SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:14 schreef dapluiz het volgende:
Ik vind dat Moffat ze had mogen overslaan dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Tenzij hij echt een goede manier heeft bedacht om ze weer terug te laten komen. Ik wil hem wel het voordeel van de twijfel gunnen, maar zo interessant zijn ze nou ook weer niet dus wat mij betreft hadden ze weg mogen blijven.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:50 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik vind dat Moffat ze had mogen overslaan dit jaar.
bronquote:BBC America has announced that their broadcasts of the new series of Doctor Who will start on April 17th. The date has been reported in the Hollywood trade paper Variety, and has been confirmed on BBC America's website and Facebook page.
The start date for UK broadcast has not yet been officially confirmed. There are reports that a trailer has aired with the date of April 3rd, but this may have been broadcast in error. The BBC's official position is that the series will debut "at Easter".
Ja nou ja, dat bedoel ikquote:Op maandag 1 maart 2010 18:33 schreef Young_David het volgende:
3 april is de zaterdag tussen goede vrijdag en 1e paasdag ... en mijn verjaardag :-)
19.25 Nederlandse tijd dus. Over DW Confidential is nog niks bekend.quote:The Eleventh Hour
Sat, 3 Apr 2010, 18:25 on BBC One (UK time)
The Doctor has regenerated into a brand new man, but danger strikes before he can even recover. With the TARDIS wrecked, and the sonic screwdriver destroyed, the new Doctor has just 20 minutes to save the whole world - and only Amy Pond to help him.
bron
Eindelijk.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:50 schreef Breuls het volgende:
We have an airdate!![]()
[..]
19.25 Nederlandse tijd dus. Over DW Confidential is nog niks bekend.
Volgens Wikipedia is er gewoon weer een DWC, dus die zal wel hetzelfde stramien volgen: direct na DW op BBC Three.quote:
Ook deze is gepend door the Moff.quote:The Beast Below
10 april, BBC One, eindigend om 18.30 UK time.
The Doctor takes Amy to the distant future, where she finds Britain in space. Starship UK houses the future of the British people, as they search the stars for a new home. But as Amy explores, she encounters the terrifying Smilers and learns a deadly truth inside the Voting Booth.
Iets uitgebreider:quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:33 schreef Breuls het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia is er gewoon weer een DWC, dus die zal wel hetzelfde stramien volgen: direct na DW op BBC Three.
Van de site.quote:Doctor Who Confidential Returns
The new series of Doctor Who means the return of Doctor Who Confidential, the BBC Three show that takes you behind-the-scenes and gets you up close to the cast and crew.
The first episode, Call me the Doctor, captures all the backstage excitement from Matt Smith's first episode and gives a real 'getting to know you' taster of life as the Doctor. There's an exclusive look at the read-through for The Eleventh Hour and Production Designer Edward Thomas and Matt Smith give you a guided tour of the new look TARDIS.
Highlights from early episodes include an exclusive interview with the Oscar-nominated guest star Sophie Okenedo and an unmissable Confidential that gives you the definitive low-down on the return of the Daleks!
Doctor Who returns on Saturday, 3 April on BBC One and you can enjoy Doctor Who Confidential straight after The Eleventh Hour on BBC Three.
Dit.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:00 schreef Lod het volgende:
Van de trailers kan ik nog niet echt enthousiast worden van de nieuwe doctor... Blijft nog maar even afwachten, moest ook eerst wennen aan Tennant.
nah, hij heeft zo'n typisch hoofd.. maar dat had tennant ook. Ken hem verder niet als acteur, dus ik zie welquote:Op donderdag 1 april 2010 23:24 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Dit.
Alleen hoefde ik niet te wennen aan Tennant.. Die nieuwe docter komt bij mij gewoon heel erg oninteressant over, maar wie weet komt dat nog.
had zelf al gekeken.. proxy's enzo lijken ook niet echt te werken.. zuchtquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:21 schreef wdn het volgende:
Livestream van bb1? Bestaat niet.
Je zult op de torrent moeten wachten (staat meestal een uur of 2, 3 later op het web)
HET GAAT NU BEGINNEN
De bbc heeft een drwho subsitequote:Op zaterdag 3 april 2010 21:06 schreef Quincy5 het volgende:
@Breuls: waar vind je die info? Gewoon nieuwsgierig.
Ik volg al het nieuws omtrent Doctor Who. En dan nog; iedereen weet dat een vol seizoen in Britse termen 13 afleveringen is.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:06 schreef Quincy5 het volgende:
@Breuls: waar vind je die info? Gewoon nieuwsgierig.
Daar had ik al op gezocht (vergeten erbij te zetten), maar ik vond alleen de naam en datum van de aflevering van volgende week.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Breuls op 04-04-2010 04:43:26 ]I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Ik juist welquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:23 schreef dotKoen het volgende:
Heb overigens voorlopig geen zin meer in vissticks
Confidential is ook al op torrentsites te vinden: Doctor.Who.Confidential.S05E01.HDTV.XviD-BiAquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:07 schreef Breuls het volgende:
Zo, inmiddels ok TEH gezien, en ik ben on board. Smith doet het goed! En Moffat ook. Ik zat echt te lachen tijdens de eetscenes. Typisch Moffat vanwege de humor en omdat hij altijd heel erg het kinderpubliek in het achterhoofd houdt; het was grappig en denk je eens in: stel dat je klein bent, DW fan en the Doctor landt in *jouw* voortuin? Geweldig!
En het verhaal was ook tof; the corner of your eye: ook al zo typisch Moffat.
Nu even wachten tot iemand zo aardig is om DWC online te zetten.
Ik haat torrents, maar ik had 'm inmiddels al op Usenet.quote:Op zondag 4 april 2010 01:19 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Confidential is ook al op torrentsites te vinden: Doctor.Who.Confidential.S05E01.HDTV.XviD-BiA
Dat idee had ik al toen de preview werd vrijgegeven. Daarin zei hij al dat hij terugkwam na vijf minuten, waarna ik me meteen realiseerde dat hij pas jaren later terug zou komen. Zo gaat dat immers.quote:Ik vond Amy in het begin er trouwens niet echt als een agente uitzien, dat rokje was veel te kort., maar daarover hoor je mij verder niet klagen.
Ik had al wel meteen het idee dat zij dat kind uit de eerste scene was.
Als er niks met de TARDIS mis gaat kan die best precies zijn, je kan alleen niet terugreizen op je eigen persoonlijke tijdlijn.quote:Op zondag 4 april 2010 11:18 schreef Bensel het volgende:
nou, de tardis is nou ook niet bepaald een precies vervoermiddel, hij was immers eens kapot gegaan, waardoor ook de chameleon stand (de police box) is vastgelopen. (the doctor kan het wel repareren, maar vind het verder niet belangrijk) Daardoor is dus ook het plotpunt van niet precies in de tijd kunnen reizen naar voren gekomen, omdat het anders wel erg makkelijk was om ff 5 minuten voor de grote conclusie terug te kunnen reizen, en alles weer goed te maken.
Heb de aflevering nu ook gezien, en het eerste wat me opviel: wat is amy toch een lekker ding in uniform![]()
Dat nagaan van zijn visie om te zien wat hij nou gemist had was ook erg tof gedaan, krijg je weer het gevoel terug dat hij eigenlijk een alien is, en verklaart zijn soms hak op de tak ingevingen.
probleem is dus dat de TARDIS van de doctor zo verschrikkelijk onprecies is. Leuk plotelement, dat welquote:Op zondag 4 april 2010 12:21 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als er niks met de TARDIS mis gaat kan die best precies zijn, je kan alleen niet terugreizen op je eigen persoonlijke tijdlijn.
Geen flauw idee. Ik download ze altjd al in 720, maar het kan best zijn dat ze het nu 'echt' in HD opnemen en dat het contrast tussen de computereffecten en de acteurs nu beter opvalt / ander is.quote:Op maandag 5 april 2010 07:16 schreef wdn het volgende:
Heeft het eerste er niet mee te maken dat DW vanaf nu in HD is? Meende zoiets opgevangen te hebben.
Special effects kunnen dan tegenvallen als ze 'oude' stijl zijn.
Altijd al? Het is pas in HD opgenomen sinds de specials. Daarvoor was 720p onmogelijk.quote:Op maandag 5 april 2010 12:03 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Ik download ze altjd al in 720, maar het kan best zijn dat ze het nu 'echt' in HD opnemen en dat het contrast tussen de computereffecten en de acteurs nu beter opvalt / ander is.
Maar goed, de preview zag er verder tof uit.
Ik gok dat we die vriend van Amy nog wel een keertje terug zien, al moet het natuurlijk niet een 2e Mickey worden.quote:Op zondag 4 april 2010 17:05 schreef yavanna het volgende:
Amy vond ik wat minder deze episode, qua acteren, maar dat zal, hopelijk, nog wel groeien. De bijfiguren waren trouwens ook ok, ben benieuwd of dat terugkerende figuren zijn.
Ik bedoelde meer dat het vaak braaf zo in de nfo files werd opgesomd en dat ik er geen flauw idee van had dat het nu écht 720p was.quote:Op maandag 5 april 2010 16:33 schreef Breuls het volgende:
[..]
Altijd al? Het is pas in HD opgenomen sinds de specials. Daarvoor was 720p onmogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |