Dit.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:00 schreef Lod het volgende:
Van de trailers kan ik nog niet echt enthousiast worden van de nieuwe doctor... Blijft nog maar even afwachten, moest ook eerst wennen aan Tennant.
nah, hij heeft zo'n typisch hoofd.. maar dat had tennant ook. Ken hem verder niet als acteur, dus ik zie welquote:Op donderdag 1 april 2010 23:24 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Dit.
Alleen hoefde ik niet te wennen aan Tennant.. Die nieuwe docter komt bij mij gewoon heel erg oninteressant over, maar wie weet komt dat nog.
had zelf al gekeken.. proxy's enzo lijken ook niet echt te werken.. zuchtquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:21 schreef wdn het volgende:
Livestream van bb1? Bestaat niet.
Je zult op de torrent moeten wachten (staat meestal een uur of 2, 3 later op het web)
HET GAAT NU BEGINNEN
De bbc heeft een drwho subsitequote:Op zaterdag 3 april 2010 21:06 schreef Quincy5 het volgende:
@Breuls: waar vind je die info? Gewoon nieuwsgierig.
Ik volg al het nieuws omtrent Doctor Who. En dan nog; iedereen weet dat een vol seizoen in Britse termen 13 afleveringen is.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:06 schreef Quincy5 het volgende:
@Breuls: waar vind je die info? Gewoon nieuwsgierig.
Daar had ik al op gezocht (vergeten erbij te zetten), maar ik vond alleen de naam en datum van de aflevering van volgende week.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Breuls op 04-04-2010 04:43:26 ]I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Ik juist welquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:23 schreef dotKoen het volgende:
Heb overigens voorlopig geen zin meer in vissticks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |