Cultuur barbaar!quote:
Lijkt het niet op neequote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:33 schreef sp3c het volgende:
game on!
Tsjechie vs Letland
moet geen lastige klus zijn voor de tsjechen
Russen hebben een geweldige aanval. En dat was het dan ook wel.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:40 schreef RemcoW23 het volgende:
Tsjechen zijn verzekerd van plaatsing na een overwinning toch?
Dan zul je net zien dat die Russen eraan gaan..
Begrijp je nu waarom er maar drie groepen zijn?quote:
het begint me te dagen jaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Begrijp je nu waarom er maar drie groepen zijn?
Canada maar ik heb niet alles gezien natuurlijk, Tsjechie zie ik nu voor het eerst (naast samenvattingen) en het ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:46 schreef TheZapster het volgende:
Welke ploeg maakt op jullie tot nu toe de beste indruk? De Tsjechen zijn in ieder geval in vorm en de Amerikanen lijken heel erg solide tot nu toe.
Ja ik baal ervan dat ik die wedstrijd niet kan zien. Dan zit ik helaas in het vliegtuig terug naar NL. Wel een partij om naar uit te kijken.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:26 schreef popolon het volgende:
Collega van mij, in Vancouver geboren, gaat er nu 1,5 week heen. Kaartjes voor USA-CAN zijn onbetaalbaar.Wel een groot feest daar.
Canada was gisteren baggerquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
Canada maar ik heb niet alles gezien natuurlijk, Tsjechie zie ik nu voor het eerst (naast samenvattingen) en het ziet er goed uit!
Zwitserland vind ik het tofst om naar te kijken
Canada was gister idd verre van sterk, vooral passes waren belabberd, maar toch hoop ik dat ze winnenquote:
ja toen lag ik te maffen hoorquote:
Vancouver gaat exploderen, figuurlijk dan.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:52 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ja ik baal ervan dat ik die wedstrijd niet kan zien. Dan zit ik helaas in het vliegtuig terug naar NL. Wel een partij om naar uit te kijken.
nou dat zit er wel in denk ikquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:56 schreef icebliss het volgende:
Ik hoop dat Tsjechië wint, maar dat komt omdat mijn overbuurman een Tsjech is die gek is van ijshockey
Als er wat meer groepen zouden zijn heb je het Nederlandse team er ook bij. 't Is maar goed dat dat niet zo is.quote:
Ik was gister downtown toen Canada won. Toen was het al een gekkenhuis. Zondag gaat het helemaal los. De sfeer is echt super nu. Echt tienduizenden mensen op de straten die tot laat doorgaan met feesten.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:57 schreef popolon het volgende:
[..]
Vancouver gaat exploderen, figuurlijk dan.Maar als de groepswedstrijden over zijn dan wordt het echt echt.
Heb geen echte voorkeur, vind alles wel gaaf om te zien.
Geloof ik meteen. Canada = Hockey.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:14 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ik was gister downtown toen Canada won. Toen was het al een gekkenhuis. Zondag gaat het helemaal los. De sfeer is echt super nu. Echt tienduizenden mensen op de straten die tot laat doorgaan met feesten.
zou wel leuk zijn als er eerst nog een kleine poule was met pauperlanden zoals Nederland en Polen enzoquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:12 schreef popolon het volgende:
[..]
Als er wat meer groepen zouden zijn heb je het Nederlandse team er ook bij. 't Is maar goed dat dat niet zo is.
Dat zou vrij pijnlijk zijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:19 schreef sp3c het volgende:
maar Nederland Canada hoef ik niet te zien nee
pijnlijk???quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |