quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:29 schreef GuidooH het volgende:
http://www.ishetkabinetalgevallen.nl/
Ben benieuwd wat er uit komt, ik de ministers en geen beslissing.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:38 schreef RvLaak het volgende:
Net op BNR: verslaggever kon uit de trevezaal geluiden horen waar hij uit opmaakte dat de "discussie nog hevig aan de gang is"
echt he, ik zie voor me tientallen van die reporters met geluidsversterkers om ook maar iets op te vangen bij die zaalquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:38 schreef RvLaak het volgende:
Net op BNR: verslaggever kon uit de trevezaal geluiden horen waar hij uit opmaakte dat de "discussie nog hevig aan de gang is"
JP: "Wouter, kun je mij de suiker even aangeven?"quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:38 schreef RvLaak het volgende:
Bert niet doen!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:40 schreef Disavowed het volgende:
[..]
JP: "Wouter, kun je mij de suiker even aangeven?"
Wat is goed nieuws?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:40 schreef Ringo het volgende:
SanderDekker: Goed nieuws uit de Treveszaal...
17 minutes ago from UberTwitter
Hij is lijsttrekker van de VVD te Den Haag. Lijkt me duidelijk dus.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:42 schreef Robbiej het volgende:
De vraag is, wat vind Sander Dekker goed nieuws, gevallen of niet...
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij is lijsttrekker van de VVD te Den Haag. Lijkt me duidelijk dus.
Juni hoorde ik?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:45 schreef Disavowed het volgende:
Als het zou vallen, hoelang duurt het dan voordat er verkiezingen zijn?
quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:40 schreef Disavowed het volgende:
[..]
JP: "Wouter, kun je mij de suiker even aangeven?"
Debat gezien, incl. derde termijn? Wat hadden ze anders kunnen/moeten doen volgens jou?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:46 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
![]()
Ik zit trouwens godver wel te wachten op nieuws. Al dat langdradige gedoe... Ik vind trouwens wel dat die oppositie ze heeft laten ontsnappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |