Ik vind het vervelend dat hij elke zin stopt en dat het dan net lijkt of hij nog iets wil zeggen/de zin nog niet af was maar dat dan dan niet zo is.quote:
Hij heeft gewoon nog een kater van carnavalquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij komt uit Limburg, hij moet opletten dat hij ABN praat.
Ik las Hamerquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:38 schreef Kwaliteit het volgende:
haagsche
Kamer zet harder drilboor in kabinet. Bos lijnrecht tegenover Verhagen en Balkenende 'brief was geen verrassing en in lijn met overleg PvdA'
half a minute ago from web
Lijkt me sterk, hij woont al 35 jaar in Den Haag.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:40 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon nog een kater van carnaval
Ja dat weet ik niet, ik lees net dat hij uit Limboland komtquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:40 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, hij woont al 35 jaar in Den Haag.
Hoe zou verhagen hints spelen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:40 schreef Nesico het volgende:
Damn, ik zou geen scrabble durven spelen met die CDA jongens!
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:38 schreef eriksd het volgende:
In de ministerraad morgen;
Laten we blij zijn met zijn allen
Ik glunder niet!!!!!!!!!!!!!!!
Toch?!?!?
Ik glunder niet!!!!!!!!!!!!!!
Bert, niet doen.
Zien veer amper oetein of de liks al metein mèt Ricardo in badquote:
Zou mij niets verbazen als Hamer een drilboor blijkt te hebben. Anders gebruikt ze haar neus wel.quote:
Snel verbeterd... Ze kunnen beter aan Bos vragen of hij verbaasd was over de expliciete inhoud van de brief...quote:
Die vieren geen carnaval. De laatste keer dat Wilders hier in Venlo was met carnaval dateert ook alweer uit 2002.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:40 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon nog een kater van carnaval
1 slip of the tongue en het knalt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:41 schreef Monidique het volgende:
Normaal praat Verhagen vrij vlot. Hij is bang om verkeerde dingen te zeggen, en denkt dus goed na, bij elk woord, over wat hij zegt.
Dat doet hij toch al de hele avond?quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:41 schreef Guanabana het volgende:
In welke context werd dat 'niet doen Bert' gezegd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |