Dan dus toch Woensdag gehaktdag. Een partij zal ongelofelijk afgestraft worden als ze pas op 2 maart ploffen. En gezien de kwaliteit van de CDA-PR afdeling, denk ik dat de PvdA de lul is.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan moet de koningin 2 maart dus vrijhouden.
PvdA staan er in alle peilingen toch al dramatisch voor.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dan dus toch Woensdag gehaktdag. Een partij zal ongelofelijk afgestraft worden als ze pas op 2 maart ploffen. En gezien de kwaliteit van de CDA-PR afdeling, denk ik dat de PvdA de lul is.
Wilders wordt nooit premier, hoeveel zetels hij ook haalt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:55 schreef SeLang het volgende:
Op zich wel lachen natuurlijk, krijgen we Wilders als premier
(voor een paar maanden, waarna het nieuwe kabinet ook valt)
Dan zie je net eerst Verdonk en dan hem. Wat een verschil in kwaliteit als politicusquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja, echt jammer van zijn partij-standpunten. Wat een politicus
Tenzij het er 75+1 wordenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:57 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Wilders wordt nooit premier, hoeveel zetels hij ook haalt.
quote:
Daar hoef je niet bang voor te wezen, dat lijkt me zo klaar als een klontje, het zou mij verbazen als er geen uitstel komt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ach, als er niemand inbindt, dan valt het kabinet vandaag nog. Ben inderdaad bang dat er wéér uitstel komt
Dat is dus vragen om uitstel van executie. De NAVO wil ook haar antwoord zo snel mogelijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:02 schreef RvLaak het volgende:
Op BNR: de PvdA wil enkel over verdere opties in Afghanistan praten als de brief van de NAVO naar de prullenbak verwezen wordt.
Iedereen in het kabinet is bang voor exorbitante verliezen in de verkiezingen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:02 schreef Molurus het volgende:
Zijn ze nou al s gevallen? Gaat toch wel gebeuren, beter nu meteen er een eind aan maken.
Het klinkt zo mooi, maar ik ben bang dat het compromis straks is dat we in een ander deel van Afghanistan gaan werken aan een 'trainingsmissie'.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:02 schreef RvLaak het volgende:
Op BNR: de PvdA wil enkel over verdere opties in Afghanistan praten als de brief van de NAVO naar de prullenbak verwezen wordt.
Mja. Als de PvdA nu voet bij stuk houdt maken ze nog een beetje kans om iets van de verliezen goed te maken. Het alternatief is een zeker verlies in 2011.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Iedereen in het kabinet is bang voor exorbitante verliezen in de verkiezingen.
Komende week een vallend kabinet dus, waarna een demissionair kabinet de beslissing moet nemenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:04 schreef wise het volgende:
Vandaag vallen ze niet. Hamer zei voor / op 1 maart uitslag. En van uitstel/schuiven houdt dit kabinet, dus dat zullen ze wel doen.
Dus, vandaag vergaderen, weekend overleg en maandag de uitkomst.
Even geduld nog.
Das wel frappant dat de BNR dat weet , aangezien de vergadering besloten is en een geheimhouding heeft.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:02 schreef RvLaak het volgende:
heel irritant, maar "dat hebben interne bronnen in de PvdA aan BNR verteld"quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:05 schreef wise het volgende:
[..]
Das wel frappant dat de BNR dat weet , aangezien de vergadering besloten is en een geheimhouding heeft.
Via twitter is veel mogelijk, schijntquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:05 schreef wise het volgende:
[..]
Das wel frappant dat de BNR dat weet , aangezien de vergadering besloten is en een geheimhouding heeft.
Dus PvdA houdt zijn poot stijf?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:02 schreef RvLaak het volgende:
Symboolpolitiek, vind ik.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:02 schreef RvLaak het volgende:
Stoerdoenerij. Nu zitten bij papa JP te huilen omdat ze geen val willen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:08 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dus PvdA houdt zijn poot stijf?
Willen ze vandaag die brief van tafel, of werd dat niet gezegd?
nou zijn er weer 2 topics over dit onderwerp![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |