Schaatsen is schaatsen imo. Als beste schaatsers van NL moeten wij gewoon aan deze sport doen. Maar inderdaad het is gewoon te duur om al die shit op te zetten, maar er is wel een soort van competitie toch?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 06:47 schreef popolon het volgende:
Snel schaatsen en schaatsen op een vrij klein veld met een stick is nogal een verschil.En daarbij komt dat 't vrij dure sport is vergeleken met voetbal bijv. Zoiets wordt met de paplepel ingegoten.
Ok, ik zou eerst beide sporten eerst eens even beter bekijken want dit slaat als een puck op een kratje bier.quote:
Mjah.... maar even de OP van het vorige topic kopieren was teveel gevraagd?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 07:04 schreef De_kromme het volgende:
Gast, niet iedereen die geen zin heeft om zelf een OP in elkaar te flansen is een grootbek hooligan.
Als Canada van USA verliest kan Zwitserland zomaar doorgaan hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:42 schreef MutedFaith het volgende:
Nou, zo worden de laatste groepswedstrijden dus inderdaad de belangrijkste.. Ervanuitgaande dat Zweden en Finland vandaag geen steken laten vallen zullen van alle drie de wedstrijden de winnaars, en van een van de drie de verliezer, door gaan naar de kwartfinale.
Goed gepland van de heren in Vancouver.![]()
Hoewel het de favorieten zijn die doorgaan en er niet echt een verrassing bijzit zoals vorige OS (toen Zwitserland achtereenvolgens Canada (2-0) en Tsjechië (3-2) aan de kant zette).
Je hebt gelijk, excuus. Was even vergeten dat Canada de shootout natuurlijk wel gewonnen hadquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:57 schreef MutedFaith het volgende:
Volgens mij neit hoor:
United States 6
Canada 5
Switzerland 1
Norway 0
Met nog 1 wedstrijd voor alle teams en 3 punten bij een gewonnen wedstrijd kan Zwitserland nog maar op 4 punten komen en dus nooit Canada inhalen..
Hij moet in ieder geval in het toernooi blijven totdat hij tegen Cindy Crysby mag spelenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:36 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Bang dat Ovenchicken er vroeg uitvliegt?
Ik vrees voor je dat Diving Cindy dan wel aan het langste eind zal trekken..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:40 schreef Katth het volgende:
[..]
Hij moet in ieder geval in het toernooi blijven totdat hij tegen Cindy Crysby mag spelen
Dat maakt niet uit, 1 mooie hit vol met zijn kop in de boarding is al een overwinning.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:42 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Ik vrees voor je dat Diving Cindy dan wel aan het langste eind zal trekken..
wtf heeft iedereen toch tegen Crosbyquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:51 schreef Katth het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, 1 mooie hit vol met zijn kop in de boarding is al een overwinning.
Idd, zonder een duel Rusland-Canada zijn deze Olympics voor mij niet compleet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:40 schreef Katth het volgende:
[..]
Hij moet in ieder geval in het toernooi blijven totdat hij tegen Cindy Crysby mag spelen
Voor de kwartfinales heb je 8 teams nodig dus dan Canada er als nummer 2 van een poule toch nooit uitliggen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:03 schreef MutedFaith het volgende:
Dat is dan wel weer waar.. Canada moet winnen om door te gaan.
Ze zijn gewoon allemaal jaloersquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:43 schreef nyny83 het volgende:
[..]
wtf heeft iedereen toch tegen Crosby
alleen de nummer 1 gaat direct door, de rest moet zich door een extra wedstrijd te winnen kwalificeren voor de kwartfinalequote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor de kwartfinales heb je 8 teams nodig dus dan Canada er als nummer 2 van een poule toch nooit uitliggen?
Ah ok, ik snapte het al nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
alleen de nummer 1 gaat direct door, de rest moet zich door een extra wedstrijd te winnen kwalificeren voor de kwartfinale
Tsjechen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:34 schreef popolon het volgende:
Tsjechen lijken het wat serieuzer te nemen dan de Russen. Niet echt heel raar, hebben een erg goed team natuurlijk. SOG is nagenoeg gelijk ook.
Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat de Tsjechen van de Slowaken zouden winnen. Nu ze dat wel gedaan hebben, hebben ze een goede kans om door te gaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:42 schreef popolon het volgende:
[..]
Tsjechen.De buren bedoel ik eigenlijk.
Je gaat straks nog gelijk krijgen met de VS. Ik had ze als underdog voor de laatste vier maar ze lijken vrij solide.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:48 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat de Tsjechen van de Slowaken zouden winnen. Nu ze dat wel gedaan hebben, hebben ze een goede kans om door te gaan.
http://nos.nl/os2010/live/quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:34 schreef Scorp[AM] het volgende:
Zijn die wedstrijden te streamen eigenlijk?
want de meeste dingen worden niet uitgezonden of mis ik wat?
seriously, hoe vaak gaat die vraag nog gesteld wordne?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:34 schreef Scorp[AM] het volgende:
Zijn die wedstrijden te streamen eigenlijk?
want de meeste dingen worden niet uitgezonden of mis ik wat?
Mag wel even in de OP volgens mijquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:36 schreef nyny83 het volgende:
[..]
seriously, hoe vaak gaat die vraag nog gesteld wordne?
Nu niets meer. In z'n eerste 2 jaar was ik geen fan door z'n vele divings..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:43 schreef nyny83 het volgende:
[..]
wtf heeft iedereen toch tegen Crosby
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |