje! Gooi die heupjes toch lekker los. Het is weekend!
Ow jij denk bij elke post: JA HET IS ZOVER! Maar dan valt het weer tegen, en je wilt tijdens je training niet voor niks als 1e keihard schreeuwen DAT HET GEBEURD is, en dat dan blijkt dat het een HOAX is.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:27 schreef crazy987 het volgende:
[..]
flikker op, ik moet nog anderhalf uur.
en daarbij zit ik nu nog in een training
Vuige spammertquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:29 schreef GuidooH het volgende:
http://www.ishetkabinetalgevallen.nl/
nee hoor.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:29 schreef leroytje het volgende:
[..]
Ow jij denk bij elke post: JA HET IS ZOVER! Maar dan valt het weer tegen, en je wilt tijdens je training niet voor niks als 1e keihard schreeuwen DAT HET GEBEURD is, en dat dan blijkt dat het een HOAX is.
Comprandré!
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:29 schreef GuidooH het volgende:
http://www.ishetkabinetalgevallen.nl/
Ben benieuwd wat er uit komt, ik de ministers en geen beslissing.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:38 schreef RvLaak het volgende:
Net op BNR: verslaggever kon uit de trevezaal geluiden horen waar hij uit opmaakte dat de "discussie nog hevig aan de gang is"
echt he, ik zie voor me tientallen van die reporters met geluidsversterkers om ook maar iets op te vangen bij die zaalquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:38 schreef RvLaak het volgende:
Net op BNR: verslaggever kon uit de trevezaal geluiden horen waar hij uit opmaakte dat de "discussie nog hevig aan de gang is"
JP: "Wouter, kun je mij de suiker even aangeven?"quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:38 schreef RvLaak het volgende:
Bert niet doen!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:40 schreef Disavowed het volgende:
[..]
JP: "Wouter, kun je mij de suiker even aangeven?"
Wat is goed nieuws?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:40 schreef Ringo het volgende:
SanderDekker: Goed nieuws uit de Treveszaal...
17 minutes ago from UberTwitter
Hij is lijsttrekker van de VVD te Den Haag. Lijkt me duidelijk dus.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:42 schreef Robbiej het volgende:
De vraag is, wat vind Sander Dekker goed nieuws, gevallen of niet...
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij is lijsttrekker van de VVD te Den Haag. Lijkt me duidelijk dus.
Juni hoorde ik?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:45 schreef Disavowed het volgende:
Als het zou vallen, hoelang duurt het dan voordat er verkiezingen zijn?
quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:40 schreef Disavowed het volgende:
[..]
JP: "Wouter, kun je mij de suiker even aangeven?"
Debat gezien, incl. derde termijn? Wat hadden ze anders kunnen/moeten doen volgens jou?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:46 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
![]()
Ik zit trouwens godver wel te wachten op nieuws. Al dat langdradige gedoe... Ik vind trouwens wel dat die oppositie ze heeft laten ontsnappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |