Ze is geen kamerlid.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Inderdaad. Valt me tegen dat niemand in dit topic dat opzienbarend vindt; een PvdA kamerlid dit dat op twitter zet.
Ik weet niet hoe het komt, maar Fatima Elatik roept altijd een enorme afkeer bij me op, mede door die schreeuwerige prutstweets van dr.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Inderdaad. Valt me tegen dat niemand in dit topic dat opzienbarend vindt; een PvdA kamerlid dit dat op twitter zet.
Ow gemist, ik was even pissenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
stemming is geweest, beter opletten. Zie mijn reactie bovenaan deze pagina
Laat maar, ze zit in het stadsdeel Amsterdam. In de war met een ander.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bij mij ookquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het komt, maar Fatima Elatik roept altijd een enorme afkeer bij me op, mede door die schreeuwerige prutstweets van dr.
En al was ze kamerlid dan verbaast het me nog niks eigenlijk. Die zien toch hetzelfde als wij. Er is geen houden meer aan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:21 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Als je nou iets minder de wijsneus uithangt en iets beter leest dan had je al kunnen zien dat zij geen kamerlid is maar stadsdeelvoorzitter in Amsterdam.
Je was me voor met het toegeven van mijn fout. Excuus.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:21 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Als je nou iets minder de wijsneus uithangt en iets beter leest dan had je al kunnen zien dat zij geen kamerlid is maar stadsdeelvoorzitter in Amsterdam.
18 topics, dat is zodra deze vol is zo'n 5400 berichten, da's niks voor een DB.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wees blij dat jij de Fok DB niet beheert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |